niet zo heel veel, denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik gooi nie met mn kind![]()
nee hoor srsly, ik had idd al bedacht dat als ze er last van had dat ik dan wel met olie in de weer zou gaan en dan gewoon daarna badderen. Als het maar voor een paar dagen is dat vette haar dan maakt het niet zo uit voor mij.
Dat van die bv wist ik niet! goeie tip thnx!![]()
dan moet ik wel mikken want ik heb geen pipet. Misschien heb ik mazzel en laat ze weer los tijdens een tsrwat een idiotigheid dat bv zelfs daarvoor helpt
tot nu toe red ik het trouwens met het neuspeertje maar dan zit haar neusje wel vollig de volgende ochtend. Dus misschien vanavond maar even proberen. gewoon erin druppelen dan? Hoeveel ongeveer?
vanaf 37.5 spreken ze van verhoging, en vanaf 38 graden koorts.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:21 schreef mefke79 het volgende:
vraagje, 37.4 is dat al koorts? Driekus zit altijd rond de 37, maar nu ineens 37.4 en ik twijfel of ik daarmee een hap moet bellen. Sowieso wil ik over een half uurtje nog eens meten, hij was namelijk ook hard aan het huilen, krijg je het natuurlijk ook warm van.
hey dan lopen ze dus weer gelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef Estrys het volgende:
Bij 37,4 zou ik niet bellen, 38 graden is koorts inderdaad![]()
maar bij twijfel altijd bellen he![]()
Seb krijgt zijn 3de tandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |