Mja. Jij had roch de change gisteren doorgevoerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
Men belde toen ik in de auto zat al met het verhaal dat een netwerkchange van gisteren toch niet helemaal goed is gegaan.
De change bestond ondermeer uit een stuk hardware dat vervangen moest worden en nu bleek dat de nieuwe hardware niet goed was geconfigureerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
Mja. Jij had roch de change gisteren doorgevoerd. Succes
Welk hotel is het geworden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef mschol het volgende:![]()
Hotel nabij disney is ook geboekt
wil nu al weg..
moet helaas nog ruim een maand wachten
Residhome Val d'Europequote:
Grappig, daar heb ik wel eens gewinkeld toen ik met een vriendinnetje (met de auto) naar Disney wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Residhome Val d'Europe
180 euro voor 3 nachten excl ontbijt, gelukkig wel dichtbij de RER lijn A en een shopping mall
Geen idee, misschien de playlist opslaan als m3u, en dan laden in Winamp?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:08 schreef SLP_ het volgende:
Hallo, ff een klein vraagjeIk heb in WMP een afspeellijst gemaakt en nu zou ik daar graag de totale afspeeltijd van willen weten. Hoe kan ik die zien?
Ja, 6 uur alquote:
Kanonne.quote:
Nee moest er niet uit, was gewoon om 6 uur opeens klaarwakkerquote:Op zondag 1 november 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kanonne.
Uit jezelf? Of moest je er zo vroeg uit?
Succes met de spierpijn morgenquote:Nu 1.5u terug van het fitness. Ben benieuwd hoe mijn spieren 't vonden
ik weet niet hoe slim die persoon is met pc's.. maar hij klinkt niet al te snugger.. dan is et dom...quote:Op maandag 2 november 2009 07:25 schreef ScarFace- het volgende:
Huisgenoot wil geen virusscanner installeren omdat iedereen die hij kent die Ares gebruikt evenals hijzelf nooit een virus heeft gehad![]()
Nee ik gebruik het toch niet, enzo
Jep, we kunnen gratis mcafee downloaden via xs4allquote:Op maandag 2 november 2009 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet hoe slim die persoon is met pc's.. maar hij klinkt niet al te snugger.. dan is et dom...
't Viel me nog mee.. Maargoed, ik had zondag nog last van de sessie van vrijdagavondquote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee moest er niet uit, was gewoon om 6 uur opeens klaarwakker
Toen ben ik maar eens met Ubuntu gaan kloten, kijken wat het is
[..]
Succes met de spierpijn morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |