abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74498690
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

je zegt toch zelf dat het enige dat je tegen houdt de wet is, kk sukkel. en dan gaan lopen praten alsof je het toch niet echt zou willen doen

daarbij het begint bij dat soort figuurtjes altijd met een fantasie, en die fantasie wordt steeds groter en groter, en dan eindigt het in een diep verlangen dat uiteindelijk kost wat kost bevredigd moet worden

waar ergens woon je?
  zondag 8 november 2009 @ 12:48:24 #82
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_74503576
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:48 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

je zegt toch zelf dat het enige dat je tegen houdt de wet is, kk sukkel. en dan gaan lopen praten alsof je het toch niet echt zou willen doen

daarbij het begint bij dat soort figuurtjes altijd met een fantasie, en die fantasie wordt steeds groter en groter, en dan eindigt het in een diep verlangen dat uiteindelijk kost wat kost bevredigd moet worden

waar ergens woon je?
Waarom je meld je aan als mijn eerste slachtoffer ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_74503612
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ja ik ben depressief en wil naar het licht
  zondag 8 november 2009 @ 12:50:06 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74503616
zullen we het gewoon normaal houden hier?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74506210
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hahaha , kids ...

speel gewoon gta-games.
pi_74511086
zijn jullie allemaal ziek ?
pi_74512214
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaja vandaag overkwam het mij.,
Ik zat gewoon onder werktijd in mijn rook pauze op een bankje een sigaretje te roken.
Toen mij opeens het gekke idee kwam hoe zou het zijn.
Om iemand dood te maken. En dan ook schieten .
In de moderne en klassieke fictie zijn er altijd personages geweest die genoten van het dood maken van mensen. Die gaf het een onwijze kick. Bloeddorstige moordenaars die het als een verslaving zagen.
En die bestaan ook echt serie moordernaars die moorden om de kick. .

En naar die kick ben ik benieuwt nieuwsgierig hoe het aanvoelt.
Ik zou het niet snel doen omdat je dan voor je leven de bak in draait.
Maar als de wereld vrij zou zijn van wetten weet ik niet wat ik wat ik zou doen.
Ik weet dat het ziek klinkt absurd zelfs krijg ik hier vast ook wel te horen het is immers Fok!.

Maar misschien zitten er hier mensen die er ook wel eens over hebben gefantaseerd.
Of misschien wel oud soldaten of ex gedetineerden die het in het verleden wel eens hebben gedaan.
Deel je ervaring alstublieft het is pure interesse.
Als je een interesse hebt in moorden, kijk dan eens de docu's over bekende serie-moordenaars. Zoals Ted Bundy en nog véle andere.
Word ook een beetje uitgelegd hoe die mensen denken etc, en sommige hebben in de gevangenis (death row) nog intervieuws e.d. gegeven.

Wel zieke shit als je je net zo voelt over leven/dood als die mensen.. blijf ik ver uit jouw buurt hahah
pi_74519459
Zulke soorten zieke geesten horen in een isoleerhok met een dwangbuis.
pi_74527250
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef Fredmeister het volgende:
Zulke soorten zieke geesten horen in een isoleerhok met een dwangbuis.
Alsof dat zo'n prettige gedacht is..

Ik word liever vermoord dan dat iemand zoiets met me doet
pi_74773701
Moord nee maar wel zwaar letsel toebrengen
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:03:53 #91
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_74775915
Heerlijk weer zeg. Is wel te merken dat er een ontzettende taboe heerst rondom het uitspreken van fantaseren over moord en pedofilie.

Zal ik eens wat zeggen: Mensen die nog nooit hebben gefantaseerd over het plegen van een moord of zoiets dergelijks zijn niet helemaal gezond. Het is namelijk heel "gezond" om bepaalde scenario's in te beelden. Op die manier ontwikkel je een besef van ethiek.

Mensen die iets laten "omdat het hoort" zijn wat mij betreft geen volwaardige mensen.
pi_74776482
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:03 schreef Uro het volgende:
Heerlijk weer zeg. Is wel te merken dat er een ontzettende taboe heerst rondom het uitspreken van fantaseren over moord en pedofilie.

Zal ik eens wat zeggen: Mensen die nog nooit hebben gefantaseerd over het plegen van een moord of zoiets dergelijks zijn niet helemaal gezond. Het is namelijk heel "gezond" om bepaalde scenario's in te beelden. Op die manier ontwikkel je een besef van ethiek.

Mensen die iets laten "omdat het hoort" zijn wat mij betreft geen volwaardige mensen.
mMMM , ZO HEB IK T NOOIT BEKEKEN ...

pi_74776586
Ik heb daar ook wel eens over nagedacht, maar dan met name joe ik het zou doen. Ik zou dan iig wel een creatieve manier zoeken en heb er met name over nagedacht hoe ik het zou doen zonder dat ik gepakt zou worden.

Ik heb heel veel gelezen en gezien over seriemoordenaars en vind het gegeven interessant dat iemand zoiets doet. Voor mijn werk heb ik ook een meervoudig moordenaar geinterviewd en dat was heel interessant.

Maar in de praktijk zou ik zoiets nooit doen. Ik kan nog geen vlieg doodslaan zonder me schuldig te voelen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:30:59 #94
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_74776663
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
Ik heb daar ook wel eens over nagedacht, maar dan met name joe ik het zou doen. Ik zou dan iig wel een creatieve manier zoeken en heb er met name over nagedacht hoe ik het zou doen zonder dat ik gepakt zou worden.

Ik heb heel veel gelezen en gezien over seriemoordenaars en vind het gegeven interessant dat iemand zoiets doet. Voor mijn werk heb ik ook een meervoudig moordenaar geinterviewd en dat was heel interessant.

Maar in de praktijk zou ik zoiets nooit doen. Ik kan nog geen vlieg doodslaan zonder me schuldig te voelen
Het is eigenlijk een lugubere vorm van puzzelen... Daarom zijn series zoals CSI ook zo populair.
pi_74804703
begin anders eens te zeggen wat je ECHT vindt

tegen real life personen he, niet op internet
Jusqu'ici tout va bien...
pi_74805539
quote:
Op woensdag 18 november 2009 03:22 schreef Manono het volgende:
begin anders eens te zeggen wat je ECHT vindt

tegen real life personen he, niet op internet
Hoe bedoel je? Heb ik wel eens verteld aan iemand hoor.
  woensdag 18 november 2009 @ 10:45:41 #97
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_74808527
Ik fantaseer zovaak over het doodmaken van mensen. Ik lees heel veel over seriemoordenaars op internet en heb er ook een paar boeken van in de kast staan. Ik vind die gasten wel interessant..Hoe het zover heeft kunnen komen enzo. En dan met name Charles Manson, Ted Bundy, Jeffrey Dahmer, John Wayne Gacy (Pogo the Clown), Albert Fish (Werewolf of Wysteria), David Berkowitz (Son of Sam), Ed Gein, Richard Ramirez (The Nightstalker), Henry Lee Lucas, en Charles Ng & Leonard Lake.

Ik heb ook genoeg plannen uitgestippeld hoe ik de eventuele moorden zou begaan en dergelijke.
Maar ik voer 't niet uit natuurlijk..

Nog niet iig..
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_74834610
Ben totaal niet geinteresseerd in het ZOMAAR vermoorden van mensen , maar als ik ooit in een situatie kom waar

mijn eigen leven wordt bedreigd BEN IK KLAAR OM HET TE DOEN.

Daar hoef ik niet over te fantaseren ....... en misshien maakt dat juist het verschil tussen WANNABEES en de

"echte" onder ons ....
  donderdag 19 november 2009 @ 02:02:29 #99
280318 Desertstorm
Nunc aut Nunquam
pi_74839953
Vind dit toch wel een van de ziekste topics die ik tot nu toen ben tegen gekomen. Ben ook nog maar 2 dagen lid maar daar gaat het niet om

Het feit dat je kickt aan de gedachte om aan een onschuldig mensenleven een eind te maken, dat gaat me al ver. Maar je beschrijft het ook nog eens precies en verteld hier over alsof het je grootste droom is. Persoonlijk vind ik dat het verder gaat dan "ziek" maar in mijn ogen ben je gewoon gevaarlijk. Voor de mensen die zeggen dat het heel normaal is om te denken aan het doden van mensen... Af en toe kan je natuurlijk zo boos worden op iemand dat je hem/haar figuurlijk wilt vermoorden. Maar dat is wat anders dan een compleet plan te maken alsof we hier omgekeerd baantjer spelen...
pi_74840569
Ik herken het en wat mij betreft is het geen 'probleem'. Het lijkt mij heerlijk om iemand te vermoorden; liefst iemand die ik echt haat, maar iemand die iets doet dat ik verwerpelijk vind, vind ik ook prima. Desalniettemijn zie ik het mezelf niet doen. Nooit. Het risico om mijn vrijheid kwijt te raken is me te groot.

Probeer vooral niet 'normaal' te zijn. Wie bepaalt überhaupt wat dat is? Waarom zou je in een keurslijf willen passen? Iedereen heeft èrgens een duistere kant. Daar is niets mis mee, vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')