Nee , ik vind gewoon als je van die "rare dingen" zegt en er ook achterstaat dat je dat dan openlijk(MET EEN FOTO , zodat mensen kunnen zeggen ...oh hij heeft die gedachten...wat leuk ...) durft tequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zegt veel...
En persoonlijk gaan worden naar aanleiding op een algemeen onderwerp dan heb je een hoog zelfbeeld
en? over wie ging die fantasie en waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaja vandaag overkwam het mij.,
Ik zat gewoon onder werktijd in mijn rook pauze op een bankje een sigaretje te roken.
Toen mij opeens het gekke idee kwam hoe zou het zijn.
Om iemand dood te maken. En dan ook schieten .
In de moderne en klassieke fictie zijn er altijd personages geweest die genoten van het dood maken van mensen. Die gaf het een onwijze kick. Bloeddorstige moordenaars die het als een verslaving zagen.
En die bestaan ook echt serie moordernaars die moorden om de kick. .
En naar die kick ben ik benieuwt nieuwsgierig hoe het aanvoelt.
Ik zou het niet snel doen omdat je dan voor je leven de bak in draait.
Maar als de wereld vrij zou zijn van wetten weet ik niet wat ik wat ik zou doen.
Ik weet dat het ziek klinkt absurd zelfs krijg ik hier vast ook wel te horen het is immers Fok!.
Maar misschien zitten er hier mensen die er ook wel eens over hebben gefantaseerd.
Of misschien wel oud soldaten of ex gedetineerden die het in het verleden wel eens hebben gedaan.
Deel je ervaring alstublieft het is pure interesse.
Voor een Geenkloon die zijn eigen i.d. niet wil vermelden is dat wel een lage, zeer lage opmerking.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Fijn nu moeten we dus op passen voor TS in een boze bui, want anders wilt ie je misschien neer schieten
wanneer en waar is de volgende meet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef CP69 het volgende:
[..]
pffff , laat maar kome![]()
Hij weet hoe IK eruitziet , dus als ie me ooit es tegenkom ergens ....
BRING IT ON !!!!!!!!!
Ja, want alleen met foto's in je fobo heb je recht van sprekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor een Geenkloon die zijn eigen i.d. niet wil vermelden is dat wel een lage, zeer lage opmerking.
Who the fuck are you?
dunno , don"t care ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:05 schreef capricia het volgende:
[..]
wanneer en waar is de volgende meet?
tits or GTFOquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor een Geenkloon die zijn eigen i.d. niet wil vermelden is dat wel een lage, zeer lage opmerking.
Who the fuck are you?
sex is overrated , geef mij Filosofie maar ....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:30 schreef Pulzzar het volgende:
Waarom denk jij niet gewoon aan sex zoals iedere normale man?
boondock saints !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Seam het volgende:
Ik heb er vaak genoeg over nadacht, genoeg mensen in deze wereld die het verdienen te sterven.
Dat is de enige reden waarom je het niet zou doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
En naar die kick ben ik benieuwt nieuwsgierig hoe het aanvoelt.
Ik zou het niet snel doen omdat je dan voor je leven de bak in draait.
Maar als de wereld vrij zou zijn van wetten weet ik niet wat ik wat ik zou doen.
Ik weet dat het ziek klinkt absurd zelfs krijg ik hier vast ook wel te horen het is immers Fok!.
Maar dat kun je natuurlijk niet de vrije loop laten gaan, want iedereen heeft weer een andere mening over wie het verdient om te sterven. Dan is het einde zoek.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Seam het volgende:
Ik heb er vaak genoeg over nadacht, genoeg mensen in deze wereld die het verdienen te sterven.
In mijn fantasie lukt dat nog wel, maar in het echt nooit en te nimmer niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:06 schreef SharQueDo het volgende:
Verder kan ik mij wel vinden in TS. Maar dan niet clichématig met een pistool maar op de meest orginele manieren, veelal samenhangend met afgerukte ledematen, uitgerukte organen in de meest bizarre scenes. Mensen onthoofden in de kledingkast van je ouders in het carnavalskostuum van je neefje met down syndroom, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |