abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74194709
De smurfen zijn hierna aan de beurt

De smurka!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74194836
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vervang "Geert" eens door "moslims"
Waarom zou ik dat doen?

Trouwens, Geert omruilen voor een moslim lijkt me best een goede deal. Kunnen we Geert inleveren bij de Kringloopwinkel?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2009 17:48:01 ]
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:32:04 #223
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_74196244
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

En dat kwakt iemand neer met een hamer en een sikkel in zijn avatar.
Communisme kan democratisch uitgevoerd worden.
quote:
Je bent zelfs verblindt door haat. Hoe ziek moet je wel niet zijn?
Ben ik niet, slaat nergens op wat je hier zegt.
quote:
Kon niet missen, een schoolknaap onder moeders rokken zonder enkele levenservaring.
je wilt een discussie of niet, kinderachtig gedoe.
quote:
Op de rest ga ik geeneens meer in. Tip, Lees eens wat boeken over Noord-Korea, China, Rusland, het voormalig oostblok en niet te vergeten Cuba.
ik weet genoeg over de sovjet-unie en china; van noord-korea en cuba helaas nog niet zoveel.

je hele reactie is een persoonlijke aanval zonder ENKELE inhoud, doe er wat aan.

tevens laat je mijn hele post buiten beschouwing en pak je alleen de (in jouw ogen) minpuntjes, zeer slap.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:33:11 #224
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74196281
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen?

Trouwens, Geert omruilen voor een moslim lijkt me best een goede deal. Kunnen we Geert inleveren bij de Kringloopwinkel?
dat vind ik een slechte ruil. doe maar 1 geert voor alle uitwassen van de islam.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_74196713
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:33 schreef zoalshetis het volgende:
dat vind ik een slechte ruil. doe maar 1 geert voor alle uitwassen van de islam.
Geert wil graag weten wat een allochtoon de samenleving kost. Nou, vast een hele hoop minder dan dat Geert de samenleving zelf kost. Snel omruilen dus!
pi_74196937
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.
Kan je dit wat verder uitleggen? Want nu lijkt het meer op wazige wartaal dan een fatsoenlijk argument.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:57:30 #227
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_74197029
Pfffff, Nederland wordt straks echt het lachertje van de wereld als Gekke Geert 4Prezident!!11einz wordt.
batman!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:26:41 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74198048
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vervang "Geert" eens door "moslims"
kortom, geen haar beter toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:29:39 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74198169
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Geert wil graag weten wat een allochtoon de samenleving kost. Nou, vast een hele hoop minder dan dat Geert de samenleving zelf kost. Snel omruilen dus!
ik weet nu niet of ik moet huilen of lachen met jouw post. jij denkt dat geert de samenleving meer kost dan de groep allochtonen? jij denkt dat zijn beveiliging elke dag in diamanten, met het gewicht van wilders, wordt uitbetaald?

of zie ik een woordgrapje over het hoofd ?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_74198438
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wat zingt hij?
Verrek, dat lijkt wel dat stadion van die ene voetbalclub, hoe heet die nou ook al weer?

(Dat is die ziekte van kom,....eh..... Bintje .... Eigenheimer......)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_74198591
Jij lult nog een tros bananen recht.
Reageer dan niet.
pi_74199605
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:41 schreef Bommenlegger het volgende:
Jij lult nog een tros bananen recht.
Reageer dan niet.
Ik vond een tvp zo saai, maar ik amuseer me kostelijk met het lezen van dit topic.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_74203590
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik weet nu niet of ik moet huilen of lachen met jouw post. jij denkt dat geert de samenleving meer kost dan de groep allochtonen? jij denkt dat zijn beveiliging elke dag in diamanten, met het gewicht van wilders, wordt uitbetaald?

of zie ik een woordgrapje over het hoofd ?
Nee, je leest gewoon slecht. Ik had het over een allochtoon, niet over alle allochtonen. We ruilen één Geert voor één allochtoon.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:55:37 #234
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_74204105
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:08 schreef Chooselife het volgende:
Kortjakje, een ordinaire hoer! Waar blijf je, Rouvoet?

Kortjakje is een stereotype luie WAO'er. Altijd moe en ziek/zwak/misselijk, behalve op zondag.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:56:18 #235
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_74204138
Kromme tenen krijg ik hiervan. Afentoe snap ik ze heel goed, maar hier slaan ze de plank weer falikant mis.

De volgende kamervragen gaan over Hakim van sesamstraat, die via mime de Islam aan onze kinderen opdringt.
BE YOUR DOG
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:56:09 #236
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74909713
quote:
Antwoord van minister Plasterk (Onderwijs, Cultuur en Wetenschap) (ontvangen 16 november 2009)

Vraag 1
Heeft u kennisgenomen van de uitzending “Kinderen voor Kinderen” 1), in het bijzonder het liedje “Baklava of rijstevla”? 1)

Antwoord 1
Ja.

Vraag 2
Is het u opgevallen dat er in het liedje maar liefst 27 keer 2) ‘Allah Akbar’ wordt gezongen en dat zulks geschiedt in een tv-programma gericht op onze kinderen?

Antwoord 2
Nee, dit aantal had ik niet geturfd.

Vraag 3
Bent u er bekend mee dat de kreet ‘Allah Akbar’ een standaardonderdeel uitmaakt van het islamitisch gebed en al 14 eeuwen gebruikt wordt als strijdkreet door de nietsontziende islamitische veroveringslegers?

Antwoord 3
De uitspraak ‘Allah Ahkbar’ betekent ‘God is groot’ en wordt in vele contexten gebruikt.

Vraag 4
Deelt u de mening dat het wrang is dat miljoenen christenen en ongelovigen in de laatste seconden van hun leven, voordat zij vermoord werden door mohammedanen, deze kreet hoorden en dat dit ‘Allah Akbar’ nu als vrolijk wijsje ten gehore wordt gebracht richting de kinderen van Nederland?

Antwoord 4
Nee, zie vraag 5.

Vraag 5
Deelt u de mening dat dit opnieuw een indicatie is dat de staatsomroep vooral de belangen dient van een kleine multiculturele elite en niet van het Nederlandse volk, die echter wel de rekening mag betalen? Zo nee, waarom niet?

Antwoord 5
Deze mening deel ik niet. Dit is een zestien jaar oud liedje over een meisje dat zich verdeeld voelt tussen de islamitische achtergrond van haar ene ouder en de Nederlandse achtergrond van haar andere ouder. Ik kan er werkelijk geen kwaad in ontdekken.

1) VARA, 27 oktober 2009

2) Songtekst “Baklava of rijstevla”, onderhands aan bewindspersoon verstrekt.
pi_74912247
"Nee, dit aantal had ik niet geturfd."

Maar goed, de vragen zijn beantwoord op de te verwachten manier. En nu? Zijn we hier nu als land iets mee opgeschoten of zijn we weer duizenden euro's armer vanwege het nutteloos inschakelen van het ambtenarenapparaat?
pi_74912452
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef k_man het volgende:
En nu? Zijn we hier nu als land iets mee opgeschoten of zijn we weer duizenden euro's armer vanwege het nutteloos inschakelen van het ambtenarenapparaat?
Dat laatste natuurlijk. Het is een antwoord dat Wilders zelf ook wel had kunnen bedenken, want zo dom is die man ook weer niet. Het ging hem helemaal niet om het antwoord, het ging hem om het blaten en publiciteit halen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74912512
Het was een retorische vraag hè?
pi_74913258
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

Communisme kan democratisch uitgevoerd worden.
[..]
Kan niet.
Zolang de staat eigenaar van je is, elk zelfdenken, ontplooiing, streven e.d. je ontneemt is het onmogelijk. Een mens wil zelfbeschikking, beslissen over zijn eigen leven, gaan en staan waar die wil op elk moment.
quote:
Ben ik niet, slaat nergens op wat je hier zegt.
[..]
Ohnee? Onderstaande is van jou hoor
quote:
elk dom punt wat daar nog bij komt (zoals kopvoddentax, dit ook weer) maakt mijn haat alleen maar groter.
quote:
je wilt een discussie of niet, kinderachtig gedoe.
[..]
Je hebt geen enkele ervaring met het communisme. Ik wel, heb er jaren gewoond en spreek uit ervaring.
quote:
ik weet genoeg over de sovjet-unie en china; van noord-korea en cuba helaas nog niet zoveel.
Ik heb de indruk dat je er bitter weinig van weet.
quote:
je hele reactie is een persoonlijke aanval zonder ENKELE inhoud, doe er wat aan.
Nee, ik kan er niet meer van maken want ik kan niet tegen zoveel onwetendheid op.
quote:
tevens laat je mijn hele post buiten beschouwing en pak je alleen de (in jouw ogen) minpuntjes, zeer slap.
Zie boven, zinloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')