je zegt toch zelf dat het enige dat je tegen houdt de wet is, kk sukkel. en dan gaan lopen praten alsof je het toch niet echt zou willen doenquote:
Waarom je meld je aan als mijn eerste slachtoffer ?quote:Op zondag 8 november 2009 01:48 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
je zegt toch zelf dat het enige dat je tegen houdt de wet is, kk sukkel. en dan gaan lopen praten alsof je het toch niet echt zou willen doen
daarbij het begint bij dat soort figuurtjes altijd met een fantasie, en die fantasie wordt steeds groter en groter, en dan eindigt het in een diep verlangen dat uiteindelijk kost wat kost bevredigd moet worden
waar ergens woon je?
ja ik ben depressief en wil naar het lichtquote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom je meld je aan als mijn eerste slachtoffer ?
Hahaha , kids ...quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom je meld je aan als mijn eerste slachtoffer ?
Als je een interesse hebt in moorden, kijk dan eens de docu's over bekende serie-moordenaars. Zoals Ted Bundy en nog véle andere.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaja vandaag overkwam het mij.,
Ik zat gewoon onder werktijd in mijn rook pauze op een bankje een sigaretje te roken.
Toen mij opeens het gekke idee kwam hoe zou het zijn.
Om iemand dood te maken. En dan ook schieten .
In de moderne en klassieke fictie zijn er altijd personages geweest die genoten van het dood maken van mensen. Die gaf het een onwijze kick. Bloeddorstige moordenaars die het als een verslaving zagen.
En die bestaan ook echt serie moordernaars die moorden om de kick. .
En naar die kick ben ik benieuwt nieuwsgierig hoe het aanvoelt.
Ik zou het niet snel doen omdat je dan voor je leven de bak in draait.
Maar als de wereld vrij zou zijn van wetten weet ik niet wat ik wat ik zou doen.
Ik weet dat het ziek klinkt absurd zelfs krijg ik hier vast ook wel te horen het is immers Fok!.
Maar misschien zitten er hier mensen die er ook wel eens over hebben gefantaseerd.
Of misschien wel oud soldaten of ex gedetineerden die het in het verleden wel eens hebben gedaan.
Deel je ervaring alstublieft het is pure interesse.
Alsof dat zo'n prettige gedacht is..quote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef Fredmeister het volgende:
Zulke soorten zieke geesten horen in een isoleerhok met een dwangbuis.
mMMM , ZO HEB IK T NOOIT BEKEKEN ...quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:03 schreef Uro het volgende:
Heerlijk weer zeg. Is wel te merken dat er een ontzettende taboe heerst rondom het uitspreken van fantaseren over moord en pedofilie.
Zal ik eens wat zeggen: Mensen die nog nooit hebben gefantaseerd over het plegen van een moord of zoiets dergelijks zijn niet helemaal gezond. Het is namelijk heel "gezond" om bepaalde scenario's in te beelden. Op die manier ontwikkel je een besef van ethiek.
Mensen die iets laten "omdat het hoort" zijn wat mij betreft geen volwaardige mensen.
Het is eigenlijk een lugubere vorm van puzzelen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
Ik heb daar ook wel eens over nagedacht, maar dan met name joe ik het zou doen. Ik zou dan iig wel een creatieve manier zoeken en heb er met name over nagedacht hoe ik het zou doen zonder dat ik gepakt zou worden.
Ik heb heel veel gelezen en gezien over seriemoordenaars en vind het gegeven interessant dat iemand zoiets doet. Voor mijn werk heb ik ook een meervoudig moordenaar geinterviewd en dat was heel interessant.
Maar in de praktijk zou ik zoiets nooit doen. Ik kan nog geen vlieg doodslaan zonder me schuldig te voelen
Hoe bedoel je? Heb ik wel eens verteld aan iemand hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 03:22 schreef Manono het volgende:
begin anders eens te zeggen wat je ECHT vindt
tegen real life personen he, niet op internet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |