De bikini.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit draag ik vandaag.![]()
Officieel is het gewoon echt lingerie, geen bikini. Maar het ziet er hier inderdaad wel zo uit, doordat je alleen maar zwart ziet en geen kant.quote:
ze zijn rozequote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef Tamashii het volgende:
Witte open schoenen in de fucking herfstkou?
Sowieso witte schoenen combineren met zwart/blauw/roze.
Eh, nee, ik vind het dus geen geslaagde outfit. :$
Nee ja dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef Tamashii het volgende:
Witte open schoenen in de fucking herfstkou?
Sowieso witte schoenen combineren met zwart/blauw/roze.
Eh, nee, ik vind het dus geen geslaagde outfit. :$
Vandaar de 'ik vind' voor mijn mening.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Nee ja dat kan natuurlijk niet.
Doe es effe normaal zeg..quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vandaar de 'ik vind' voor mijn mening.
Ik jank niet, ik kots.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Doe es effe normaal zeg..
Je geeft je mening, ga dan niet lopen janken als iemand daar dan weer commentaar op heeft
Ze woont wel in Leidenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:09 schreef Microtechs het volgende:
Volgens mij zag ik pumpkin in Leiden
Supermooie bril (als jij het was)
Nice!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:24 schreef MilanILF het volgende:
Webcam poepkwaliteit, want de fotocamera is een beetje kapot(Dat shirt is dus lichtgroen en m'n Converse ook groen)
Cardigan open ftw!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik had een shirt gekozen voor wat meer pasvorm..quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Nice!
Had alleen voor een ander shirt gekozen qua opdruk.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:27 schreef GrigoriPerelman het volgende:
wat een mooie mensen allemaal in dit topic zeg, zitten echt hele leuke dingen bij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |