Hoe lui wil je zijn om een samenvatting te bestellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waar bestellen jullie je samenvattingen? Vind je ze handig of niet? Deel het met me.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef davako het volgende:
[..]
Hoe lui wil je zijn om een samenvatting te bestellen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef Appletree het volgende:
Samenvattingen en oude tentamens krijg je via medestudenten. Moet je alleen wel je best doen om bevriend te raken met de juiste mensen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:06 schreef adwin het volgende:
studentsonly.net
Al meerdere vakken gehaald dmv de uitreksels van die site!
Wow wat een vette Marrokaanse kamer heeft zij zegquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Klagen over slechte samenvattingen, maar zelf ook geen arbeid verrichten.
quote:
Rechten is best veel..vooral als je niet altijd naar de lessen bent gegaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:09 schreef mr_vavavoom het volgende:
Mijn ervaring na jarenlang sommige tentamens 2 dagen vantevoren gaan leren:
samenvattingen werken heel goed als je de stof hebt bijgehouden, over het algemeen is een samenvatting alleen niet genoeg om een mooi cijfer te halen.
Daarbij de notitie: dat is studie-afhankelijk. Voor psychologie is het in ieder geval niet te doen, maar ik kan me voorstellen dat er studies zijn die meer feit-gericht zijn, ipv gericht op coherentie van de stof.
Beste bron blijft je medestudenten. Succes.
Ja speciaal het verf en behang over laten vliegen uit Marokko..trés Marokkaans he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Zapato het volgende:
[..]
Wow wat een vette Marrokaanse kamer heeft zij zeg
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dus? Misschien is er een reden waarom ik achterloop? En ook al zou ik geen arbeid verrichten puur uit luiheid..dan zou ik toch nog wel mogen klagen over kutsamenvattingen waarvoor mensen ook nog betaald krijgen!?
Je doet niet je best om het in te halen, hoe goed die reden ook mag zijn. En als je er zelf niets voor wilt doen moet je niet gaan klagen over samenvattingen van anderen, zeurpiet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Niet dat ik het daadwerkelijk geprobeerd heb aangezien er natuurlijk ineens andere dingen te doen waren.
Doet me denken aan de hot/crazy scale in verband met vrouwen op het internetquote:
HBO of WO Rechten ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Rechten is best veel..vooral als je niet altijd naar de lessen bent gegaan![]()
Volgende ronde volgende kansen dan maar.
Ach ja ziekte. Misschien moet je deze ronde overslaan en voor de herkansing gaan. Kun je in die tijd mooi een eigen samenvatting schrijven en die vervolgens verkopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dus? Misschien is er een reden waarom ik achterloop? En ook al zou ik geen arbeid verrichten puur uit luiheid..dan zou ik toch nog wel mogen klagen over kutsamenvattingen waarvoor mensen ook nog betaald krijgen!?
Ja respek weetje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja speciaal het verf en behang over laten vliegen uit Marokko..trés Marokkaans he?
*Kijkt verward*
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Je doet niet je best om het in te halen, hoe goed die reden ook mag zijn. En als je er zelf niets voor wilt doen moet je niet gaan klagen over samenvattingen van anderen, zeurpiet.
Is echt een hele handige website. Heb er mijn eerste twee jaar van mijn studie (bijna helemaalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die normaal kan reageren, bedankt!
Praat even normaal, wil je?quote:
Dan moet je best veel gaan inhalen jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
WO..eerstejaars dus moet er ook nog een beetje inkomen? Smoesjes..
Oké, majesteit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Praat even normaal, wil je?
Zie mij aub niet aan voor het tuig dat ''24/7'' aan het hosselen is op de straten.
Niet zo snel op de teentjes getrapt zijn joh. Ik maak heul een klein grapje maarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Praat even normaal, wil je?
Zie mij aub niet aan voor het tuig dat ''24/7'' aan het hosselen is op de straten.
Ja ik schaf alle boeken ook gewoon aan, ook al werken die verrekt dikke saaie uitziende boeken demotiverend..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef adwin het volgende:
[..]
Is echt een hele handige website. Heb er mijn eerste twee jaar van mijn studie (bijna helemaal) mee gehaald. Voor van die boeken die je eenmalig koopt voor een bepaald vak en verder nooit meer gebruikt, zijn die uittreksels echt prima!
Belangrijke boeken raad ik toch maar aan om echt aan te schaffen...
Wat was jouw motivatie om met deze studie te beginnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik schaf alle boeken ook gewoon aan, ook al werken die verrekt dikke saaie uitziende boeken demotiverend..
Ik heb gewoon een schop onder m''n kont nodig
Alleen op woensdag sta ik mijzelf toe er één te zijn ..anders houd ik het niet vol.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zorg er voor dat je geen querulant wordt.
Je bent net een maand bezig en nu al gedemotiveerd? Dat wordt wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik schaf alle boeken ook gewoon aan, ook al werken die verrekt dikke saaie uitziende boeken demotiverend..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wel, ik bedoelde eigenlijk die andere - nogal gebiedende - rechtenstudente.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha ik kom inderdaad over als een ..''vul maar in''
Ja sorry zit in het bloed he !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet zo snel op de teentjes getrapt zijn joh. Ik maak heul een klein grapje maar
Jij wordt trouwems eerder gehosseld denk ik. Of laat je je niet hosselen?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Dan steel je toch de antwoorden !
Je hosselt niet, en je laat je niet hosselen. Lastig, lastig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja sorry zit in het bloed he !![]()
Ik laat me niet hosselen..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je bent net een maand bezig en nu al gedemotiveerd? Dat wordt wat.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je hosselt niet, en je laat je niet hosselen. Lastig, lastig.
Als je het niet eens bent met rechten kun je beter in de politiek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat komt door rechtssociologie..het is gewoon puur een mening van de hoogleraar en ik hoor er niet bij stil te staan maar gewoon de stof te lezen, te onthouden en neer te kladden op een blaadje tijdens het examen. Maar ik vertik het? Omdat ik het met sommige dingen niet eens ben..
Of blijf je maagd tot het huwelijk?quote:
Pics? Welke opleiding doet TS?quote:
Je hebt geen zin om om te gaan met mensenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja als ik ergens geen zin in heb is dat het wel..
Geen zin om een zuurpruim te worden..bovendien krijg je stank voor dank! No way dat ik me jarenlang ga bezighouden met wat goed is voor het land/het volk om vervolgens uitgekotst te worden door een stelletje klagende schapen en overstroomd te worden met haatmail...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met rechten kun je beter in de politiek.
Waar volg je je studie eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Alleen op woensdag sta ik mijzelf toe er één te zijn ..anders houd ik het niet vol.
Zeur dan niet en accepteer dat de rechten zijn zoals ze zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen zin om een zuurpruim te worden..bovendien krijg je stank voor dank! No way dat ik me jarenlang ga bezighouden met wat goed is voor het land/het volk om vervolgens uitgekotst te worden door een stelletje klagende schapen en overstroomd te worden met haatmail...
Dat is wel de planning ja..en jij? looool.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Of blijf je maagd tot het huwelijk?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat is wel de planning ja..en jij? looool.
Klopt? Is dat dan vreemd? Ik ga niet naar de colleges om met mensen te communiceren..ik kom daar gewoon om hopelijk iets op te pikken en dan ben ik zo snel mogelijk weer weg! Is toch niet zo abnormaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:30 schreef zquing het volgende:
[..]
Je hebt geen zin om om te gaan met mensen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeur dan niet en accepteer dat de rechten zijn zoals ze zijn.
Subtielquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:36 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik zou Marokkaanse18 wel eens compleet willen uitwonen.
Maar...Maar...dan ben je niet sociaal bezigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klopt? Is dat dan vreemd? Ik ga niet naar de colleges om met mensen te communiceren..ik kom daar gewoon om hopelijk iets op te pikken en dan ben ik zo snel mogelijk weer weg! Is toch niet zo abnormaal.
Maak dan wel even een fotoboek aan als je dan toch bezig bentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet zo één twee drie veranderen..ik zeur/klaag nou eenmaal veel. Meestal niet hardop..wil mn vrienden niet irriteren met mijn klaagsessies..ik schrijf het voortaan van me af op fok..leuk he?
Op fok! is dat niet vreemd, daarbuiten wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klopt? Is dat dan vreemd? Ik ga niet naar de colleges om met mensen te communiceren..ik kom daar gewoon om hopelijk iets op te pikken en dan ben ik zo snel mogelijk weer weg! Is toch niet zo abnormaal.
Een groot deel van fok nog wel hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Achja..wie tegenwoordig wel? haha
Ja best wel eigenlijk, de meeste studenten zijn echt niet eng hoor, het kan zelfs leuk zijn om met mensen te pratenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha jawel. Ik overdrijf. 2 vriendinnen studeren ook rechten..het is veeel te gezellig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar...Maar...dan ben je niet sociaal bezig
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Maak dan wel even een fotoboek aan als je dan toch bezig bent
Daar hou ik je aan!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha jawel. Ik overdrijf. 2 vriendinnen studeren ook rechten..het is veeel te gezellig!
Blok 2 ga ik alleen voorin zitten..I dont care if they think im a geek.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op fok! is dat niet vreemd, daarbuiten wel.
Ik ken die groepjes wel, 3 meisjes die zich afzonderen en niets om de rest geven. Meestal blijkt het dan dat ze lesbo's zijn of een praatgroep hebben over autoritaire vaders die een drankprobleem hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha jawel. Ik overdrijf. 2 vriendinnen studeren ook rechten..het is veeel te gezellig!
Blok 2 ga ik alleen voorin zitten..I dont care if they think im a geek.
Hoe denk je oooit aan de man te komen dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om vreemd geworden te worden/ vreemd te zijn?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Een groot deel van fok nog wel hoor![]()
Er is zelfs een 30-jarige maagd
Wat een onzin weer..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik ken die groepjes wel, 3 meisjes die zich afzonderen en niets om de rest geven. Meestal blijkt het dan dat ze lesbo's zijn of een praatgroep hebben over autoritaire vaders die een drankprobleem hebben.
Die zijn hier inderdaad niet neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik bedoelde VRIJWILLIG HAHAHA.
Zie ik dan wel. Als ik me verveel en denk dat mn leven niet saaier kan worden..dan laat ik me hosselenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoe denk je oooit aan de man te komen dan?
Die zijn hier op fok gelukkig niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zie ik dan wel. Als ik me verveel en denk dat mn leven niet saaier kan worden..dan laat ik me hosselen![]()
Maar ik verveel me bijna nooit..en als ik me wel verveel vind ik het stiekem fijn? en oja de jongens die ik ontmoet zijn oppervlakkige lege macho's..of gewoonweg sukkeltjes..dan blijf ik liever alleen!
En dat is? (dit hoor ik zeker te weten he?)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef falloutboy het volgende:
Wat jij nodig hebt, is een Chuck NORRIS RoundHouseKick!
(ikzelf trouwens ook)
Mischien eens praten met 't andere geslacht dan maar he op je studiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zie ik dan wel. Als ik me verveel en denk dat mn leven niet saaier kan worden..dan laat ik me hosselen![]()
Maar ik verveel me bijna nooit..en als ik me wel verveel vind ik het stiekem fijn? en oja de jongens die ik ontmoet zijn oppervlakkige lege macho's..of gewoonweg sukkeltjes..dan blijf ik liever alleen!
ja en googlequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En dat is? (dit hoor ik zeker te weten he?)
Haha dat doe ik wel hoor in mijn vaardighedengroep zitten wel aardige jongemannen..maar niet op zo een manier haha.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:47 schreef zquing het volgende:
[..]
Mischien eens praten met 't andere geslacht dan maar he op je studie
Hier zit de intelectuele bovenlaag van de maatschappijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die zijn hier op fok gelukkig niet, dat scheelt.
Neuh, maar ja SOG hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha dat doe ik wel hoor in mijn vaardighedengroep zitten wel aardige jongemannen..maar niet op zo een manier haha.
Lijkt bijna alsof jij je druk maakt of ík wel aan de man ga komen?
Hier doen mannen zich voor als oppervlakkige lege macho's maar zijn het eigenlijk sukkeltjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die zijn hier op fok gelukkig niet, dat scheelt.
Nee, zquing wil graag dat je bij hém aan de man komt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha dat doe ik wel hoor in mijn vaardighedengroep zitten wel aardige jongemannen..maar niet op zo een manier haha.
Lijkt bijna alsof jij je druk maakt of ík wel aan de man ga komen?
Dat zijn de uitzonderingenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:52 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Hier doen mannen zich voor als oppervlakkige lege macho's maar zijn het eigenlijk sukkeltjes.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:52 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Hier doen mannen zich voor als oppervlakkige lege macho's maar zijn het eigenlijk sukkeltjes.
kut, je hebt me doorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:52 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee, zquing wil graag dat je bij hém aan de man komt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:52 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee, zquing wil graag dat je bij hém aan de man komt.
Gezien pic kan het FOK!-hosselen elk moment op gang komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neejoh wie wil er nou een Marokkaanse meid met al die familieproblemen..(deze emoticon is totaal ongepast..maar hij zag er gewoon leuk uit?)
Valt me nog mee ja. Waarschijnlijk vanwege TS d'r nick.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef Zapato het volgende:
[..]
Gezien pic kan het FOK!-hosselen elk moment op gang komen.
1 marokkaan kan ik nog wel hebben, maar tegen een hele meute broers, neven en ooms gaat 't wel lastig wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:57 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Valt me nog mee ja. Waarschijnlijk vanwege TS d'r nick.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:57 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Valt me nog mee ja. Waarschijnlijk vanwege TS d'r nick.
Nee. En nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Eng he..Marokkanen..
Grrrr. (kom ik nu agressief over? Want dat is wel de bedoeling..)
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef Studman69 het volgende:
doe een boerka om iemand anders en zeg dat die niet af mag wegens geloofsovertuiging
of zeg dat je van je geloof op die dag geen toetsen mag maken
dat doen jullie toch altijd![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef Zapato het volgende:
Ja waarom heet je je Marrokaanse18, ik heet tpoch ook niet Nederlander21?
Je legt er wel een btje de nadruk op zo he?
Ja dat begreep ik ook wel..en nu ik zo mijn reactie teruglees begrijp ik de verwarring haha.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Nee. En nee.![]()
Het ging om de hosselaars hè, niet om mij.
Ja ik bedoelde 'subtiel'quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:05 schreef Zapato het volgende:
Niet subtiel. Er staat nu gewoon dat ik 21 ben. Net als bij jou 18.
Misschien ben je zwanger ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vervelend he? Wat ik ook doe..ik heb zo een naar gevoel in mn onderbuik
Hoeveel staan er te wachten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vervelend he? Wat ik ook doe..ik heb zo een naar gevoel in mn onderbuik
Lees t topic door en je weet dat dat onmogelijk is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger ?
Tja dalijk maar verder studeren !
Dat maakt toch geen ruk uit?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:13 schreef Zapato het volgende:
Ja maar dan weet iedereen wie ik ben. Das toch a-relax.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Mendeljev het volgende:
Ik weet niet wat het is met die rechtenstudentjes. Altijd klagen ze over dat ze dikke pillen uit hun kop moeten stampen maar als puntje bij paaltje komt blijkt er toch weer een samenvatting uit de mouw te komen waar alle tentamenstof heel summier staat beschreven. Als ze maar lang genoeg collectief blijven roepen dat hun studie o zo zwaar is geloven we het ook nog. De statistieken liegen er niet om als je eens bekijkt wat de gemiddelde studielast is van die pretklepjes.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
![]()
Gast, wat lul je nou. Je doet toch gewoon een universitaire studie dus dan is dat toch prima. Gaan lopen zeiken van ik heb een zwaardere studie dus jij bent een mongool is echt way too kansloos,
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Mendeljev het volgende:
Ik weet niet wat het is met die rechtenstudentjes. Altijd klagen ze over dat ze dikke pillen uit hun kop moeten stampen maar als puntje bij paaltje komt blijkt er toch weer een samenvatting uit de mouw te komen waar alle tentamenstof heel summier staat beschreven. Als ze maar lang genoeg collectief blijven roepen dat hun studie o zo zwaar is geloven we het ook nog. De statistieken liegen er niet om als je eens bekijkt wat de gemiddelde studielast is van die pretklepjes.
Nou was een geslaagde troll dan he. Toptoptopquote:
Ik merkte de scherpe ondertoon van mijn post ook op. Er staat echter wel een kern van waarheid beschreven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nou was een geslaagde troll dan he. Toptoptop
Jawel, das het leuke aan FOK!. Anonimiteit. Maar gelukkig is er PM, dus als je er erg op gebrand bet kán het altijd nog.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen ruk uit?
Alleen rechtssociologie dus. Wellicht is het toch verstandig om een studiegroepje te vormen. Krijg je wat discipline van.quote:
Eigen ondervindingen of van horen zeggen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Mendeljev het volgende:
Maar ik moet wel benadrukken dat rechtenstudentjes overwegend vertegenwoordigd bij het omhoogpraten van hun studie. Dat kunnen ze immers heel goed.
Ja gast, maar zo kan je wel iets negatiefs zeggen over alles. Rechten is nou eenmaal algemeen voor mensen die niet kunnen kiezen, stof is breder, minder diep, dus misschien iets makkelijker. Maar om nou een generalisatie van deze mate er op los te laten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik merkte de scherpe ondertoon van mijn post ook op. Er staat echter wel een kern van waarheid beschreven.
Ik ben wel benieuwd waarom je deze studie hebt gekozen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Eigen ondervindingen of van horen zeggen?
Interesseert me overigens vrij weinig hoor..wat anderen van de studie Rechten vinden. Ik ga niet iets wel/niet doen omdat anderen er zo en zus over denken.
Ja best wel. Dus kom maar op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jawel, das het leuke aan FOK!. Anonimiteit. Maar gelukkig is er PM, dus als je er erg op gebrand bet kán het altijd nog.
Dat kan nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Misschien ben je zwanger ?
Tja dalijk maar verder studeren !
Goede invalshoekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef Studman69 het volgende:
[..]
Dat kan niet
ze is nog een lekker strak maagdje
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je deze studie hebt gekozen?
Het is gewoon iets dat mij opvalt. Rechtenstudentjes hebben zichzelf de blaatcultuur als gimmick aangemeten. Misschien vallen ze op omdat ze in grote getale aanwezig zijn of omdat ze maar al te graag willen laten horen dat ze rechten studeren. Ik weet niet waar het aan ligt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:21 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja gast, maar zo kan je wel iets negatiefs zeggen over alles. Rechten is nou eenmaal algemeen voor mensen die niet kunnen kiezen, stof is breder, minder diep, dus misschien iets makkelijker. Maar om nou een generalisatie van deze mate er op los te laten.
Ik kraak sowieso geen studies af. Alleen de studenten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Zapato het volgende:
Wat studeer jij dan? Hier geschiedenis, maar ben bang dat dat niet in een respectvolle hoek van het spectrum staat bij jou:P
lollers. Toch behoren deze tot de slimsten der samenleving. Om te relativeren gap.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik kraak sowieso geen studies af. Alleen de studenten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:32 schreef Dawwa het volgende:
Een Marokkaan die Nederlands spreekt
NIET TE GELOVEN, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Eensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Mendeljev het volgende:
Volgens mij ben je bloedmooiquote:
Ik geef het een jaartje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet zozeer omdat ik er later wat mee wil gaan doen maar omdat het me handig lijkt als je later weet hé wie is hier juist en kan dit wel of niet? Wat zijn de stappen die ik kan ondernemen..als dit en zus gebeurt. Ik vind het gewoon interessant..
Ben ik gezakt?
Had TS dat ook maar gedaan. Ze heeft er buikpijn van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Eens![]()
Mijn zus studeert rechten en ze doet haast niets voor haar studie en staat gemiddeld ruim voldoende.
8 a 10 uurtjes colleges per week en 2 a 3 uurtjes stof doornemen per week is voldoende om die studie voltijd te volgen.
Misschien ligt het aan haar intelligentie niveau, als je voldoende hersencapaciteit beschikt is rechten de grootste pretstudie de je kunt bedenken (0,0 logica).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Had TS dat ook maar gedaan. Ze heeft er buikpijn van.
Ja klopt, ik ben dom.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:40 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan haar intelligentie niveau, als je voldoende hersencapaciteit beschikt is rechten de grootste pretstudie de je kunt bedenken (0,0 logica).
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik vertrek NU naar m'n tentamen. Wish me luck
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik een stoere meid was..maar valt toch vies tegen!
zo dat is laat oOquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik vertrek NU naar m'n tentamen. Wish me luck
avondschoolquote:
heb je pm gekregen of niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh een beetje liefde hierzo..wat fijn !
wij hebben ook altijd 19-21. vanwege de deeltijdstudenten.quote:
Je kiest zelf voor een provocerende gebruikersnaam.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik een stoere meid was..maar valt toch vies tegen!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:48 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Je kiest zelf voor een provocerende gebruikersnaam.
Patriottisme terwijl je niet in je eigen land woont.
Ja daar kies ik inderdaad zelf voor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:48 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Je kiest zelf voor een provocerende gebruikersnaam.
Patriottisme terwijl je niet in je eigen land woont.
Mijn belastinggeld hoort jouw studie niet te bekostigen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja daar kies ik inderdaad zelf voor.
Walgelijk he?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:56 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Mijn belastinggeld hoort jouw studie niet te bekostigen.
Hij wil je hosselen met z'n G-Starblouse.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''echt aan''? Wat bedoel je..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Hij wil je hosselen met z'n G-Starblouse.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef Zapato het volgende:
Nee man dat je leeft enzo. Maar ts laat zich niet hosselen.
Moet jij trouwens ondertussen niet eens gaan lerenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''dat je leeft enzo''..wat bedoel je daar nou mee? Waar wonen jullie?
Als je dood bent sta je uit zeg maarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''dat je leeft enzo''..wat bedoel je daar nou mee? Waar wonen jullie?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Moet jij trouwens ondertussen niet eens gaan leren
Aan 1 moeder heb ik genoeg...wat ben ik toch een puber zonder zelfdiscipline..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Moet jij trouwens ondertussen niet eens gaan leren
Nee nooit gehoord van 'je bent aan'quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:10 schreef Cacciatore het volgende:
je bent aan, je bent mooi ,ken je dat niet??
Je zit hier al bijna 2,5 uurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Aan 1 moeder heb ik genoeg...wat ben ik toch een puber zonder zelfdiscipline..![]()
Ik ga zo eerst eten! Ik kan toch niet leren op een lege maag?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:16 schreef Zapato het volgende:
Eten en dan weer ff lekker Fokken. Goed studieschema!
Normale reacties verwachten in KLB.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die normaal kan reageren, bedankt!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Normale reacties verwachten in KLB.
Perry het vogelbekdierquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben lichtelijk beschaamd.
Perry het Vogelbekdier is bezig..(ik weet dat het programma niet zo heet mara ik vind dat het zo zou moeten heten)
Dan heb je geluk. Van mij kun je altijd hele normale en lieve reacties verwachten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben nieuw..inschattingsfoutje kan gebeuren. Zal niet meer gebeuren.
Een kinderprogramma op jetix..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:45 schreef Zapato het volgende:
[..]
Perry het vogelbekdierWasda?
En ik herhaal even mn vraag of je n pm hebt gehad. Eerst zo heul hard vragen en dan niet reageren
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Van mij kun je altijd hele normale en lieve reacties verwachten.
Ik las kinderpornoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een kinderprogramma op jetix..
Oh ja sorry ! Maar ik heb gekeken..hehe hyvesverslaafde?
Je hebt leuk haar:D
Nee niet altijd..jij bent niet de enige die het vroeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:50 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik las kinderporno![]()
Dan is t goed, jij ook trouwens. Hebben jullie geen krullen altijd dan?
Im ben trouwens heul niet hyvesverslaafd hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee niet altijd..jij bent niet de enige die het vroeg.
Is dat misschien de reden dat ik niet voor een Marokkaanse word aangezien?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:58 schreef Teteteterek het volgende:
waar doe je rechten marokkaanse18
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Im ben trouwens heul niet hyvesverslaafd he
Woon je ook in Rotterdam dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Erasmus..hoezo? Doe jij ook rechten?
Je moet wat als je geen rechten studeert he.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat een zinvolle bijdrage..![]()
Hoi!
Als je ook nog eens geen wholla zegt dan ziet niemand je meer voor een Marokkaanse aan dunkt me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee niet altijd..jij bent niet de enige die het vroeg.
Is dat misschien de reden dat ik niet voor een Marokkaanse word aangezien?
Oke bedaaankt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:06 schreef Teteteterek het volgende:
yup, alleen dan in amsterdam.
als ik jou was zou ik toch voor die joho-samenvattingen gaan. heb in het verleden verscheidene tentamens mede door die samenvattingen (met de hakken over de sloot) gehaald.
Nee ik woon niet in Rotterdam..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:08 schreef Zapato het volgende:
[..]
Woon je ook in Rotterdam dan?Om daar maar even op terug te komen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen rechten studeert he.
Nee dat zeg ik ook niet om de haverklap nee..en als ik t zeg gaat het over dingen die belangrijk zijn. En niet dingen in de richting van ''wollah ik heb net gegeten'' hehehe.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je ook nog eens geen wholla zegt dan ziet niemand je meer voor een Marokkaanse aan dunkt me.
Preach nigga, preach!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:12 schreef koningdavid het volgende:
Een knap Marokkaans meisje in KLB die WO doet. Als dit niet de 300 posts haalt, weet ik het ook niet meer.
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in Rotterdam..jij?
Zo uitzonderlijk is dat niet..kijk maar eens rond op de universiteiten. Misschien herken je ze niet meteen omdat het niet op iemands voorhoofd staat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:12 schreef koningdavid het volgende:
Een knap Marokkaans meisje in KLB die WO doet. Als dit niet de 300 posts haalt, weet ik het ook niet meer.
Niet gelijk boos worden, ik bedoelde het niet verkeerd. Ik weet dat het niet zo uitzonderlijk is op universiteiten, maar wel in KLB, that's my point.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo uitzonderlijk is dat niet..kijk maar eens rond op de universiteiten. Misschien herken je ze niet meteen omdat het niet op iemands voorhoofd staat?
in Rotterdam misschien niet nee, maar in de rest van het land welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo uitzonderlijk is dat niet..kijk maar eens rond op de universiteiten. Misschien herken je ze niet meteen omdat het niet op iemands voorhoofd staat?
VWO, VAVO.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, alleen anders..![]()
Wat doe jij dan?
Volledig AvondVullend Onderwijs?quote:
Neenee ik ben niet boos haha! Het leek misschien alsof ik wat fel reageerde maar zo was het iig niet bedoeld..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet gelijk boos worden, ik bedoelde het niet verkeerd. Ik weet dat het niet zo uitzonderlijk is op universiteiten, maar wel in KLB, that's my point.
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
in Rotterdam misschien niet nee, maar in de rest van het land wel
Aah, kut man. Heb net tentamens gehad trouwens vorige week. Dus zit nu ff lekker te chillenquote:
Had vandaag Nederlands betoog.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:23 schreef Zapato het volgende:
[..]
Aah, kut man. Heb net tentamens gehad trouwens vorige week. Dus zit nu ff lekker te chillen
Join in. Dit topic verdient hetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef Supersoep het volgende:
Bij deze draag ik bij aan het quota van 300 te behalen posts in dit topique.
Ja het was inderdaad wel makkelijk..maar het wordt toch een ander verhaal als je in de 15-minutenpauze even snel een onderwerp moet uitkiezen en een schrijfplan moet maken.. ik deed 14 minuten over het kiezen van een onderwerp en die laatste 1 minuut besteedde ik dan aan het schrijfplanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had vandaag Nederlands betoog.
Echt een grapje was het, zelf onderwerp uitkiezen, werkplan maken, meenemen, betoog in zaaltje schrijven met werkplan, klaar
Havo is nog moeilijker.
Op het havo gebeurde dat nieteens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad wel makkelijk..maar het wordt toch een ander verhaal als je in de 15-minutenpauze even snel een onderwerp moet uitkiezen en een schrijfplan moet maken.. ik deed 14 minuten over het kiezen van een onderwerp en die laatste 1 minuut besteedde ik dan aan het schrijfplan![]()
Leuke tijden waren dat!
Wiskunde was op t havo iig wel makkelijker..was toen een keer bij een vriendin in de klas gaan zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op het havo gebeurde dat nieteens.
Daar kreeg je voor de toets je onderwerp, met een text. Daar moest je het mee doen.
Hier in Maastricht zijn er zo'n veertig allochtone studenten van de ruim zeshonderd van het eerste en tweede jaar van mijn studie.quote:
Maar in Maastricht en omgeving wonen toch ook niet veel allochtonen of ben ik nou gek? Als je naar de grotere steden gaat..Utrecht, Amsterdam, Rotterdam zie je er genoeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Hier in Maastricht zijn er zo'n veertig allochtone studenten van de ruim zeshonderd van het eerste en tweede jaar van mijn studie.
In Leiden zijn het er ook niet veel hoor overigens. Zag laatst wel eentje met een boerka.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar in Maastricht en omgeving wonen toch ook niet veel allochtonen of ben ik nou gek? Als je naar de grotere steden gaat..Utrecht, Amsterdam, Rotterdam zie je er genoeg.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
In Leiden zijn het er ook niet veel hoor overigens. Zag laatst wel eentje met een boerka.
What thequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wiskunde was op t havo iig wel makkelijker..was toen een keer bij een vriendin in de klas gaan zitten. Wat een geweldige les was dat zeg..de leraar bleef maar vragen hoeveel mensen er in een ''elftal'' zitten..mijn vriendin snapte de vraag niet
![]()
Havo was altijd gezelliger dan vwo..
WISKUNDE Aquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wiskunde was op t havo iig wel makkelijker..was toen een keer bij een vriendin in de klas gaan zitten. Wat een geweldige les was dat zeg..de leraar bleef maar vragen hoeveel mensen er in een ''elftal'' zitten..mijn vriendin snapte de vraag niet
![]()
Havo was altijd gezelliger dan vwo..
In omgeving Limburg/Eindhoven zijn er genoeg hoor, gewoon niet op de universiteit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar in Maastricht en omgeving wonen toch ook niet veel allochtonen of ben ik nou gek? Als je naar de grotere steden gaat..Utrecht, Amsterdam, Rotterdam zie je er genoeg.
Ja écht, daarom wist ik dat het een burka was. Je zag een heel klein beetje oog door een oogspleetje (quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een burka was? In een burak zie je zelfs iemands ogen niet..ik denk dat je iets anders bedoelt?
Nee in de 5e..XDquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:38 schreef Silv het volgende:
[..]
What the
Welke klas was dat, de eerste ofzo?
Je vriendin is blijven zitten neem ik aanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee in de 5e..XD
Als ik eraan terugdenk moet ik gewoon weer lachen
Ben k ooit aan begonnen maar kwam niet ver geloof ik. Wel lang geleden. Goed boek?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wie leest hier allemaal Oeroeg?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee in de 5e..XD
Als ik eraan terugdenk moet ik gewoon weer lachen
quote:
een heel klein beetje oog door een oogspleetje..XD!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:39 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja écht, daarom wist ik dat het een burka was. Je zag een heel klein beetje oog door een oogspleetje () in de burka. Of heet het dan anders?
Nee met 7ens geslaagd..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Je vriendin is blijven zitten neem ik aan?
Marokkaanse18-adoratie-topic deeltje 2quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wordt dit een reeks?
Raar. Heb zelf ook Havo gedaan. Zeg niet dat het moeilijk was, maar als je niet wist wat een elftal is zou je waarschijnlijk t advies krijgen een veel lager niveau te doenquote:
Misschien had ze niet helemaal door dat het een samenstelling was?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Raar. Heb zelf ook Havo gedaan. Zeg niet dat het moeilijk was, maar als je niet wist wat een elftal is zou je waarschijnlijk t advies krijgen een veel lager niveau te doen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat mag je alleen zeggen als je alcohol drinkt.
Dat is een duidelijke uitspraak voor kroegtijgers. Niets hahahaha pick me up haha.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHAHHAHAA. Pick me up haha.
Dat was ik niet van op de hoogte..zal het in het vervolg ook niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is een duidelijke uitspraak voor kroegtijgers. Niets hahahaha pick me up haha.
Lekker recalcitrant tegen de maatschappij aan het schoppen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom pm'en als we het hier ook kwijt kunnen?
Is dat erg ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:19 schreef Silv het volgende:
T is wel een verkapt slowchat topic geworden zeg
Nee. Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant tegen de maatschappij aan het schoppen?
Mij maakt het niks uit, maar misschien dat de mods het niet op prijs stellen. Meh, maakt ook weinig uit allemaal.quote:
Ah oke..misschien vinden de mods het ook wel hartstikke gezellig hier..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Mij maakt het niks uit, maar misschien dat de mods het niet op prijs stellen. Meh, maakt ook weinig uit allemaal.
Heb net 12 pagina's door lopen spitten en dit was de conclusiequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb net 12 pagina's door lopen spitten en dit was de conclusie. Ook 1e jaars (fiscaal) recht hier, 1e jaar is verder normaal recht.
Lezen niet bijhouden is dodelijk he
Het is best boeiend, alleen 1 boek wat filosofisch van aard is is droger dan het zand in Marokko (speelse verwijzingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahh oke ! En bevalt het tot nu toe?
Ja ik verloren denk ik..maar ik ga het zo toch maar proberenZodat ik net een 5,4 haal en het allemaal harder aankomt. Heeeerlijk.
Ik vond hem wel leuk haha.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is best boeiend, alleen 1 boek wat filosofisch van aard is is droger dan het zand in Marokko (speelse verwijzing).
Leuke binnenkomer van m'n studenttutor: ze had voor haar eerste tentamen van dat vak een 2,6![]()
Daarna een 9,2
Vereniging, alcohol, het goede leven, je kent het welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk haha.
ahh fijn om te weten. Wat ging er de eerste keer mis?
Ahaa ik zit niet bij een vereniging en ik drink geen alcohol, dus dat ken ik niet. Wel heb ik kennis gemaakt met het goede leven..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vereniging, alcohol, het goede leven, je kent het wel![]()
Verder is ze nu een powernerd geloof ik, geldkraan van paps en mams gaat anders dicht gok ik
Het goede leven, waar Fok! nu ook onder valt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahaa ik zit niet bij een vereniging en ik drink geen alcohol, dus dat ken ik niet. Wel heb ik kennis gemaakt met het goede leven..
Haha terecht!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het goede leven, waar Fok! nu ook onder valt?Pas maar op, straks ga je nog gewaagde foto's posten! Oh wait..
Ik eigenlijk nooit, maar die foto deed het hem, en met mij velenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou nee.
Checken jullie altijd iemands postgeschiedenis?
Nu zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou nee.
Checken jullie altijd iemands postgeschiedenis?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit, maar die foto deed het hem, en met mij velenMaar bedank je ouders, want je hebt een mooi gezicht en je bent nog intelligent ook.
Nu alleen nog er wat mee gaan doen en lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |