abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74174023
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Fijn nu moeten we dus op passen voor TS in een boze bui, want anders wilt ie je misschien neer schieten

pffff , laat maar kome

Hij weet hoe IK eruitziet , dus als ie me ooit es tegenkom ergens ....

BRING IT ON !!!!!!!!!
pi_74174093
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef CP69 het volgende:

[..]

pffff , laat maar kome

Hij weet hoe IK eruitziet , dus als ie me ooit es tegenkom ergens ....

BRING IT ON !!!!!!!!!
wanneer en waar is de volgende meet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74174128
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Voor een Geenkloon die zijn eigen i.d. niet wil vermelden is dat wel een lage, zeer lage opmerking.
Who the fuck are you?
Ja, want alleen met foto's in je fobo heb je recht van spreken .

Nee, ik fantaseer hier nooit over. Wel eens bedacht hoe je het beste al je sporen uit zou kunnen wissen enzo. Maar nooit over doden zelf.
pi_74174131
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:05 schreef capricia het volgende:

[..]

wanneer en waar is de volgende meet?
dunno , don"t care ...

I"m allways ready ...

pi_74174347
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Voor een Geenkloon die zijn eigen i.d. niet wil vermelden is dat wel een lage, zeer lage opmerking.
Who the fuck are you?
tits or GTFO
pi_74174462
Waarom denk jij niet gewoon aan sex zoals iedere normale man?
pi_74174574
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:30 schreef Pulzzar het volgende:
Waarom denk jij niet gewoon aan sex zoals iedere normale man?
sex is overrated , geef mij Filosofie maar ....

pi_74174911
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Seam het volgende:
Ik heb er vaak genoeg over nadacht, genoeg mensen in deze wereld die het verdienen te sterven.
boondock saints !
pi_74175649
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
En naar die kick ben ik benieuwt nieuwsgierig hoe het aanvoelt.
Ik zou het niet snel doen omdat je dan voor je leven de bak in draait.
Maar als de wereld vrij zou zijn van wetten weet ik niet wat ik wat ik zou doen.
Ik weet dat het ziek klinkt absurd zelfs krijg ik hier vast ook wel te horen het is immers Fok!.
Dat is de enige reden waarom je het niet zou doen? Lekker apatisch.

Ik fantaseer er ook wel eens over, maar het blijft altijd een fantasie. Tenzij ik niet voor mezelf in sta en iemand ongelooflijk haat en op wraak belust ben. Dan weet ik het nog zo net niet.
Die kick is toch juist omdat je weet dat het eigenlijk niet mag/niet in orde is? Als alle wetten er niet meer zijn en alles mogelijk is, dan zal die kick ook niet meer zo groot zijn. Bovendien loop je dan zelf ook een risico om vermoord te worden, dus gezellige boel.
pi_74175691
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Seam het volgende:
Ik heb er vaak genoeg over nadacht, genoeg mensen in deze wereld die het verdienen te sterven.
Maar dat kun je natuurlijk niet de vrije loop laten gaan, want iedereen heeft weer een andere mening over wie het verdient om te sterven. Dan is het einde zoek.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:06 schreef SharQueDo het volgende:
Verder kan ik mij wel vinden in TS. Maar dan niet clichématig met een pistool maar op de meest orginele manieren, veelal samenhangend met afgerukte ledematen, uitgerukte organen in de meest bizarre scenes. Mensen onthoofden in de kledingkast van je ouders in het carnavalskostuum van je neefje met down syndroom, etc.
In mijn fantasie lukt dat nog wel, maar in het echt nooit en te nimmer niet.
pi_74175712
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb wel eens nagedacht ja, over de perfecte misdaad. Ik zal het nooit van m'n leven (vrijwillig) uitvoeren, maar met fantasie is weinig mis imo. Hoe ik het zou doen, geen idee, daar denk ik niet serieus genoeg over na. Verschillende scenario's heb ik wel eens bedacht.
Eens.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef jogy het volgende:
Och, just for the fun of it heb ik er wel eens over nagedacht, zonder specifiek slachtoffer ofzo maar gewoon ala CSI hoe je nou precies de perfecte moord kan plegen zonder DNA of andere zooi achter te laten, te veel Dexter en Law and Order gekeken zegmaar. Niet omdat het me nou leuk lijkt om iemand te laten verdwijnen maar gewoon als semi zieke semi intellectuele uitdaging, een soort puzzel zegmaar .

Wel een paar keer gedroomd dat ik mensen op de meest vreemde en sadistische manieren ombracht, soms zelfs zonder reden, dan wordt je wel even 'wtfkerig' wakker eigenlijk .
Te veel geweldadige films waarin het normaal is?
Verder kan ik me hier ook wel in vinden. Het is inderdaad meer een soort puzzel. Het heeft dus ook, in tegenstelling tot wat sommige mensen in dit topic beweren, helemaal niets met een laag zelfbeeld te maken. In veel gevallen heeft het slachtoffer niet eens een identiteit. Op het moment dat je een pester met je gedachten dat soort dingen aan doet, dan kun je het wel hebben over een laag zelfbeeld misschien.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die reacties over schuldgevoel steeds.
Als ik zeg dat ik asperger heb zou dat het een beetje meer logisch maken ?
Geen excuus. Ik ken iemand met asperger die bijna constant schuldgevoelens heeft over dingen die er eigenlijk niet toe doen. Een heilig boontje. En ze zou geen vlieg kwaad kunnen doen, tot zo ver het gebrek aan inlevingsvermogen.

[ Bericht 31% gewijzigd door -Strawberry- op 29-10-2009 08:20:27 ]
pi_74182311
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef jogy het volgende:
Och, just for the fun of it heb ik er wel eens over nagedacht, zonder specifiek slachtoffer ofzo maar gewoon ala CSI hoe je nou precies de perfecte moord kan plegen zonder DNA of andere zooi achter te laten, te veel Dexter en Law and Order gekeken zegmaar. Niet omdat het me nou leuk lijkt om iemand te laten verdwijnen maar gewoon als semi zieke semi intellectuele uitdaging, een soort puzzel zegmaar .
Same here. Het hele puzzel idee. Het gaat me niet om de moord zelf ofzo, maar meer hoe kun je er mee wegkomen
Komt ook door films waarin de perfecte moord een ongeluk is zeg maar, ben daardoor eens na gaan denken of dat wel echt zo is.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:29:19 #53
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74182558
Owja dat heb ik vrij vaak. Vooral als ik me erger aan mensen. Het hoe? Dat varieert van een emmer lava over iemand heen gooien, met een hark in het gezicht slaan, een ninja die verschijnt en ze in tweeen hakt etc.
Het is een ideale methode voor je hersens om met ergerlijke mensen om te gaan.. je hersens denken dan: "tuurlijk ben je een irritante lul, maar in mijn hersens ben je net al 5 keer doodgemaakt"
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:35:28 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74182749
Dus... je doet het alleen niet omdat je bang bent dat je gepakt word en de bak indraait?
Nou ja doe je het in nederland krijg je 8 jaar, gedraag je je ben je nog wel eerder vrij. De kunst is om het zo te doen dat je dus dan niet gepakt word, perfekte moord zeg maar.
Maar dan nog.. het alleen niet doen omdat er mogelijk een gevangenisstraf aan vast zit, .... niet eens dus bedenken.. wacht even, ik beeindig nu iemands leven. Iemand's gezin maak ik kapot, iemand zn broer of zoon, geliefde maak ik nu af.. dat komt niet eens bij je op?
Als het antwoord nee is... ga eens praten met de huisarts
The truth was in here.
pi_74185198
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:23 schreef FANN het volgende:

[..]

en? over wie ging die fantasie en waarom?
Ik krijg nu akelige fantasiëen wat ik met TS wil doen...

nog steeds geen antwoord op mijn vraag
pi_74191152
In de virtuele wereld ben ik een waar monster. Gemeen tot het bot. In Postal 2 bekogel ik mensen met een schaar, steek ze neer en pis ze onder waarna ik ze overgiet met benzine en in brand steek tot ik uiteindeljik het nog kruipende hoopje verbrand vlees afmaak met een shotgun en in GTA4 vind ik het een waar genot om mensen met zoveel mogelijk pijn over te rijden of tegen een muur klem te rijden en vervolgens met een honkbalknuppel af te maken.

In het echt zou ik echt geen mens zomaar kunnen doden en heb ik zie er ook absoluut niet de lol van in.
Een leven is iets wat je niet zomaar van iemand mag wegnemen.

Als ze aan iemand komen waar ik veel om geef dan wordt het natuurlijk een ander verhaal, dan zou ik glimlachend de trekker overhalen (maar nog altijd wel in het achterhoofd dat het niet goed is)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_74192378
Ik fantaseer wel eens dat ik het hoofdkantoor van de belastingdienst opblaas .. telt dat ook mee??
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:25:26 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_74210459
Maar het gaat mij ook om de adrenaline die je er van krijgt.
De razernij die dan waarschijnlijk overneemt . En dan zie je een persoon een levend wezen het leven verlaten.
Ik wil zien hoe dat moment er uitziet. Of dat speciaal is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_74210543
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar het gaat mij ook om de adrenaline die je er van krijgt.
De razernij die dan waarschijnlijk overneemt . En dan zie je een persoon een levend wezen het leven verlaten.
Ik wil zien hoe dat moment er uitziet. Of dat speciaal is.
Je zal vast nog wel een keer iemand zien sterven hoor, daar hoef je niet iemand voor te vermoorden.
pi_74211222
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die reacties over schuldgevoel steeds.
Als ik zeg dat ik asperger heb zou dat het een beetje meer logisch maken ?
Ik heb ook asperger en ik heb ook wel eens zulke gedachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')