om,dat dat nog steeds de insteek is van dit topic, dit is geen slowchat, zo is dit topic nooit bedoeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef bbaadd het volgende:
waarom staat er trouwens nog steeds pics only in de tt
Een van de beste outfits tot nu toe!quote:
Top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk mn buikje :$
[ afbeelding ]
heb ff geen spiegel meer dus meost ff zo
Sjongejonge, wat een onzin. Het is ook nooit goed he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:20 schreef bbaadd het volgende:
je probeert te hard te matchen loqdawq, moet je niet doen
Wow, wtf. Maik de Boer op fok?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:20 schreef bbaadd het volgende:
Het is echt niet alsof hij per ongeluk alleen maar rood/witte kledingstukken heeft uitgezocht/aangetrokkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:04 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Sjongejonge, wat een onzin. Het is ook nooit goed he.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow, wtf. Maik de Boer op fok?![]()
![]()
Oeiii, wanneer gaan we daten? Ziet er mooi uit!quote:[b]
en ik heb een nieuw jurkje gekocht voor een kerstgala, wat vinden jullie ervan?ik wéét dat je mn bhbandje ziet en dat mn voet spastisch staat en dat ik geen panty aan heb en dat ik lelijke knieen heb. hihi nja dat je je daar niet aan stoort iig.
[ afbeelding ]
ook leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:34 schreef Warnes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zwarte plimsolls. Btw WHATSHESAID, wat leuk!
Mooie zonnebril.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:36 schreef Stratotanker het volgende:
Slecht te zien ja.
[ afbeelding ]
[..]
Oeiii, wanneer gaan we daten? Ziet er mooi uit!
zeikwijf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:20 schreef bbaadd het volgende:
Wit zou ook goed zijn idd. alleen is een shirt beetje koud op dit momentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:34 schreef Famouss het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor, het was beter geweest als hij gwn een witte shirt eronder had.
Ja, want een overhemd is toch zo lekker warm, daar kom je de winter wel mee doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:56 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Wit zou ook goed zijn idd. alleen is een shirt beetje koud op dit moment
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ja, want een overhemd is toch zo lekker warm, daar kom je de winter wel mee door
Ik zou je geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:32 schreef cutiee. het volgende:
en ik heb een nieuw jurkje gekocht voor een kerstgala, wat vinden jullie ervan?ik wéét dat je mn bhbandje ziet en dat mn voet spastisch staat en dat ik geen panty aan heb en dat ik lelijke knieen heb. hihi nja dat je je daar niet aan stoort iig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:34 schreef Warnes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zwarte plimsolls. Btw WHATSHESAID, wat leuk!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Die trui heb ik ook, geweldig, nog nooit zo'n succes gehad bij het andere geslacht toen ik hem eens aandeed naar de kroeg.
Dit shirt heeft mijn aids genezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Die trui heb ik ook, geweldig, nog nooit zo'n succes gehad bij het andere geslacht toen ik hem eens aandeed naar de kroeg.
Toen ik hem aan had kon ik in de tijd reizen, helaas nu te klein.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Eh sorry, maar er is echt geen mogelijkheid dat dit shirt aids geneest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dit shirt heeft mijn aids genezen.
Je onderschat de kracht van een wolvenshirtquote:Op zondag 1 november 2009 04:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Eh sorry, maar er is echt geen mogelijkheid dat dit shirt aids geneest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |