Waarom maak je dit topic dan? Had je verwacht dat mensen gingen zeggen "ja dat heb ik ook, gister nog een voorbijganger afgeknald"?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekkere reacties weer .
Was te verwachten natuurlijk .
Oh ja, want fantaseren is precies gelijk aan het meteen doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Waarom maak je dit topic dan? Had je verwacht dat mensen gingen zeggen "ja dat heb ik ook, gister nog een voorbijganger afgeknald"?
Nee natuurlijk niet dat is hele intentie niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Waarom maak je dit topic dan? Had je verwacht dat mensen gingen zeggen "ja dat heb ik ook, gister nog een voorbijganger afgeknald"?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh ja, want fantaseren is precies gelijk aan het meteen doen.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mwa, na 12 keer wordt het saai.
Nadenken over het vermoorden van mensen wel bedoel je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat is een doel in het leven.
Dat zegt veel...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:42 schreef CP69 het volgende:
Pfffff , allemaal mensen met een laag zelfbeeld die dat soort dingen willen uitvoeren of over fantaseren ....
* ff checke ... ja hoor " Dr.Mikey " heeft geen foto van zichzelf in zijn profiel/fotoboek *
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |