quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb wel eens nagedacht ja, over de perfecte misdaad. Ik zal het nooit van m'n leven (vrijwillig) uitvoeren, maar met fantasie is weinig mis imo. Hoe ik het zou doen, geen idee, daar denk ik niet serieus genoeg over na. Verschillende scenario's heb ik wel eens bedacht.
Te veel geweldadige films waarin het normaal is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef jogy het volgende:
Och, just for the fun of it heb ik er wel eens over nagedacht, zonder specifiek slachtoffer ofzo maar gewoon ala CSI hoe je nou precies de perfecte moord kan plegen zonder DNA of andere zooi achter te laten, te veel Dexter en Law and Order gekeken zegmaar. Niet omdat het me nou leuk lijkt om iemand te laten verdwijnen maar gewoon als semi zieke semi intellectuele uitdaging, een soort puzzel zegmaar.
Wel een paar keer gedroomd dat ik mensen op de meest vreemde en sadistische manieren ombracht, soms zelfs zonder reden, dan wordt je wel even 'wtfkerig' wakker eigenlijk.
Geen excuus. Ik ken iemand met asperger die bijna constant schuldgevoelens heeft over dingen die er eigenlijk niet toe doen. Een heilig boontje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die reacties over schuldgevoel steeds.
Als ik zeg dat ik asperger heb zou dat het een beetje meer logisch maken ?
Same here. Het hele puzzel idee. Het gaat me niet om de moord zelf ofzo, maar meer hoe kun je er mee wegkomenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef jogy het volgende:
Och, just for the fun of it heb ik er wel eens over nagedacht, zonder specifiek slachtoffer ofzo maar gewoon ala CSI hoe je nou precies de perfecte moord kan plegen zonder DNA of andere zooi achter te laten, te veel Dexter en Law and Order gekeken zegmaar. Niet omdat het me nou leuk lijkt om iemand te laten verdwijnen maar gewoon als semi zieke semi intellectuele uitdaging, een soort puzzel zegmaar.
Ik krijg nu akelige fantasiëen wat ik met TS wil doen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en? over wie ging die fantasie en waarom?
Je zal vast nog wel een keer iemand zien sterven hoor, daar hoef je niet iemand voor te vermoorden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar het gaat mij ook om de adrenaline die je er van krijgt.
De razernij die dan waarschijnlijk overneemt . En dan zie je een persoon een levend wezen het leven verlaten.
Ik wil zien hoe dat moment er uitziet. Of dat speciaal is.
Ik heb ook asperger en ik heb ook wel eens zulke gedachten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die reacties over schuldgevoel steeds.
Als ik zeg dat ik asperger heb zou dat het een beetje meer logisch maken ?
In mijn geachten heb je die hoed en die snor uit je UI al in je reet zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
maar mensen vergeet niet... in je fantasie mag alles
Ok.. dat is best ziek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
De razernij die dan waarschijnlijk overneemt . En dan zie je een persoon een levend wezen het leven verlaten.
Iedereen heeft weleens zulke gedachten. Het hoort er allemaal bij en is heel normaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:12 schreef HogeToren het volgende:
[..]
Ik heb ook asperger en ik heb ook wel eens zulke gedachten.
Stoer hoor fagboyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef CP69 het volgende:
[..]
pffff , laat maar kome![]()
Hij weet hoe IK eruitziet , dus als ie me ooit es tegenkom ergens ....
BRING IT ON !!!!!!!!!
Iemand die je niet moet in Saw stijl achterlatenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik heb het vaker. Maar dan laat ik ze 3-4 dagen pijn lijden door ze ergens mishandeld achter te laten tot ze sterven.
Hhaha , ik niet ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:15 schreef Metro2005 het volgende:
In de virtuele wereld ben ik een waar monster. Gemeen tot het bot. In Postal 2 bekogel ik mensen met een schaar, steek ze neer en pis ze onder waarna ik ze overgiet met benzine en in brand steek tot ik uiteindeljik het nog kruipende hoopje verbrand vlees afmaak met een shotgun en in GTA4 vind ik het een waar genot om mensen met zoveel mogelijk pijn over te rijden of tegen een muur klem te rijden en vervolgens met een honkbalknuppel af te maken.
In het echt zou ik echt geen mens zomaar kunnen doden en heb ik zie er ook absoluut niet de lol van in.
Een leven is iets wat je niet zomaar van iemand mag wegnemen.
Als ze aan iemand komen waar ik veel om geef dan wordt het natuurlijk een ander verhaal, dan zou ik glimlachend de trekker overhalen (maar nog altijd wel in het achterhoofd dat het niet goed is)
Als je dat bij GTA4 doet zou je nooit een missie halenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef CP69 het volgende:
[..]
Hhaha , ik niet ...
in videogames als ik echt serieus aan t spele ben gedraag ik me PRECIES hoe ik me ook in t echte leven gedraag ...
In GTA 4 stop ik zelfs voor rode lichten en rijd ik niemand dood
En wat voel je er bij als er een Dr.Mikey2 zou zijn die dat bij jou doet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ted bundyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekkere reacties weer .
Was te verwachten natuurlijk .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |