wat lief, een newbie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef Saisai het volgende:
laten ze het zo afspreken: ik vind het niet bijzonder of lelijk = geen reactie. Ik vind het wel leuk = wel reactie. Staat mijn reactie tussen aanhalingstekens, dan geef ik een reactie omdat dit blijkbaar moet en lieg ik. Ok?o ja dat ene meisje met die korte broekjes en all star schoenen is wel een held trouwens qua kledingstijl
Zelfs mijn oma draagt nog stijlvoller..quote:
Bij ons is dat precies hetzelfde: Geen reactie op jouw foto's = we vinden het niet bijzonder of lelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef Saisai het volgende:
laten ze het zo afspreken: ik vind het niet bijzonder of lelijk = geen reactie. Ik vind het wel leuk = wel reactie. Staat mijn reactie tussen aanhalingstekens, dan geef ik een reactie omdat dit blijkbaar moet en lieg ik. Ok?o ja dat ene meisje met die korte broekjes en all star schoenen is wel een held trouwens qua kledingstijl
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef Saisai het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef Saisai het volgende:
ik hou van jouw kledingstijlquote:
Dus we mogen elkaar hier alleen verheerlijkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef Saisai het volgende:
Onder welke steen heb jij al die tijd gelegen?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef Saisai het volgende:
nou, fok is in al die jaren niks veranderd zie ik.
Verkapte ik-ben-geen-newbie-maar-kom-hier-al-jaren-postquote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef Saisai het volgende:
Eens moet de eerste keer zijn!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-geen-newbie-maar-kom-hier-al-jaren-post
Ik ben overigens ook heel crimineel, ik reageer alleen maar en post nooit zelf foto's
Volgende week heb ik een nieuwe foon, vanaf dan kan hetquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef Saisai het volgende:
quote:geregistreerd op: zaterdag 19 september 2009 @ 17:56
Ik vind jou er leuk uitzien.quote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Saisai het volgende:
zo ik doe ook maar weer een foto. wel een beetje onduidelijk doordat het allemaal zwart is. De ketting valt bij normaal dragen onder het jasje en de legging heeft pailetten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:13 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Zelfs mijn oma draagt nog stijlvoller..![]()
Wel complimentjes voor je bril
[..]
Die broek heb ik ook. Maar je draagt dus een panty onder je broek?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit draag ik vandaag.![]()
Met dit weer wel ja. In de zomer/lente niet echt hoor. Maar vaak ook in de winter een maillot, gewoon omdat ik het anders veeeelste koud heb.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die broek heb ik ook. Maar je draagt dus een panty onder je broek?
Ik niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jou er leuk uitzien.
Tasquote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit draag ik vandaag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |