hey swa, brothar. Stone island, vriend.quote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Ook maar weer eens een foto
[ afbeelding ]
Ik hoor het vaak zatquote:Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
hey swa, brothar. Stone island, vriend.
Lijkt misschien zo omdat je je shirt best ver naar beneden hebt zitten en je broek in je enkellaarsjes(?) hebt zitten?quote:Op maandag 16 november 2009 16:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb gelijk van die korte beentjes als ik een spijkerbroek aan heb
heeft er idd ook mee te maken. maar ik bén gewoon kleinquote:Op maandag 16 november 2009 16:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lijkt misschien zo omdat je je shirt best ver naar beneden hebt zitten en je broek in je enkellaarsjes(?) hebt zitten?
Je verlengt je bovenlichaam door die lange topjes en die korte laarzen. Daardoor lijken je benen idd heel wat korter.quote:Op maandag 16 november 2009 16:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Precies=pquote:Op maandag 16 november 2009 17:06 schreef _Surface het volgende:
[..]
Je verlengt je bovenlichaam door die lange topjes en die korte laarzen. Daardoor lijken je benen idd heel wat korter.
quote:
Zo'n spijkerbroek staat je best goedquote:Op maandag 16 november 2009 16:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Correct me if I'm wrong... volgens mij loop jij er altijd goed gekleed bij.quote:Op maandag 16 november 2009 16:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
TIETUHquote:Op maandag 16 november 2009 17:06 schreef ASroma het volgende:
jah maar lis jouw sterke punt ligt ook heel ergens anders![]()
![]()
zo hoort het toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong... volgens mij loop jij er altijd goed gekleed bij.
Op de een of andere manier vind ik het zo gek om Stone Island in combinatie met dat soort schoenen te zienquote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Weetje dit is het type kledingstijl dat ik mooi vind en zelf zou willen hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 15:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Eerste post in dit forum.
Mijn kamer is echt een zooitje ja
Makkelijk outfit, opa ligt in ziekenhuis, met donkere kleding ben ik tenminste nog te herkennen tussen alle zusters en witte jassen
[ afbeelding ]
I'm wearing :
V-hals shirt H&M
Pull-over Tommy Hilfiger
H&M slimfit Jeans (in het echt een stuk grijzer)
American Apparel Cardigan
& daaronder blauwe allstars, maar ik heb geen groothoeklens
Wat let je, ga shoppenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef electrocrash het volgende:
[..]
[..]
Weetje dit is het type kledingstijl dat ik mooi vind en zelf zou willen hebben.
Wat let je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef electrocrash het volgende:
[..]
[..]
Weetje dit is het type kledingstijl dat ik mooi vind en zelf zou willen hebben.
De V-hals is ghey, but sexy.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef tliciouz het volgende:
Aangezien appelsjap een ban heeft van 3 maanden maar hij toch zijn toffe outfit wou showen vroeg hij me of ik dat even op deze manier wou doen.
Dus bij deze de outfit van appelsjap!
[ afbeelding ]
Tof, die broek lijkt me ook wel vet, waar ie is van?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef tliciouz het volgende:
Aangezien appelsjap een ban heeft van 3 maanden maar hij toch zijn toffe outfit wou showen vroeg hij me of ik dat even op deze manier wou doen.
[ afbeelding ]
Posten voor / namens een gebande staat een ban op en mag niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |