Hoe lui wil je zijn om een samenvatting te bestellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waar bestellen jullie je samenvattingen? Vind je ze handig of niet? Deel het met me.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef davako het volgende:
[..]
Hoe lui wil je zijn om een samenvatting te bestellen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef Appletree het volgende:
Samenvattingen en oude tentamens krijg je via medestudenten. Moet je alleen wel je best doen om bevriend te raken met de juiste mensen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:06 schreef adwin het volgende:
studentsonly.net
Al meerdere vakken gehaald dmv de uitreksels van die site!
Wow wat een vette Marrokaanse kamer heeft zij zegquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Klagen over slechte samenvattingen, maar zelf ook geen arbeid verrichten.
quote:
Rechten is best veel..vooral als je niet altijd naar de lessen bent gegaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:09 schreef mr_vavavoom het volgende:
Mijn ervaring na jarenlang sommige tentamens 2 dagen vantevoren gaan leren:
samenvattingen werken heel goed als je de stof hebt bijgehouden, over het algemeen is een samenvatting alleen niet genoeg om een mooi cijfer te halen.
Daarbij de notitie: dat is studie-afhankelijk. Voor psychologie is het in ieder geval niet te doen, maar ik kan me voorstellen dat er studies zijn die meer feit-gericht zijn, ipv gericht op coherentie van de stof.
Beste bron blijft je medestudenten. Succes.
Ja speciaal het verf en behang over laten vliegen uit Marokko..trés Marokkaans he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Zapato het volgende:
[..]
Wow wat een vette Marrokaanse kamer heeft zij zeg
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dus? Misschien is er een reden waarom ik achterloop? En ook al zou ik geen arbeid verrichten puur uit luiheid..dan zou ik toch nog wel mogen klagen over kutsamenvattingen waarvoor mensen ook nog betaald krijgen!?
Je doet niet je best om het in te halen, hoe goed die reden ook mag zijn. En als je er zelf niets voor wilt doen moet je niet gaan klagen over samenvattingen van anderen, zeurpiet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Niet dat ik het daadwerkelijk geprobeerd heb aangezien er natuurlijk ineens andere dingen te doen waren.
Doet me denken aan de hot/crazy scale in verband met vrouwen op het internetquote:
HBO of WO Rechten ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Rechten is best veel..vooral als je niet altijd naar de lessen bent gegaan![]()
Volgende ronde volgende kansen dan maar.
Ach ja ziekte. Misschien moet je deze ronde overslaan en voor de herkansing gaan. Kun je in die tijd mooi een eigen samenvatting schrijven en die vervolgens verkopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dus? Misschien is er een reden waarom ik achterloop? En ook al zou ik geen arbeid verrichten puur uit luiheid..dan zou ik toch nog wel mogen klagen over kutsamenvattingen waarvoor mensen ook nog betaald krijgen!?
Ja respek weetje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja speciaal het verf en behang over laten vliegen uit Marokko..trés Marokkaans he?
*Kijkt verward*
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Je doet niet je best om het in te halen, hoe goed die reden ook mag zijn. En als je er zelf niets voor wilt doen moet je niet gaan klagen over samenvattingen van anderen, zeurpiet.
Is echt een hele handige website. Heb er mijn eerste twee jaar van mijn studie (bijna helemaalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die normaal kan reageren, bedankt!
Praat even normaal, wil je?quote:
Dan moet je best veel gaan inhalen jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
WO..eerstejaars dus moet er ook nog een beetje inkomen? Smoesjes..
Oké, majesteit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Praat even normaal, wil je?
Zie mij aub niet aan voor het tuig dat ''24/7'' aan het hosselen is op de straten.
Niet zo snel op de teentjes getrapt zijn joh. Ik maak heul een klein grapje maarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Praat even normaal, wil je?
Zie mij aub niet aan voor het tuig dat ''24/7'' aan het hosselen is op de straten.
Ja ik schaf alle boeken ook gewoon aan, ook al werken die verrekt dikke saaie uitziende boeken demotiverend..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef adwin het volgende:
[..]
Is echt een hele handige website. Heb er mijn eerste twee jaar van mijn studie (bijna helemaal) mee gehaald. Voor van die boeken die je eenmalig koopt voor een bepaald vak en verder nooit meer gebruikt, zijn die uittreksels echt prima!
Belangrijke boeken raad ik toch maar aan om echt aan te schaffen...
Wat was jouw motivatie om met deze studie te beginnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik schaf alle boeken ook gewoon aan, ook al werken die verrekt dikke saaie uitziende boeken demotiverend..
Ik heb gewoon een schop onder m''n kont nodig
Alleen op woensdag sta ik mijzelf toe er één te zijn ..anders houd ik het niet vol.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zorg er voor dat je geen querulant wordt.
Je bent net een maand bezig en nu al gedemotiveerd? Dat wordt wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik schaf alle boeken ook gewoon aan, ook al werken die verrekt dikke saaie uitziende boeken demotiverend..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wel, ik bedoelde eigenlijk die andere - nogal gebiedende - rechtenstudente.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha ik kom inderdaad over als een ..''vul maar in''
Ja sorry zit in het bloed he !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet zo snel op de teentjes getrapt zijn joh. Ik maak heul een klein grapje maar
Jij wordt trouwems eerder gehosseld denk ik. Of laat je je niet hosselen?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Dan steel je toch de antwoorden !
Je hosselt niet, en je laat je niet hosselen. Lastig, lastig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja sorry zit in het bloed he !![]()
Ik laat me niet hosselen..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je bent net een maand bezig en nu al gedemotiveerd? Dat wordt wat.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je hosselt niet, en je laat je niet hosselen. Lastig, lastig.
Als je het niet eens bent met rechten kun je beter in de politiek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat komt door rechtssociologie..het is gewoon puur een mening van de hoogleraar en ik hoor er niet bij stil te staan maar gewoon de stof te lezen, te onthouden en neer te kladden op een blaadje tijdens het examen. Maar ik vertik het? Omdat ik het met sommige dingen niet eens ben..
Of blijf je maagd tot het huwelijk?quote:
Pics? Welke opleiding doet TS?quote:
Je hebt geen zin om om te gaan met mensenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja als ik ergens geen zin in heb is dat het wel..
Geen zin om een zuurpruim te worden..bovendien krijg je stank voor dank! No way dat ik me jarenlang ga bezighouden met wat goed is voor het land/het volk om vervolgens uitgekotst te worden door een stelletje klagende schapen en overstroomd te worden met haatmail...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met rechten kun je beter in de politiek.
Waar volg je je studie eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Alleen op woensdag sta ik mijzelf toe er één te zijn ..anders houd ik het niet vol.
Zeur dan niet en accepteer dat de rechten zijn zoals ze zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen zin om een zuurpruim te worden..bovendien krijg je stank voor dank! No way dat ik me jarenlang ga bezighouden met wat goed is voor het land/het volk om vervolgens uitgekotst te worden door een stelletje klagende schapen en overstroomd te worden met haatmail...
Dat is wel de planning ja..en jij? looool.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Of blijf je maagd tot het huwelijk?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat is wel de planning ja..en jij? looool.
Klopt? Is dat dan vreemd? Ik ga niet naar de colleges om met mensen te communiceren..ik kom daar gewoon om hopelijk iets op te pikken en dan ben ik zo snel mogelijk weer weg! Is toch niet zo abnormaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:30 schreef zquing het volgende:
[..]
Je hebt geen zin om om te gaan met mensen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeur dan niet en accepteer dat de rechten zijn zoals ze zijn.
Subtielquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:36 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik zou Marokkaanse18 wel eens compleet willen uitwonen.
Maar...Maar...dan ben je niet sociaal bezigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klopt? Is dat dan vreemd? Ik ga niet naar de colleges om met mensen te communiceren..ik kom daar gewoon om hopelijk iets op te pikken en dan ben ik zo snel mogelijk weer weg! Is toch niet zo abnormaal.
Maak dan wel even een fotoboek aan als je dan toch bezig bentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet zo één twee drie veranderen..ik zeur/klaag nou eenmaal veel. Meestal niet hardop..wil mn vrienden niet irriteren met mijn klaagsessies..ik schrijf het voortaan van me af op fok..leuk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |