quote:AMSTERDAM - Daphne Deckers zit in haar maag met de vele kritiek op het tv-programma Benelux' Next Top Model. De jury van het modellenprogramma dat Deckers presenteert, gaf twee overgebleven kandidates het dringende advies af te vallen. Die tip leverde een storm aan kritiek op.
© NU.nl/Mischa Schoemaker
"Ik word ondersteboven gescholden", zei een verontwaardigde Deckers woensdagochtend in de radioshow van Edwin Evers.
"Het lijkt wel of ik een aanslag op De Naald in Apeldoorn heb gepleegd."
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef DrDentzz het volgende:
Vies dik wijf die bovenste.![]()
[ afbeelding ]
Wtf gekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef DrDentzz het volgende:
Vies dik wijf die bovenste.![]()
[ afbeelding ]
Daar zeg je toch ook geen nee tegen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:36 schreef Geqxon het volgende:
CHUBBY THREAD NAO!
[ link | [url=http://images.roflposters.com/images/rofl/myspace/1238450688061.jpg.[roflposters.com].myspace.jpg]afbeelding[/url] ]
en terecht, daphne deckers; zielig wijf!quote:AMSTERDAM - Daphne Deckers zit in haar maag met de vele kritiek op het tv-programma Benelux' Next Top Model. De jury van het modellenprogramma dat Deckers presenteert, gaf twee overgebleven kandidates het dringende advies af te vallen. Die tip leverde een storm aan kritiek op.
© NU.nl/Mischa Schoemaker
"Ik word ondersteboven gescholden", zei een verontwaardigde Deckers woensdagochtend in de radioshow van Edwin Evers.
"Het lijkt wel of ik een aanslag op De Naald in Apeldoorn heb gepleegd."
gewoon een platte meid, en dat is dan al plus-sizequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:49 schreef apenkutkop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
al haar overige foto's
Nee kukel..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Seam het volgende:
Mensen die de onderste chick een beter figuur vinden hebben dan de bovenste chick![]()
(ik weet het foutieve samentrekking)
Mannen die vrouwelijke rondingen (tieten en ass) aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Seam het volgende:
Mensen die de onderste chick een beter figuur vinden hebben dan de bovenste chick![]()
(ik weet het foutieve samentrekking)
en terecht dat ze verrot gescholden word! Achterlijke spechtenekquote:
Als die homo-media hype nog een tijdje doorgaat dan ga je nog denken dat alle meisjes pas mooi zijn als ze 32 kilo wegen en 1.85 lang zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef yasunni_ het volgende:
arrogante modellen. Ik ken geen mannen (ik ook niet) die vallen op die levende skeletten
Mensen die Ass zeggen ipv bipsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mannen die vrouwelijke rondingen (tieten en ass) aantrekkelijk vinden
Hetero's![]()
oh wacht..
Ja, want het is niet wetenschappelijk aan te tonen dat zulke vrouwen in de regel aantrekkelijker gevonden worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die met het vrouwelijke rondingen-argument komen en mensen die op magere meisjes vallen afschilderen als homo's omdat daar volgens hun die rondingen ontbreken.
Dan is Stacey een vadsige zeugquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die die meid in de OP een beetje mollig vind ?![]()
![]()
En dik staat gelijk aan vruchtbaar?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, want het is niet wetenschappelijk aan te tonen dat vruchtbare vrouwen aantrekkelijker zijn voor (geestelijk gezonde) mannen.
Dus die blonde is dik?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dik staat gelijk aan vruchtbaar?
Nee dit is niet lekker wil je zeggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mannen die vrouwelijke rondingen (tieten en ass) aantrekkelijk vinden
Hetero's![]()
oh wacht..
Die blonde vind ik wel mollig ja, randje van dik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dus die blonde is dik?
Maar dik staat niet gelijk aan vruchtbaar, nee.
Tuurlijk wel. Maar Jessica Alba is niet zo'n platvis met dubbele rug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee dit is niet lekker wil je zeggen
[ afbeelding ]
Heeft wel hetzelfde figuur als de bovenste chick in de OPquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar Jessica Alba is niet zo'n platvis met dubbele rug.
Maar die blonde is ook prima.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Maar Jessica Alba is niet zo'n platvis met dubbele rug.
Mwah ik zie eigenlijk liever een slank meisje met een A-cup dan een mollige met een D die 10 jaar later tot haar knieën hangen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar Jessica Alba is niet zo'n platvis met dubbele rug.
Wat dacht je gewoon normaal figuur en n B of C cup?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah ik zie eigenlijk liever een slank meisje met een A-cup dan een mollige met een D die 10 jaar later tot haar knieën hangen.
Maarja dat is mijn mening.
Ik weet niet wat jij een normaal vrouwelijk figuur vind, maar in mijn ogen is dat juist slankquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat dacht je gewoon normaal figuur en n B of C cup?
Met als toevoeging vrouwen die een slank figuur hebben, er gewoon goed uitzien, maar volgens bovenstaande maatstaven weer n kilotje of wat teveel hebben... Geen pens, maar vetlaagje.. Snappu wat k bedoel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij een normaal vrouwelijk figuur vind, maar in mijn ogen is dat juist slank
Die ribben zijn toch harstikke lelijk... Nee geef mij maar een meisje wat je kan vasthouden (ik zeg vasthouden, niet eentje die je verpletterd... heb ook grenzenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Maar toch met rondingen:
[ afbeelding ]
.
Zoiets als dit?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat dacht je gewoon normaal figuur en n B of C cup?
Alleen die puntige knieënquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoiets als dit?
[ afbeelding ]
Ja, dit komt toch wel erg dicht bij perfectie.
Mjah ik ben in m'n vriendengroep de enige die dat mooi vind geloof ik. Net als dat hun heupbotten een beetje uitsteken, zo boven hun broekrandquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef boofer het volgende:
[..]
Die ribben zijn toch harstikke lelijk... Nee geef mij maar een meisje wat je kan vasthouden (ik zeg vasthouden, niet eentje die je verpletterd... heb ook grenzen) tijdens de seks en die je niet meteen doormidden breekt bij de eerste stoot
nou als ze hier van zeggen; ''te dik'' kan ik dat begrijpenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ik ben in m'n vriendengroep de enige die dat mooi vind geloof ik. Net als dat hun heupbotten een beetje uitsteken, zo boven hun broekrand.
Maarja om dat jullie het graag zien is hier een vrouw met rondingen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ik ben in m'n vriendengroep de enige die dat mooi vind geloof ik. Net als dat hun heupbotten een beetje uitsteken, zo boven hun broekrand.
Maarja om dat jullie het graag zien is hier een vrouw met rondingen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:26 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nou als ze hier van zeggen; ''te dik'' kan ik dat begrijpen
Als zij dr shirtje uitdoet heeft ze waarschijnlijk net zulke tieten als dat meisje in dat dumpert gifje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Maar toch met rondingen:
[ afbeelding ]
.
Maakt niet uit. Het is mooi in verhouding met haar lichaamquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als zij dr shirtje uitdoet heeft ze waarschijnlijk net zulke tieten als dat meisje in dat dumpert gifje.
jij liever als ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
.
Ik zou haar overigens wel doen. Sowieso zou ik de meeste mollige en "te dikke" chicks gewoon hard geven.
dat zal best maar feit blijft dat die meiden die geen gram teveel hebben als "ongeschikt" worden bestempeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:51 schreef Sometimes het volgende:
Ik begrijp al dat gezeur eigenlijk niet.
Nee, de dame van de eerste foto is niet dik of zelfs maar mollig. Afgezet tegen normale standaarden dus.
Maar het gaat hier om dames die topmodel willen worden. Daar gelden andere standaarden.
Dat die zouden moeten veranderen, ok. Maar het wordt wel wat raar als zo'n programma dan een winnaar oplevert die niet in die wereld aan de slag kan.
dit is overigens je reinste bullshitquote:“Het is keihard. Als je basketballer wil worden, moet je langer dan twee meter zijn. Er zijn gewoon eisen waar je aan moet voldoen voor een bepaald beroep. Als ze internationaal mee willen komen, moeten ze in die maten passen. Het maakt voor mij niet uit. Ze mogen ook blijven zoals ze zijn, maar dan wordt hun internationale carrière wat moeilijker.“
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |