nee, dat is gewoon het enige recht van een vrouw, je mag van geluk spreken dat je het nog leuk vind ookquote:
Rot op simpele ziel. Dit is de 21ste eeuw, hier werken vrouwen ook ipv de hele dag het huishouden doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef morningstorm het volgende:
[..]
nee, dat is gewoon het enige recht van een vrouw, je mag van geluk spreken dat je het nog leuk vind ook
En jij bent timmerman bedoel je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Repeat het volgende:
Owja, voor ik het vergeet; TS is een hbo'er.
Ik hoop dat je stikt in je stamppotjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Rot op simpele ziel. Dit is de 21ste eeuw, hier werken vrouwen ook ipv de hele dag het huishouden doen.
Dankje en slaap lekker xquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
Verder wens ik TS succes met het maken van de stoofpot, ik ga lekker slapen.
Ja, in een kookboekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
Heb je het recept van de stoofpot toevalllig?
Werkende vrouwenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Rot op simpele ziel. Dit is de 21ste eeuw, hier werken vrouwen ook ipv de hele dag het huishouden doen.
Want alle studenten zijn hetzelfde!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef Foxio het volgende:
Studenten drinken ook geen rode wijn, studenten drinken Bier! Tenzij die een flikker is natuurlijk, maar dan zou die niet langskomen lijkt me.
Studenten, de mannen dan, geef ze gewoon friet, pizza, of weet ik wat, gooi een pot mayonaise en curry naast met een potje bier erbij en je zat helemaal gebakken.
Slikt ze?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef jagga het volgende:
Kan ik mijn vriendin niet inruilen voor een van de kokende dames hier?
Ze kan voor geen ruk koken, dus kook ik altijd en dat ben ik soms ook wel eens beu. Ze kan wel goed schoonmaken e.d. dus dat zijn pluspunten.
Iemand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |