coole gastquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:27 schreef GrigoriPerelman het volgende:
wat een mooie mensen allemaal in dit topic zeg, zitten echt hele leuke dingen bij
Doe het de volgende keer gewoon 'ns leuk aan! Dit is een beetje saai natuurlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit draag ik vandaag.![]()
Je kijkt een beetje boosquote:
Hier ook last van.quote:Op zondag 15 november 2009 18:29 schreef karoltje het volgende:
[..]
Klopt. Er zat niets in mijn schoen.
een marokaans zebraatjeeequote:Op maandag 16 november 2009 14:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Het hoofd kon even écht niet.
Volgens mij heeft iedereen zo een shirt achtig geval![]()
Had toch maar 1 uur college dus had niet echt zin om me leuk aan te kleden hehe.
Waarom praat ik zoveel? Oke ik stop.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 15:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die heupen komen van de Kokosbars
Bwhehe you're funnyquote:Op maandag 16 november 2009 14:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Het hoofd kon even écht niet.
Volgens mij heeft iedereen zo een shirt achtig geval![]()
Had toch maar 1 uur college dus had niet echt zin om me leuk aan te kleden hehe.
Waarom praat ik zoveel? Oke ik stop.
[ afbeelding ]
Sarcasme?quote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Bwhehe you're funny
Je had je outfitje wel een beeeetje kunnen opleuken met een jasje/ketting whatever!
Nee ik meende het, ik moest echt lachenquote:Op maandag 16 november 2009 15:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sarcasme?![]()
Ja had ik kunnen doen maar had daar dus écht geen zin in..ik voelde me vandaag niet zo yeeeeey
quote:Op maandag 16 november 2009 16:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee ik meende het, ik moest echt lachen
Te lui om een ketting om te doen dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |