Ijdele hoopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef bbaadd het volgende:
waarom staat er trouwens nog steeds pics only in de tt
Ze geeft haar mening, en appelsjap ook, klaar. Ga er dan niet tig keer op in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
En dat terwijl zij haar mening geeft, maar appelsjap beweert dat iets zo ís.
Nog niet genoeg reacties? Oh, en lees de OP..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:32 schreef cutiee. het volgende:
hieeer wat k in het vorige topic geschreven had. heb eerlijk gezegt ook geen tijd om nu een foto te maken van wat ik vandaag aan heb, maar ik heb een lang grijs vest, een donkerblauwe spijkerlegging (jegging?) wit shirt en weer mn uggies <3
nouu ik heb vandaag witte skinny, mn heerlijke grijze uggies, wit hempje met kanten randje aan de bovenkant en vestje tot je ellebogen met soort van pofmouwen en strak om je heupen en een zilver kettinkje.
uhm ik heb 2 foto's omdat je het anders niet kon zien, dus maar niet op mn hoofd letten.
bovenkant:
[ afbeelding ]
onderkant:
[ afbeelding ]
en ik heb een nieuw jurkje gekocht voor een kerstgala, wat vinden jullie ervan?ik wéét dat je mn bhbandje ziet en dat mn voet spastisch staat en dat ik geen panty aan heb en dat ik lelijke knieen heb. hihi nja dat je je daar niet aan stoort iig.
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:32 schreef cutiee. het volgende:
-knip-
en ik heb een nieuw jurkje gekocht voor een kerstgala, wat vinden jullie ervan?ik wéét dat je mn bhbandje ziet en dat mn voet spastisch staat en dat ik geen panty aan heb en dat ik lelijke knieen heb. hihi nja dat je je daar niet aan stoort iig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef stijn_ het volgende:
Jezelf afkraken om te voorkomen dat iemand anders het misschien doet
Niets bijzonders misschien, maar zeker niet lelijk. Heb je nou een fluor gele riem?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:51 schreef Saisai het volgende:
en hop, daar issie. tis niet echt veel bijzonders vandaag voor mijn doen, maar dat geeft niet
[ afbeelding ]
om,dat dat nog steeds de insteek is van dit topic, dit is geen slowchat, zo is dit topic nooit bedoeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef bbaadd het volgende:
waarom staat er trouwens nog steeds pics only in de tt
Een van de beste outfits tot nu toe!quote:
Top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk mn buikje :$
[ afbeelding ]
heb ff geen spiegel meer dus meost ff zo
Sjongejonge, wat een onzin. Het is ook nooit goed he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:20 schreef bbaadd het volgende:
je probeert te hard te matchen loqdawq, moet je niet doen
Wow, wtf. Maik de Boer op fok?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:20 schreef bbaadd het volgende:
je probeert te hard te matchen loqdawq, moet je niet doen
Het is echt niet alsof hij per ongeluk alleen maar rood/witte kledingstukken heeft uitgezocht/aangetrokkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:04 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Sjongejonge, wat een onzin. Het is ook nooit goed he.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow, wtf. Maik de Boer op fok?![]()
![]()
Oeiii, wanneer gaan we daten? Ziet er mooi uit!quote:[b]
[ afbeelding ]
ook leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:34 schreef Warnes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zwarte plimsolls. Btw WHATSHESAID, wat leuk!
Mooie zonnebril.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:36 schreef Stratotanker het volgende:
Slecht te zien ja.
[ afbeelding ]
[..]
Oeiii, wanneer gaan we daten? Ziet er mooi uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |