Omdat ik koken leuk vind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef electronique het volgende:
waarom ga je als meisje ook koken voor een jongen
Dat is ongeveer net zo veel als mijn ouders hier thuis hebben, en dat zijn "echte" wijndrinkersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit was geen euroshopper wijn. En ik heb geen wijnkelder haha ik ben verdomme een student, en woon in een redelijk klein huisje. Ik heb wel een rek met 12 flessen, en in de koelkast nog een L'Aumonier Couperin Bordeaux Moelleux die ik van een vriendin gekregen had.
Zeg, als mijn moeder is een keer een weekendje de hort op is, kan je dan voor mij komen koken?quote:
nee, dat is gewoon het enige recht van een vrouw, je mag van geluk spreken dat je het nog leuk vind ookquote:
Rot op simpele ziel. Dit is de 21ste eeuw, hier werken vrouwen ook ipv de hele dag het huishouden doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef morningstorm het volgende:
[..]
nee, dat is gewoon het enige recht van een vrouw, je mag van geluk spreken dat je het nog leuk vind ook
En jij bent timmerman bedoel je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Repeat het volgende:
Owja, voor ik het vergeet; TS is een hbo'er.
Ik hoop dat je stikt in je stamppotjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Rot op simpele ziel. Dit is de 21ste eeuw, hier werken vrouwen ook ipv de hele dag het huishouden doen.
Dankje en slaap lekker xquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
Verder wens ik TS succes met het maken van de stoofpot, ik ga lekker slapen.
Ja, in een kookboekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
Heb je het recept van de stoofpot toevalllig?
Werkende vrouwenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Rot op simpele ziel. Dit is de 21ste eeuw, hier werken vrouwen ook ipv de hele dag het huishouden doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |