Mijn probleem is dat ik moet liegen en mensen moet overhalen om over te stappen, TELEFONISCH.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Zapato het volgende:
Dus wat is nou je probleem? De ethische kant?
Als mensen ons bellen moeten we ze overtuigen bij ons te blijven want de enige reden dat ze ons bellen is omdat ze zich afmeldenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
ga je toch inbound werk doen. dan help je mensen tenminste nog.
Hoeveel targets heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Als mensen ons bellen moeten we ze overtuigen bij ons te blijven want de enige reden dat ze ons bellen is omdat ze zich afmelden.
Met bankgiro loterij 3, met energie 2, in een shift die 4 en een half uur duurt. Ik werk regelmatig 2 shifts en haal nooit een target.quote:
Outbound is dat de beller jou belt, inbound is dat de prospect ( de klant) ons belt voor vragen of om af te melden.quote:
je werkt bij de NEM en je bent niet geschikt voor je werkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Je moet echt de hele fucking tijd mensen eigenlijk irriteren,NIEMAND wil onbekend gebeld worden en wéér dat gezeik van bitches aanhoren dat ze een nieuwe aanbieding hebben, ik moet ze vragen om bij onze energieleverancier te komen omdat dat goedkoper is en beter en betere klantenservice en betere dit en dat. En dan verwachten die supervisors van mij dat ik targets haal? Dat ik mensen over kan halen om maar bij ons te komen? Welke tering mongool stapt er nou weer TELEFONISCH over naar een van de dúúrste leverancier, jonge. Ik had nooit ja moeten zeggen, ik denk dat ik maar bij de bank giro ga, dit is echt om te poepen.
Moeten liegen om klanten binnen te halen
Zeggen dat je de voordeligste bent en er vervolgens via internet achterkomen dat we een van de duurste zijn.
anti-klacht is wel dat het echt heel goed verdient.
antiklacht 2 is dat ik jullie voor geld irriteer.
da's meestal in een callcenter ja.. op dat liegen na danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik moet liegen en mensen moet overhalen om over te stappen, TELEFONISCH.
right.. dikgedrukt: eerste escape mogelijkheid voor de klant. Waarom vragen?quote:It's mission impossible tenzij ik heel veel van de leverancier zelf weet, maar ik werk er pas net en ze verwachten ineens dat ik punten scoor. Ik ken die hele maatschappij niet, ik weet alleen dat ze energie leveren.Wat moet ik dan aan de telefoon zeggen.
Een gesprek van mij loopt echt zo:
Goede middag u spreekt met *** van het *** energiemaatschappij!
Ik ben op zoek naar meneer of mevrouw ***, is die aanwezig?
Ja? Mooi, ik hoop niet dat ik u al te zeer stoor op dit moment?[
- mag ik vragen wie uw huidige energieleverancier is? (of als je dat weet: klopt het dat u nu klant bent bij ****?quote:Niet? ( Hier gaat het al mis, nu verwachten ze van mij dat ik ze tot in de details uit ga leggen wat het precies inhoudt terwijl ik weinig informatie er over heb omdat ik er net pas werk, ik kan ze alleen het minimale vertellen wat nooit genoeg is om iemand binnen te halen )
Mijn excuses dat ik u ongelegen bel. Wanneer zou het u wel uitkomen?quote:Wel? Dan houdt het gelijk al op.
ah, oke.. ik raakte in de war van dat "roepen dat we goedkoop zijn, maar het eigenlijk niet zijn"quote:
Helpt? Ze eisen dat je het binnen een seconde voor ze fixedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
ga je toch inbound werk doen. dan help je mensen tenminste nog.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:12 schreef Bonzai. het volgende:
CallcentersDe kanker van Nederland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb zelfs nog meer respect voor vrijetijdsmanagers![]()
![]()
bijzonder.. meestal is 300 seconden het targetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Helpt? Ze eisen dat je het binnen een seconde voor ze fixed
Dingen eisen over de telefoon?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Helpt? Ze eisen dat je het binnen een seconde voor ze fixed
Dat gaat niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]huilie.. registreer je dan gewoon in het bel-me-niet-register
Doe ik niet.quote:en wees vooral niet zo debiel om op elke site je telefoonnummer in te vullen
Idd, nog steeds targetsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
bijzonder.. meestal is 300 seconden het target
Yeah dat gebruik ik ook wel eens. MAar mensen zijn zo oppervlakkig, ik vraag ze of ze tevreden zijn bij de Nuon, waar van bekend is dat ze de allerduurste zijn. Meneer zegt ja, ik vraag: 'ook over de prijs?' , meneer zegt nogmaals ja. Dus ik vertel de meneer dat hij te veel betaald, zegt meneer dat het hem niets uitmaakt en bij nuon blijft no matter whatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's meestal in een callcenter ja.. op dat liegen na dan
[..]
right.. dikgedrukt: eerste escape mogelijkheid voor de klant. Waarom vragen?
[..]
- mag ik vragen wie uw huidige energieleverancier is? (of als je dat weet: klopt het dat u nu klant bent bij ****?
- bent u tevreden over uw leverancier? ja -> goed om te horen, dat is ook heel belangrijk, waar bent u precies zo tevreden over dan? (prijs: wij zijn goedkoper/service: welke service bedoelt u dan? zou u diezelfde of betere service niet tegen een lagere prijs willen?)
- U bent niet tevreden? Dan bel ik precies op het goede moment, wij kunnen u namelijk een aanbod doen waarbij [insert zwamverhaal van leverancier over voorwaarden, kosten en incentive]
[..]
Mijn excuses dat ik u ongelegen bel. Wanneer zou het u wel uitkomen?
zo moeilijk is het allemaal niet, maar je moet sales wel een beetje leuk vinden
Dat is het script van de NEM.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's meestal in een callcenter ja.. op dat liegen na dan
[..]
right.. dikgedrukt: eerste escape mogelijkheid voor de klant. Waarom vragen?
[..]
- mag ik vragen wie uw huidige energieleverancier is? (of als je dat weet: klopt het dat u nu klant bent bij ****?
- bent u tevreden over uw leverancier? ja -> goed om te horen, dat is ook heel belangrijk, waar bent u precies zo tevreden over dan? (prijs: wij zijn goedkoper/service: welke service bedoelt u dan? zou u diezelfde of betere service niet tegen een lagere prijs willen?)
- U bent niet tevreden? Dan bel ik precies op het goede moment, wij kunnen u namelijk een aanbod doen waarbij [insert zwamverhaal van leverancier over voorwaarden, kosten en incentive]
[..]
Mijn excuses dat ik u ongelegen bel. Wanneer zou het u wel uitkomen?
zo moeilijk is het allemaal niet, maar je moet sales wel een beetje leuk vinden
Jazeker, dan gaan ze heel vaak herhalen en semi-kwaad wordenquote:
quote:
dan ben je een gelukkige uitzondering. Ik heb het letterlijk meegemaakt dat men meedeed aan de [naam energieleverancier]quiz met vragen over huidige leverancier, kosten etc. en als laatste vraag bent u geinteresseerd in een interessante aanbieding waarmee u veel geld kunt besparen?. Als men daar Ja invult, vervolgens gebeld wordt en dán gaat janken dat ze lastig gevallen worden... tja.. dat mag hoor, maar dan vind ik ze debielquote:Doe ik niet.
Is toch geweldig als ze dingen gaan lopen "eisen"? <insert> antwoord, ik vind wel dat u een beetje veeleisend bent..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jazeker, dan gaan ze heel vaak herhalen en semi-kwaad wordenondertussen kun jij niet ophangen
Hoezo gaat dat nietquote:
ik heb hem niet van de NEM, maar wel van een energieleverancier ja..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is het script van de NEM.
1 keer voor gewerkt. Echt nooit meer (outbound) callcenterwerk.
Zoals je zelf al zegt: je gaat toch niet iets via internet kopen? En zeker niet als je geen problemen hebt met je huidige leverancier, zeker als je al die horrorverhalen hoort.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Het is niet logisch, als iets voor goedkoper kan dan pak je die kans toch?
Dat is het script van ieder fucking callcenterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is het script van de NEM.
1 keer voor gewerkt. Echt nooit meer (outbound) callcenterwerk.
Ik doe dat werk al lang niet meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is toch geweldig als ze dingen gaan lopen eisen? Mensen die zich helemaal aan de andere kant van de telefoon aan het opvreten zijn, terwijl jij gewoon zit te Fok!ken tijdens het werk..
Dat zijn de tijden dat de meeste mensen thuis zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En dan godverdomme ook om half 6 bellen als ik net zit te vreten.
Het lijkt ook allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb hem niet van de NEM, maar wel van een energieleverancier ja..
Ja, so what? van 11 uur s'avonds tot 7 u s'ochtends ben ik ook thuis, maar dan word ik niet gebeld, hoe dat zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:21 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dat zijn de tijden dat de meeste mensen thuis zijn.
Doe eens een gokjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, so what? van 11 uur s'avonds tot 7 u s'ochtends ben ik ook thuis, maar dan word ik niet gebeld, hoe dat zo?
Ja, oke.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dat is het script van ieder fucking callcenter
Nee die waren altijd chagrijnig juist! "neuh dat mot ik niet... PLEMP" horen eropquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En vooral ouderen trappen er natuurlijk in..lijkt me 3x niks om in een callcenter te werken
Misschien hoorden ze je niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Nee die waren altijd chagrijnig juist! "neuh dat mot ik niet... PLEMP" horen erop![]()
![]()
![]()
Werkelijk? Een vriendin doet het namelijk ook en die zegt dat veel oudjes erin trappen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Nee die waren altijd chagrijnig juist! "neuh dat mot ik niet... PLEMP" horen erop![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ja klopt... die types heb je ook nog....
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef LasTeR het volgende:
Had laatst een telefoontje, wilde iemand mij een boxershort verkopen. Gaf hem aan dat ik al 4 jaar dezelfde droeg en anders nog genoeg andere had liggen. Ging hij er nog ontzettend serieus op in. Heerlijk.
Zitten soms wel behaaglijke chicks tussen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
![]()
Die stakkers die voor het station staan dan
Dan word er een notitie gemaakt dat de verbinding werd verbroken en word je op een later moment teruggebeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Dibble het volgende:
ik ga altijd een serieus gesprek beginnen met die lui als ze me bellen, vraag over alles en nog wat. Na 20 min; sorry, mijn eten brand aan' tuut tuut tuut
ik ook niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Daarom wil ik niet op een callcenter werken.
Je moet mensen juist niet zeggen dat hij teveel betaald of op een andere wijze genaaid wordt want dat willen mensen niet horen. Dat betekent namelijk dat ze een verkeerde keus hebben gemaakt en geen 'gelijk hebben'. En mensen willen altijd gelijk hebben en zijn ook vrijwel altijd in de waan dat ze gelijk hebben ongeacht wat de ander verteld. Stukje psychologiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Yeah dat gebruik ik ook wel eens. MAar mensen zijn zo oppervlakkig, ik vraag ze of ze tevreden zijn bij de Nuon, waar van bekend is dat ze de allerduurste zijn. Meneer zegt ja, ik vraag: 'ook over de prijs?' , meneer zegt nogmaals ja. Dus ik vertel de meneer dat hij te veel betaald, zegt meneer dat het hem niets uitmaakt en bij nuon blijft no matter what. Het is niet logisch, als iets voor goedkoper kan dan pak je die kans toch?
Dit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:48 schreef Mopst3r het volgende:
Alleen eckte homies werken inbound, jwz!
Ja wat moet ik dan zeggen, je betaald te veel en je hebt gelijk maar kom toch maar bij ons?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:45 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Je moet mensen juist niet zeggen dat hij teveel betaald of op een andere wijze genaaid wordt want dat willen mensen niet horen. Dat betekent namelijk dat ze een verkeerde keus hebben gemaakt en geen 'gelijk hebben'. En mensen willen altijd gelijk hebben en zijn ook vrijwel altijd in de waan dat ze gelijk hebben ongeacht wat de ander verteld. Stukje psychologie
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik moet liegen en mensen moet overhalen om over te stappen, TELEFONISCH.
It's mission impossible tenzij ik heel veel van de leverancier zelf weet, maar ik werk er pas net en ze verwachten ineens dat ik punten scoor. Ik ken die hele maatschappij niet, ik weet alleen dat ze energie leveren.Wat moet ik dan aan de telefoon zeggen.
Een gesprek van mij loopt echt zo:
Goede middag u spreekt met *** van het *** energiemaatschappij!
Ik ben op zoek naar meneer of mevrouw ***, is die aanwezig?
Ja? Mooi, ik hoop niet dat ik u al te zeer stoor op dit moment?
Niet? ( Hier gaat het al mis, nu verwachten ze van mij dat ik ze tot in de details uit ga leggen wat het precies inhoudt terwijl ik weinig informatie er over heb omdat ik er net pas werk, ik kan ze alleen het minimale vertellen wat nooit genoeg is om iemand binnen te halen )
Wel? Dan houdt het gelijk al op.
Ah harstikke mooi meneer! dat wil ik ook niet veranderen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Yeah dat gebruik ik ook wel eens. MAar mensen zijn zo oppervlakkig, ik vraag ze of ze tevreden zijn bij de Nuon, waar van bekend is dat ze de allerduurste zijn. Meneer zegt ja, ik vraag: 'ook over de prijs?' , meneer zegt nogmaals ja. Dus ik vertel de meneer dat hij te veel betaald, zegt meneer dat het hem niets uitmaakt en bij nuon blijft no matter what. Het is niet logisch, als iets voor goedkoper kan dan pak je die kans toch?
Geen baan, maar een carriere!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Exentric90 het volgende:
btw, een goed script bestaat niet,
ieder mens reageert anders
als je echt goed wilt verkopen ben je assertief, objectief en impulsief
maw. Leiding nemen in het gesprek, Objectief, doen als of het jouw niet scheelt, het hun portemonnee is en hun kwaliteit en service is & leuk/ goed reageren op onverwachte vragen, antwoorden & verhaaltjes
Jij hebt in ieder geval nog nooit in een callcenter gewerktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Exentric90 het volgende:
btw, een goed script bestaat niet,
ieder mens reageert anders
als je echt goed wilt verkopen ben je assertief, objectief en impulsief
maw. Leiding nemen in het gesprek, Objectief, doen als of het jouw niet scheelt, het hun portemonnee is en hun kwaliteit en service is & leuk/ goed reageren op onverwachte vragen, antwoorden & verhaaltjes
Doe dan niet mee aan domme enquetes waarmee je zogenaamd een i-pod kan winnen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 04:11 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Iedereen die zo actief is met verkopen; krijg de kanker. Ik hoef jouw kutproducten niet, ik wil niet dat je mij overtuigd iets te kopen wat ik niet nodig heb en ik wil niet dat je mijn tijd opvreet met kuttelefoontjes. Alles onder de mom van commerce en provisiesAids van de maatschappij.
Nuon heeft de kwaliteit van Liander?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef Exentric90 het volgende:
Ah harstikke mooi meneer! dat wil ik ook niet veranderen!
(hu hoezo? ik moet dan toch over stappen?)
Ja dat klopt meneer echter! is het zo dat u nu tevreden bent over de kwaliteit!
nu is het zo dat nuon hun kwaliteit van de netwerkbeheerder heeft(Liander)
en DAT! kan in nederland niet veranderen! (als grapje mogelijk om het gesprek losser te maken: Want anders zouden we elke dag overal de leidingen eruit moeten halen! en dat heeft ook geen zin toch! hahaha..)
wat dus in houd dat u lekker de kwaliteit en service van de nuon kan blijven behouden en daar mee wel stukken goedkoper uit kan zijn!!!
Teveel knipogen in deze lap tekst.
