abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:08:50 #26
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_74164790
Die reacties over schuldgevoel steeds.
Als ik zeg dat ik asperger heb zou dat het een beetje meer logisch maken ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_74169165
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat zegt veel...

En persoonlijk gaan worden naar aanleiding op een algemeen onderwerp dan heb je een hoog zelfbeeld
Nee , ik vind gewoon als je van die "rare dingen" zegt en er ook achterstaat dat je dat dan openlijk(MET EEN FOTO , zodat mensen kunnen zeggen ...oh hij heeft die gedachten...wat leuk ...) durft te

doen , niet ANONIEM.
pi_74170323
Fijn nu moeten we dus op passen voor TS in een boze bui, want anders wilt ie je misschien neer schieten
-
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:12:33 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74170382
was hier niet al een soort topic over... over slechte dingen fantaseren?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:16:26 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_74170544
Och, just for the fun of it heb ik er wel eens over nagedacht, zonder specifiek slachtoffer ofzo maar gewoon ala CSI hoe je nou precies de perfecte moord kan plegen zonder DNA of andere zooi achter te laten, te veel Dexter en Law and Order gekeken zegmaar. Niet omdat het me nou leuk lijkt om iemand te laten verdwijnen maar gewoon als semi zieke semi intellectuele uitdaging, een soort puzzel zegmaar .

Wel een paar keer gedroomd dat ik mensen op de meest vreemde en sadistische manieren ombracht, soms zelfs zonder reden, dan wordt je wel even 'wtfkerig' wakker eigenlijk .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_74170724
Ik fantaseer wel eens hoe het is om met je auto een gigantische ravage aan te richten.

Karst Tates had dat volgens mij ook.
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:21:40 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74170778
die fantaseerde niet, die deed iets met een bepaald doel wat toevallig zo uitpakte
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74170867
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaja vandaag overkwam het mij.,
Ik zat gewoon onder werktijd in mijn rook pauze op een bankje een sigaretje te roken.
Toen mij opeens het gekke idee kwam hoe zou het zijn.
Om iemand dood te maken. En dan ook schieten .
In de moderne en klassieke fictie zijn er altijd personages geweest die genoten van het dood maken van mensen. Die gaf het een onwijze kick. Bloeddorstige moordenaars die het als een verslaving zagen.
En die bestaan ook echt serie moordernaars die moorden om de kick. .

En naar die kick ben ik benieuwt nieuwsgierig hoe het aanvoelt.
Ik zou het niet snel doen omdat je dan voor je leven de bak in draait.
Maar als de wereld vrij zou zijn van wetten weet ik niet wat ik wat ik zou doen.
Ik weet dat het ziek klinkt absurd zelfs krijg ik hier vast ook wel te horen het is immers Fok!.

Maar misschien zitten er hier mensen die er ook wel eens over hebben gefantaseerd.
Of misschien wel oud soldaten of ex gedetineerden die het in het verleden wel eens hebben gedaan.
Deel je ervaring alstublieft het is pure interesse.
en? over wie ging die fantasie en waarom?
pi_74170882
Het is ook niet zozeer het doodmaken van mensen. Eerder de deuken van auto's wat me zo aantrekt.

Burn-out games, heerlijk! Gta, heerlijk! Spectaculaire film-scenes op een autoweg of ergens i nde stad met auto, heerlijk!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_74172330
Ik heb er vaak genoeg over nadacht, genoeg mensen in deze wereld die het verdienen te sterven.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_74173809
Erover fantaseren is heel iets anders dan het ook daadwerkelijk doen. Daar lijkt me dus niet zoveel mis mee eigenlijk. Ik was een grote fan van het spel Manhunt, waarin je op vrij gruwelijke wijze 'mensen' om het leven brengt, maar het is nooit in me opgekomen om dat ook daadwerkelijk te gaan doen. Ik kan me ook niet voorstellen dat het een kick zou zijn om zonder motief iemand te vermoorden, zelfs niet als ik zeker zou weten dat ik niet gepakt zou worden. Wat zou voor jou dan de kick zijn als je het zou doen?
pi_74173912
Oh, dr. Mikey, ik heb zo vaak dromen/ fantasieen over het idee dat ik iemand dood heb laten gaan / dus in zekere zin iemand vermoord heb.
Meestal zijn het trouwens bekenden van me. En niet altijd mensen aan wie ik een hekel heb.
Maar wel veel dromen, en die beangstigen mij. Hoe moet ik die dromen interpreteren?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74173927
TS is een mafkanis
pi_74173939

Goed boek
pi_74173969
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
TS is een mafkanis
Voor een Geenkloon die zijn eigen i.d. niet wil vermelden is dat wel een lage, zeer lage opmerking.
Who the fuck are you?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74174023
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Fijn nu moeten we dus op passen voor TS in een boze bui, want anders wilt ie je misschien neer schieten

pffff , laat maar kome

Hij weet hoe IK eruitziet , dus als ie me ooit es tegenkom ergens ....

BRING IT ON !!!!!!!!!
pi_74174093
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef CP69 het volgende:

[..]

pffff , laat maar kome

Hij weet hoe IK eruitziet , dus als ie me ooit es tegenkom ergens ....

BRING IT ON !!!!!!!!!
wanneer en waar is de volgende meet?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74174128
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Voor een Geenkloon die zijn eigen i.d. niet wil vermelden is dat wel een lage, zeer lage opmerking.
Who the fuck are you?
Ja, want alleen met foto's in je fobo heb je recht van spreken .

Nee, ik fantaseer hier nooit over. Wel eens bedacht hoe je het beste al je sporen uit zou kunnen wissen enzo. Maar nooit over doden zelf.
pi_74174131
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:05 schreef capricia het volgende:

[..]

wanneer en waar is de volgende meet?
dunno , don"t care ...

I"m allways ready ...

pi_74174347
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Who the fuck are you?
tits or GTFO
pi_74174462
Waarom denk jij niet gewoon aan sex zoals iedere normale man?
pi_74174574
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 01:30 schreef Pulzzar het volgende:
Waarom denk jij niet gewoon aan sex zoals iedere normale man?
sex is overrated , geef mij Filosofie maar ....

pi_74174911
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Seam het volgende:
Ik heb er vaak genoeg over nadacht, genoeg mensen in deze wereld die het verdienen te sterven.
boondock saints !
pi_74175649
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
En naar die kick ben ik benieuwt nieuwsgierig hoe het aanvoelt.
Ik zou het niet snel doen omdat je dan voor je leven de bak in draait.
Maar als de wereld vrij zou zijn van wetten weet ik niet wat ik wat ik zou doen.
Ik weet dat het ziek klinkt absurd zelfs krijg ik hier vast ook wel te horen het is immers Fok!.
Dat is de enige reden waarom je het niet zou doen? Lekker apatisch.

Ik fantaseer er ook wel eens over, maar het blijft altijd een fantasie. Tenzij ik niet voor mezelf in sta en iemand ongelooflijk haat en op wraak belust ben. Dan weet ik het nog zo net niet.
Die kick is toch juist omdat je weet dat het eigenlijk niet mag/niet in orde is? Als alle wetten er niet meer zijn en alles mogelijk is, dan zal die kick ook niet meer zo groot zijn. Bovendien loop je dan zelf ook een risico om vermoord te worden, dus gezellige boel.
pi_74175691
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Seam het volgende:
Maar dat kun je natuurlijk niet de vrije loop laten gaan, want iedereen heeft weer een andere mening over wie het verdient om te sterven. Dan is het einde zoek.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:06 schreef SharQueDo het volgende:
Verder kan ik mij wel vinden in TS. Maar dan niet clichématig met een pistool maar op de meest orginele manieren, veelal samenhangend met afgerukte ledematen, uitgerukte organen in de meest bizarre scenes. Mensen onthoofden in de kledingkast van je ouders in het carnavalskostuum van je neefje met down syndroom, etc.
In mijn fantasie lukt dat nog wel, maar in het echt nooit en te nimmer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')