abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:40:11 #1
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74163519
Je moet echt de hele fucking tijd mensen eigenlijk irriteren,NIEMAND wil onbekend gebeld worden en wéér dat gezeik van bitches aanhoren dat ze een nieuwe aanbieding hebben, ik moet ze vragen om bij onze energieleverancier te komen omdat dat goedkoper is en beter en betere klantenservice en betere dit en dat. En dan verwachten die supervisors van mij dat ik targets haal? Dat ik mensen over kan halen om maar bij ons te komen? Welke tering mongool stapt er nou weer TELEFONISCH over naar een van de dúúrste leverancier, jonge. Ik had nooit ja moeten zeggen, ik denk dat ik maar bij de bank giro ga, dit is echt om te poepen.

Moeten liegen om klanten binnen te halen
Zeggen dat je de voordeligste bent en er vervolgens via internet achterkomen dat we een van de duurste zijn .

anti-klacht is wel dat het echt heel goed verdient.
antiklacht 2 is dat ik jullie voor geld irriteer.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_74163566
Zelf ook gedaan, wat een pauperbaan.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_74163567
Dus wat is nou je probleem? De ethische kant?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74163592
Als je mij belt maak ik je hier voor als je internetvriendjes af. Met m'n vlijmscherpe toetsenbord natuurlijk.
  Donald Duck held woensdag 28 oktober 2009 @ 20:43:23 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74163656
ga je toch inbound werk doen. dan help je mensen tenminste nog.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_74163868
Daarom wil ik niet op een callcenter werken.
pi_74163877
Alleen eckte homies werken inbound, jwz!
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:00:01 #8
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74164383
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Zapato het volgende:
Dus wat is nou je probleem? De ethische kant?
Mijn probleem is dat ik moet liegen en mensen moet overhalen om over te stappen, TELEFONISCH.

It's mission impossible tenzij ik heel veel van de leverancier zelf weet, maar ik werk er pas net en ze verwachten ineens dat ik punten scoor. Ik ken die hele maatschappij niet, ik weet alleen dat ze energie leveren. Wat moet ik dan aan de telefoon zeggen.

Een gesprek van mij loopt echt zo:

Goede middag u spreekt met *** van het *** energiemaatschappij!
Ik ben op zoek naar meneer of mevrouw ***, is die aanwezig?
Ja? Mooi, ik hoop niet dat ik u al te zeer stoor op dit moment?

Niet? ( Hier gaat het al mis, nu verwachten ze van mij dat ik ze tot in de details uit ga leggen wat het precies inhoudt terwijl ik weinig informatie er over heb omdat ik er net pas werk, ik kan ze alleen het minimale vertellen wat nooit genoeg is om iemand binnen te halen )

Wel? Dan houdt het gelijk al op.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:00:34 #9
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74164413
We hebben hier maar weinig plaatsen voor inbound, wordt maar door 4 mensen gedaan. 9/10 hier doet outbound.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:01:08 #10
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74164436
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
ga je toch inbound werk doen. dan help je mensen tenminste nog.
Als mensen ons bellen moeten we ze overtuigen bij ons te blijven want de enige reden dat ze ons bellen is omdat ze zich afmelden .
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_74164517
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Als mensen ons bellen moeten we ze overtuigen bij ons te blijven want de enige reden dat ze ons bellen is omdat ze zich afmelden .
Hoeveel targets heb je eigenlijk?
pi_74164561
inbound wat is dat?
Play hard, go pro.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:06:46 #13
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74164692
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:02 schreef woads het volgende:

[..]

Hoeveel targets heb je eigenlijk?
Met bankgiro loterij 3, met energie 2, in een shift die 4 en een half uur duurt. Ik werk regelmatig 2 shifts en haal nooit een target.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:04 schreef Aethereal het volgende:
inbound wat is dat?
Outbound is dat de beller jou belt, inbound is dat de prospect ( de klant) ons belt voor vragen of om af te melden.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:07:07 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74164707
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Je moet echt de hele fucking tijd mensen eigenlijk irriteren,NIEMAND wil onbekend gebeld worden en wéér dat gezeik van bitches aanhoren dat ze een nieuwe aanbieding hebben, ik moet ze vragen om bij onze energieleverancier te komen omdat dat goedkoper is en beter en betere klantenservice en betere dit en dat. En dan verwachten die supervisors van mij dat ik targets haal? Dat ik mensen over kan halen om maar bij ons te komen? Welke tering mongool stapt er nou weer TELEFONISCH over naar een van de dúúrste leverancier, jonge. Ik had nooit ja moeten zeggen, ik denk dat ik maar bij de bank giro ga, dit is echt om te poepen.

Moeten liegen om klanten binnen te halen
Zeggen dat je de voordeligste bent en er vervolgens via internet achterkomen dat we een van de duurste zijn .

anti-klacht is wel dat het echt heel goed verdient.
antiklacht 2 is dat ik jullie voor geld irriteer.
je werkt bij de NEM en je bent niet geschikt voor je werk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:09:23 #15
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74164821
Wrong. NEM is onze aartsvijand.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_74164899
Tof werk was dat! alleen ik deed warme sales (Klanten die je toch al gingen bellen voor info) Toch wel 16x "gelachen" met vrouwelijke collega's en minimaal met 6 verschillende geketst..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:11:53 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74164920
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ik moet liegen en mensen moet overhalen om over te stappen, TELEFONISCH.
da's meestal in een callcenter ja.. op dat liegen na dan
quote:
It's mission impossible tenzij ik heel veel van de leverancier zelf weet, maar ik werk er pas net en ze verwachten ineens dat ik punten scoor. Ik ken die hele maatschappij niet, ik weet alleen dat ze energie leveren. Wat moet ik dan aan de telefoon zeggen.

Een gesprek van mij loopt echt zo:

Goede middag u spreekt met *** van het *** energiemaatschappij!
Ik ben op zoek naar meneer of mevrouw ***, is die aanwezig?
Ja? Mooi, ik hoop niet dat ik u al te zeer stoor op dit moment?[
right.. dikgedrukt: eerste escape mogelijkheid voor de klant. Waarom vragen?
quote:
Niet? ( Hier gaat het al mis, nu verwachten ze van mij dat ik ze tot in de details uit ga leggen wat het precies inhoudt terwijl ik weinig informatie er over heb omdat ik er net pas werk, ik kan ze alleen het minimale vertellen wat nooit genoeg is om iemand binnen te halen )
- mag ik vragen wie uw huidige energieleverancier is? (of als je dat weet: klopt het dat u nu klant bent bij ****?
- bent u tevreden over uw leverancier? ja -> goed om te horen, dat is ook heel belangrijk, waar bent u precies zo tevreden over dan? (prijs: wij zijn goedkoper/service: welke service bedoelt u dan? zou u diezelfde of betere service niet tegen een lagere prijs willen?)
- U bent niet tevreden? Dan bel ik precies op het goede moment, wij kunnen u namelijk een aanbod doen waarbij [insert zwamverhaal van leverancier over voorwaarden, kosten en incentive]
quote:
Wel? Dan houdt het gelijk al op.
Mijn excuses dat ik u ongelegen bel. Wanneer zou het u wel uitkomen?


zo moeilijk is het allemaal niet, maar je moet sales wel een beetje leuk vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door teamlead op 28-10-2009 21:13:08 (tagje fout) ]
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:12:29 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74164949
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef Electro-Worm het volgende:
Wrong. NEM is onze aartsvijand.
ah, oke.. ik raakte in de war van dat "roepen dat we goedkoop zijn, maar het eigenlijk niet zijn"
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:12:39 #19
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_74164959
Callcenters De kanker van Nederland

Heb zelfs nog meer respect voor vrijetijdsmanagers
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  Redactie Games woensdag 28 oktober 2009 @ 21:13:20 #20
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74164991
Outbound verkoophomo's
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_74165025
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
ga je toch inbound werk doen. dan help je mensen tenminste nog.
Helpt? Ze eisen dat je het binnen een seconde voor ze fixed
Flauw he?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:14:34 #22
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74165041
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:12 schreef Bonzai. het volgende:
Callcenters De kanker van Nederland

Heb zelfs nog meer respect voor vrijetijdsmanagers
huilie.. registreer je dan gewoon in het bel-me-niet-register en wees vooral niet zo debiel om op elke site je telefoonnummer in te vullen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:15:03 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74165066
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:

[..]

Helpt? Ze eisen dat je het binnen een seconde voor ze fixed
bijzonder.. meestal is 300 seconden het target
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Redactie Games woensdag 28 oktober 2009 @ 21:15:38 #24
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74165090
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:

[..]

Helpt? Ze eisen dat je het binnen een seconde voor ze fixed
Dingen eisen over de telefoon?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:16:13 #25
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_74165110
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

huilie.. registreer je dan gewoon in het bel-me-niet-register
Dat gaat niet.
quote:
en wees vooral niet zo debiel om op elke site je telefoonnummer in te vullen
Doe ik niet.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_74165121
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef teamlead het volgende:

[..]

bijzonder.. meestal is 300 seconden het target
Idd, nog steeds targets
Flauw he?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:17:06 #27
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74165135
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

da's meestal in een callcenter ja.. op dat liegen na dan
[..]

right.. dikgedrukt: eerste escape mogelijkheid voor de klant. Waarom vragen?
[..]

- mag ik vragen wie uw huidige energieleverancier is? (of als je dat weet: klopt het dat u nu klant bent bij ****?
- bent u tevreden over uw leverancier? ja -> goed om te horen, dat is ook heel belangrijk, waar bent u precies zo tevreden over dan? (prijs: wij zijn goedkoper/service: welke service bedoelt u dan? zou u diezelfde of betere service niet tegen een lagere prijs willen?)
- U bent niet tevreden? Dan bel ik precies op het goede moment, wij kunnen u namelijk een aanbod doen waarbij [insert zwamverhaal van leverancier over voorwaarden, kosten en incentive]
[..]

Mijn excuses dat ik u ongelegen bel. Wanneer zou het u wel uitkomen?


zo moeilijk is het allemaal niet, maar je moet sales wel een beetje leuk vinden
Yeah dat gebruik ik ook wel eens. MAar mensen zijn zo oppervlakkig, ik vraag ze of ze tevreden zijn bij de Nuon, waar van bekend is dat ze de allerduurste zijn. Meneer zegt ja, ik vraag: 'ook over de prijs?' , meneer zegt nogmaals ja. Dus ik vertel de meneer dat hij te veel betaald, zegt meneer dat het hem niets uitmaakt en bij nuon blijft no matter what . Het is niet logisch, als iets voor goedkoper kan dan pak je die kans toch?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_74165171
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

da's meestal in een callcenter ja.. op dat liegen na dan
[..]

right.. dikgedrukt: eerste escape mogelijkheid voor de klant. Waarom vragen?
[..]

- mag ik vragen wie uw huidige energieleverancier is? (of als je dat weet: klopt het dat u nu klant bent bij ****?
- bent u tevreden over uw leverancier? ja -> goed om te horen, dat is ook heel belangrijk, waar bent u precies zo tevreden over dan? (prijs: wij zijn goedkoper/service: welke service bedoelt u dan? zou u diezelfde of betere service niet tegen een lagere prijs willen?)
- U bent niet tevreden? Dan bel ik precies op het goede moment, wij kunnen u namelijk een aanbod doen waarbij [insert zwamverhaal van leverancier over voorwaarden, kosten en incentive]
[..]

Mijn excuses dat ik u ongelegen bel. Wanneer zou het u wel uitkomen?


zo moeilijk is het allemaal niet, maar je moet sales wel een beetje leuk vinden
Dat is het script van de NEM.

1 keer voor gewerkt. Echt nooit meer (outbound) callcenterwerk.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_74165172
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dingen eisen over de telefoon?
Jazeker, dan gaan ze heel vaak herhalen en semi-kwaad worden ondertussen kun jij niet ophangen
Flauw he?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:18:19 #30
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_74165183
Hoe kan jij leven met jezelf. Arme mensen die mischien niet meer dan 50 euro per maand nog ff 10 euro per maand afhandig maken.

Bij deze:
Wil je a.u.b. stoppen met leven.
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:19:01 #31
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74165214
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Dat gaat niet.
[..]
waarom niet?
quote:
Doe ik niet.
dan ben je een gelukkige uitzondering. Ik heb het letterlijk meegemaakt dat men meedeed aan de [naam energieleverancier]quiz met vragen over huidige leverancier, kosten etc. en als laatste vraag bent u geinteresseerd in een interessante aanbieding waarmee u veel geld kunt besparen?. Als men daar Ja invult, vervolgens gebeld wordt en dán gaat janken dat ze lastig gevallen worden... tja.. dat mag hoor, maar dan vind ik ze debiel
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Redactie Games woensdag 28 oktober 2009 @ 21:19:29 #32
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74165237
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:

[..]

Jazeker, dan gaan ze heel vaak herhalen en semi-kwaad worden ondertussen kun jij niet ophangen
Is toch geweldig als ze dingen gaan lopen "eisen"? <insert> antwoord, ik vind wel dat u een beetje veeleisend bent..
Mensen die zich helemaal aan de andere kant van de telefoon aan het opvreten zijn, terwijl jij gewoon zit te Fok!ken tijdens het werk..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:19:37 #33
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74165242
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Dat gaat niet.
[..]

Doe ik niet.
Hoezo gaat dat niet ?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:19:52 #34
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74165252
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Dat is het script van de NEM.

1 keer voor gewerkt. Echt nooit meer (outbound) callcenterwerk.
ik heb hem niet van de NEM, maar wel van een energieleverancier ja..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_74165255
Ik werk zelf als outbound saler bij een groot bedrijf en haal mijn target met gemak iedere maand:)

Tip voor TS: je moet enthousiasme mixen met kennis en ook het vak salen leuk vinden! Ik verkoop met gemak 6 2 jarige contractjes per dag:) ik verdien nu toch zo een 1800 euro netto fulltime met provisie...niet slecht en heb het goed naar me zin!
pi_74165264
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Het is niet logisch, als iets voor goedkoper kan dan pak je die kans toch?
Zoals je zelf al zegt: je gaat toch niet iets via internet kopen? En zeker niet als je geen problemen hebt met je huidige leverancier, zeker als je al die horrorverhalen hoort.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:20:23 #37
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74165276
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Dat is het script van de NEM.

1 keer voor gewerkt. Echt nooit meer (outbound) callcenterwerk.
Dat is het script van ieder fucking callcenter
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_74165307
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Is toch geweldig als ze dingen gaan lopen eisen? Mensen die zich helemaal aan de andere kant van de telefoon aan het opvreten zijn, terwijl jij gewoon zit te Fok!ken tijdens het werk..
Ik doe dat werk al lang niet meer
Maar goed ik kan dus niet echt goed lezen en luisteren tegelijk
Flauw he?
pi_74165312
En dan godverdomme ook om half 6 bellen als ik net zit te vreten.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:21:51 #40
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74165338
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En dan godverdomme ook om half 6 bellen als ik net zit te vreten.
Dat zijn de tijden dat de meeste mensen thuis zijn.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_74165430
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik heb hem niet van de NEM, maar wel van een energieleverancier ja..
Het lijkt ook allemaal op elkaar.
We kregen zo'n lijst met de energieprijzen en hoeveel de NEM wel niet goedkoper was. We moesten ook liegen als bleek dat het ergens anders goedkoper was. Of minimaal zeggen dat bij de NEM het zoveel jaar vaststaat zodat de prijs, in tegenstelling tot de rest, niet stijgt!
Als roofvogels jagen op oude mensen die er toch geen verstand van hebben en makkelijk over te halen zijn. Verschrikkelijk werk.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_74165446
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:21 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Dat zijn de tijden dat de meeste mensen thuis zijn.
Ja, so what? van 11 uur s'avonds tot 7 u s'ochtends ben ik ook thuis, maar dan word ik niet gebeld, hoe dat zo?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_74165482
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

Ja, so what? van 11 uur s'avonds tot 7 u s'ochtends ben ik ook thuis, maar dan word ik niet gebeld, hoe dat zo?
Doe eens een gokje
Flauw he?
pi_74165491
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Dat is het script van ieder fucking callcenter
Ja, oke.
Ik moest toen overdag werken. Alleen maar van die huisvrouwen die er toch geen verstand van hebben en dat men hun man moesten overleggen, die pas na 6 uur thuis was. Oftewel, voor de volgende shift.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:28:17 #45
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_74165576
Dus alle mensen die huilend bij mij binnenkomen vertellend dat ze nooit wilden overstappen, komen allemaal van jou af? Goed bezig.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_74165657
En vooral ouderen trappen er natuurlijk in..lijkt me 3x niks om in een callcenter te werken
pi_74165776
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En vooral ouderen trappen er natuurlijk in..lijkt me 3x niks om in een callcenter te werken
Nee die waren altijd chagrijnig juist! "neuh dat mot ik niet... PLEMP" horen erop
Flauw he?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:33:53 #48
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_74165823
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:

[..]

Nee die waren altijd chagrijnig juist! "neuh dat mot ik niet... PLEMP" horen erop
Misschien hoorden ze je niet.

Horen erop gooien.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_74165835
hoorn dus
Flauw he?
pi_74165845
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:

[..]

Nee die waren altijd chagrijnig juist! "neuh dat mot ik niet... PLEMP" horen erop
Werkelijk? Een vriendin doet het namelijk ook en die zegt dat veel oudjes erin trappen..
Die zijn waarschijnlijk blij dat ze eindelijk met iemand kunnen praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')