Hun zwager is advocaat hoor!quote:
Mwah, een stukje persoonlijke betrokkenheid kan ook geen kwaad hoor, bijvoorbeeld bij gezondheidsdoelen. Je moet eigenlijk aan het begin van een gesprek al hebben ingeschat met wat voor persoon je te maken hebt. Dan weet je ook direct of het zin heeft om op emotie in te spelen of dat je juist zakelijk moet blijven, of heel erg nonchalant, etc.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Exentric90 het volgende:
btw, een goed script bestaat niet,
ieder mens reageert anders
als je echt goed wilt verkopen ben je assertief, objectief en impulsief
maw. Leiding nemen in het gesprek, Objectief, doen als of het jouw niet scheelt, het hun portemonnee is en hun kwaliteit en service is & leuk/ goed reageren op onverwachte vragen, antwoorden & verhaaltjes
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:37 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Mwah, een stukje persoonlijke betrokkenheid kan ook geen kwaad hoor, bijvoorbeeld bij gezondheidsdoelen. Je moet eigenlijk aan het begin van een gesprek al hebben ingeschat met wat voor persoon je te maken hebt. Dan weet je ook direct of het zin heeft om op emotie in te spelen of dat je juist zakelijk moet blijven, of heel erg nonchalant, etc.
Humor, assertiviteit en diversiteit blijven inderdaad wel de sleutelwoorden. Je vergeet alleen één van de belangrijkste technieken: open vragen. Door het stellen van open vragen geef je de mensen het idee dat je een dialoog met ze voert, terwijl je natuurlijk stiekum een keiharde monoloog aan het voeren bent. Het blijft ook altijd leuk om te zien dat één van de oudste verkooptrucs nog steeds werkt: het ja ja ja rijtje.
Ik: "Dus u weet nu precies wat wij doen toch?"
Klant: "Ja!"
Ik: "En u bent natuurlijk ook betrokken bij die arme aidsnegertjes.."
Klant: "Ja!"
Ik: "Dan wilt u ons vast ook wel steunen toch!"
Klant: "nee"
Ik: (wat doe je dan)?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef jagga het volgende:
hij: maar het is veel goedkoper! mag ik binnenkomen om het eens goed uit te leggen?(en kwam al in beweging)
ik:wat ga jij doen?
hij: ehm, nou ik dacht
ik: dat dacht je verkeerd, houdoe *klapt deur dicht*
Persoonlijke betrokkenheid kan idd geen kwaad bij goede doelen..quote:
Je lijkt het echt leuk te vinden om mensen lastig te vallen met shit die ze niet willen kopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Persoonlijke betrokkenheid kan idd geen kwaad bij goede doelen..
Maar bij gas en stroom nekt dat je vaak
Als ze nee zeggen door vragen hoe dat zit..
Waarom ze nee zeggen..
Lukt het niet jammer dan volgende!
In principe, als je in dit stadium bent is de kans dat ze negatief antwoorden erg klein. Je hebt ze daarvoor namelijk al uitgebreid bewerkt met stille argumenten en trucs. Mochten ze toch negatief antwoorden, dan is het ten eerste zaak om verbazing te tonen. "Niet?!, waarom zou u dat niet willen doen!" Het moet overkomen alsof het vreemd is dat men niet wil steunen, want het is maar zes eurootjes per maand en iederéén doet het!quote:
Mja, het is inderdaad appels en peren vergelijken. Goede doelen hebben de mensen zelf niets aan, het is enkel hun karma wat ze gevoelsmatig verhogen. Gas/licht dingen daar hebben ze ook direct zelf iets aan, namelijk minder betalen of betere service..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Persoonlijke betrokkenheid kan idd geen kwaad bij goede doelen..
Maar bij gas en stroom nekt dat je vaak
Als ze nee zeggen door vragen hoe dat zit..
Waarom ze nee zeggen..
Lukt het niet jammer dan volgende!
Vriend het netwerkbeheer bedrijf van nuon is lianderquote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:16 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nuon heeft de kwaliteit van Liander?Je moet wel weten waar je over praat als je een product wilt verkopen.
En nog even een edit, Liander beschikt over ongeveer 2,5 miljoen aansluitingen, de rest van Nederland dan?
Hulde voor deze persoon!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Mja, het is inderdaad appels en peren vergelijken. Goede doelen hebben de mensen zelf niets aan, het is enkel hun karma wat ze gevoelsmatig verhogen. Gas/licht dingen daar hebben ze ook direct zelf iets aan, namelijk minder betalen of betere service..
mijn record 13 scores op 2.5 uurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:31 schreef Hagelkaas het volgende:
Jezus wat een slappe mietjestargets, mijn target is 5 uit 5 uur, en soms 8 uit 5 uur. En ja, die haal ik geregeld.
Ik heb tot nu toe alleen voor goede doelen gedaan, en dat is toch een tikkie lastigerquote:
Ja ik heb ook nog een paar weken voor hartstichting gebeld. Dat was standaard 2 per uurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:05 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen voor goede doelen gedaan, en dat is toch een tikkie lastiger8 uit 2 uur met KWF Kankerbestrijding is mijn record. En dat is dan voor 5 euro per maand met onbepaalde looptijd.
het geldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:23 schreef Dawwa het volgende:
Waarom werken zoveel studenten eigenlijk in callcenters
Er zijn toch zat leukere baantjes te vinden....callcenter
Als je een beetje skills hebt kun je makkelijk veel betere bijbaantjes vinden die meer verdienen, studenten die bij callcenters werken zijn pabotrutjes of oelewappersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog een paar weken voor hartstichting gebeld. Dat was standaard 2 per uuris wel wat lastiger inderdaad
Bel nu ook weer voor gas en stroom 9 euro per uur
dus is wel wat beter
heb nu standaard 1 per uur
[..]
het geldhet verdient stukken beter dan vakken vullen of wat dan ook
+ de doorgroei mogelijkheden in een callcenter zijn best groot
Zoals? Kom eens met voorbeelden dan..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Als je een beetje skills hebt kun je makkelijk veel betere bijbaantjes vinden die meer verdienen, studenten die bij callcenters werken zijn pabotrutjes of oelewappers
ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Als je een beetje skills hebt kun je makkelijk veel betere bijbaantjes vinden die meer verdienen, studenten die bij callcenters werken zijn pabotrutjes of oelewappers
Opleidingsgerelateerde bijbaantjes bijv. iemand die iets doet in de IT kan uit een arsenaal aan baantjes kiezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:07 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Zoals? Kom eens met voorbeelden dan..
nee zo iets heet verkopen, en dat is voor andere niet weg gelegd en daarom is het maar meteen zo dat mensen dan falers zijn in het leven?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je lijkt het echt leuk te vinden om mensen lastig te vallen met shit die ze niet willen kopen
Je gaat er zelfs een hele wetenschap achter verzinnen. Vergeet niet dat de meeste mensen die op een callcenter werken falers in het dagelijks leven zijn
ook dat gaat je vies tegen vallenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:16 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Opleidingsgerelateerde bijbaantjes bijv. iemand die iets doet in de IT kan uit een arsenaal aan baantjes kiezen.
Cold calling heet lastig vallen en opdringen, niet verkopen. Verkopen is een vak dat je doet wanneer mensen iets van je willen, niet wanneer je cold calling doetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:26 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
nee zo iets heet verkopen, en dat is voor andere niet weg gelegd en daarom is het maar meteen zo dat mensen dan falers zijn in het leven?
nee sorry hoor. Je hebt aan het verkopers vak zelfs een hele boel in het dagelijks leven.
mensen als jij zien dat alleen niet en schepen het maar af als 'falers'
even een voorbeeld:
een vriend van mij werk bij tnt, als pakket bezorger.
Als wij gaan stappen heeft hij het altijd moeilijk met versieren van meiden.
ik totaal niet, omdat ik in mijn vak dagelijks aan het flirten ben met vrouwen om te verkopen.
(je verkoopt als het waren jezelf bij het andere gelsacht)
wat het geval is dat ik dagelijks mijn sociale technieken en verleidings technieken kan verbeteren.
hier heb je dus weldegelijk iets aan in het dagelijks leven.
Including mensen die in een callcenter werken
die verbeteren dagelijks hun verbaale technieken
maar goed vind er van wat je wilt.
je weet het niet tot dat je er zelf een aantal maanden hebt gewerktdan pas merk je het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |