verkopen ze die in jouw maat, of moest je naar een tentenzeil winkel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Pvoesss het volgende:
pffff nou ik ben weer terug van de gym en boodschapjes
En heb direct maar een sportbeha gekocht ik heb een uur achter een dolle dreumes aan kunnen hollen
Jij of Jen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Kutzooi!!! Ik typ me de %#} is m'n bericht weg.
Maar het ging dus over kotsen, een blote reet en een meurende badkamer.
jen kotste 2 bedden, zichzelf en mij onder. Ik liep in m'n blote reet 2 bedden te verschonen en m. was sportenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
verkopen ze die in jouw maat, of moest je naar een tentenzeil winkel?
Ok flauw ik hou op!
en jij verwacht daar nog garantie op?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:42 schreef moussy het volgende:
De kinderen gaan een restje sicilliaanse pastaschotel eten () voor ons weet ik het nog niet.
De printer doet het niet meer omdat er 3! cartridges in leeggelopen zijn die we gister binnen kregen van 123inkt
eh.. nee.. maar hij is wel naar Canon, de kosten mogen verhaald worden bij 123inktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
en jij verwacht daar nog garantie op?
nee hoorquote:
Nee, die waren nog goed, doordat de inkt door de printer is gegaan en ingedroogd is zit er het 1 en ander vast. Maar 123inkt zegt hiervoor verzekerd te zijn en alle eventuele kosten te vergoeden. Er staat overigens nergens in het boek van de printer dat ik canon inkt er in moet doen om de garantie te behouden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
Maar het is dan niet zo dat de printerkoppen nu gesloopt zijn door de "niet-originele" inktcatridges van Canon?
Dan is het HP die dat wel zegt, althans zoiets staat me bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, die waren nog goed, doordat de inkt door de printer is gegaan en ingedroogd is zit er het 1 en ander vast. Maar 123inkt zegt hiervoor verzekerd te zijn en alle eventuele kosten te vergoeden. Er staat overigens nergens in het boek van de printer dat ik canon inkt er in moet doen om de garantie te behouden.
Canon én 123inkt hebben het inmiddels uitgelegd, Canon kan wel moeilijk gaan doen, maar zolang ik er cartridges in gedaan heb dit voor dit model zijn is er niks loos, ik moet er natuurlijk geen ander model cartridge in gaan proppen. Daarbij zegt 123inkt orginele canoninkt in de cartridges te doen, maar goed, huismerk of niet, ze mogen niet lekken en daarom zal het mij dus niets gaan kosten, maar gooit 123inkt het op de verzekering.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het HP die dat wel zegt, althans zoiets staat me bij.
Wel goed dat 123inkt daarvoor verzekerd is.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:59 schreef kezz het volgende:
oe! klinkt goed!
pfff...ik moet ongesteld worden en zie er uit alsof ik 9 maanden zwanger ben
daar word ik zooo niet vrolijk van
hier keelpijn/hoesten, daarna feestquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Hoe begon de griep nou eigenlijk? Toch niet met keel-/ oorpijn he?
.
Kommaar bij me eten. Ik heb een pan vol.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook hachee
Maar eigenlijk heb ik liever iemand die voor me komt koken. Ik heb echt geen zin namelijk
Bwuh
de pijn in je keel is na een dag of 2 weer wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:35 schreef k_i_m het volgende:
Zere -rare- keel, check. Bij vlagen moet ik ook echt niet aan eten denken. Verder algehele lamlendigheid, ik voel me slap en een beetje kleinzerig
.
Die bovenste jurk heb ik ook maar dan in het paars. Ik heb m een paar keer gedragen en ik 1 keer gewassen maar de jurk ziet er nu uit of ik hem al een jaar lang elke dag aan heb gehad. Helemaal pluizig en uit model, echt zonde. Ik hoop dat jij er meer geluk mee hebt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:39 schreef miss_sly het volgende:
deze jurkjes dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zien er een beetje vormloos uit op het hangertje maar dat zijn ze niet.
Ja, dat is idd ook iets waar ik van geniet. Dat ik weer energie heb en werk kan verzetten. Jij snapt mequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben benieuwd hoe ze staan, je jurkjes Miss_S!
Macka, effe voor je energie: TJAKKAA!
Mogen we zien waar je het over hebt?
hahahahahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef huuphuup het volgende:
TF je pompoenen![]()
Macka dat klinkt fijn zeg
Voor wie wel eens op Etsy komt, ik kwam deze website tegen http://www.regretsy.com/mislukte homemade projectjes van Etsy zeg maar
Whehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahahaha
zo zag ik laatst ook een taartensite. briljant Taarten met "congratulations in cursive" erop. Echt briljant ook. Kan m alleen ff niet meer vinden.
jaaaa cake wrecks zijn geweldigquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef huuphuup het volgende:
TF je pompoenen![]()
Macka dat klinkt fijn zeg
Voor wie wel eens op Etsy komt, ik kwam deze website tegen http://www.regretsy.com/mislukte homemade projectjes van Etsy zeg maar
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahhaaha
you rang?
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh. Er was nog een bladzijde.Macka: klinkt heel fijn!
Kleurdoos, wat een gruwelijke creatie!
Heb je nog over want dan sta ik over 10 minuten op de stoep. Moet mezelf vanavond vermaken met een kant en klare maaltijd omdat ik geen puf heb om nog iets klaar te gaan maken. en nu ik dit typ bedenk ik me dat ik eigenlijk ook geen puf heb om die 10 minuten jouw kan op te lopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kommaar bij me eten. Ik heb een pan vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:19 schreef Stout het volgende:
een vraagjeKijk eens in het V&A topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
die staan ook op die website jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef freecell het volgende:
Net zoiets als die kutketting op de weblog vandaag
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef freecell het volgende:
Net zoiets als die kutketting op de weblog vandaag
Ik zweer hierbij Evenstar:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Morgen me moeders maar even laten shoppen dan,
weer terug onder dekentje kruiptblurgh
me tooooo!!quote:
Ga je uiteindelijk wel de goede kant op? Of eik: weet je welke kant je opgaat?quote:
Dat is idd superspulquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:04 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zweer hierbij Evenstar:
[ afbeelding ]
ik heb geen idee...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ga je uiteindelijk wel de goede kant op? Of eik: weet je welke kant je opgaat?
zit idd niks anders opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef oeke het volgende:
Mooie folder Macka, ziet er goed uit!![]()
Vicky, er zit niets anders op, even naar Parijs denk ik.
Zolang je zelf, echt van binnen, weet dat het die kant op moet, dan is het goed, wat het ook wordt.quote:
Ik ben ook heel nieuwsgierig, maar ik durf het niet te vragen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef miss_sly het volgende:
Folder ziet er goed uit, Macka
en je inbox is vol
Maart je durft het wel te postenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik ben ook heel nieuwsgierig, maar ik durf het niet te vragen.
Ja joh, ik heb je nu een paar keer gezien, maar jeeeetje zegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maart je durft het wel te posten
Ik ben ook zo verschrikkelijk eng en onaardig he
Inbox is helemaal niet fol (meer)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef miss_sly het volgende:
Folder ziet er goed uit, Macka
en je inbox is vol
Rocka, klinkt niet fijn. Sterkte er mee
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Inbox is helemaal niet fol (meer)![]()
Folder is ook van opzet gewoon helemaal mij en zoals ik met mijn draagdingen bezig ben. Ik ben erg blij met wat ik er van gemaakt heb samen met de bijdragen van al die fijne mensen!
Er wordt soms erg gekat over de sfeer in OUD en haat en nijd onderling, maar ik ben blij met al de leuke contacten die ik door OUD heb. IOUD
Natuurlijk wel, gij fijn mensquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik wil je folder ook graag zien Macka
En ik denk dat ik iets minder vaak de computer aan ga zetten
[ afbeelding ]
extra>pagina-info>beveiligingquote:
Omdat mijn broertje beldequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Kimhoe kwam je er dan toch nog ineens op?
Ow ja, dat heb ik dus ook al. Vreselijk vind ik dat, ik wist altijd welke dag en datum het was, en nu nooit. 'Gelukkig' 'mag' ik volgende week ook weer beginnen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat mijn broertje belde. Sinds ik niet meer werk weet ik niet eens meer wat voor dag het is, laat staan welke datum. Gelukkig maar dat ik weer moet werken, dan heb ik het ook weer snel op een rijtje allemaal
.
Soms nog wel langer zelfs..heb er ook wel eens 2 maanden op moeten wachten, en toen waren er ook dingen van de bestelling ineens geannuleerdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef miss_sly het volgende:
Hier zitten wel wat mensen die regelmatig bij H&M bestellen? Hoe lang duurt het voor ze leveren? Op hun site (vreselijke site trouwens) staat ruim een week na de bestelling...duur het echt zo lang?
of niet en al het goede komt nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn middelste ligt voor dood vogeltje op de bank..met een hoest waar je U tegen zegt.
Blijkbaar heb ik iets enorm fout gedaan in mijn vorige leven *zucht*
Als je kind wat groter wordt, naar school gaat en naar sportclubjes e.d. komt het ook vanzelf goed. Ik werk niet, maar weet altijd welke dag het is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat mijn broertje belde. Sinds ik niet meer werk weet ik niet eens meer wat voor dag het is, laat staan welke datum. Gelukkig maar dat ik weer moet werken, dan heb ik het ook weer snel op een rijtje allemaal
.
owquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ik weet het niet hoor..de opeenstapeling van narigheid is nu te groot aan het worden om er nog positief onder te blijven *dringend wacht op het voorjaarszonnetje*
Post een foto van je hokje en alles is vergevenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je kind wat groter wordt, naar school gaat en naar sportclubjes e.d. komt het ook vanzelf goed. Ik werk niet, maar weet altijd welke dag het is.
Taartjesfee, beterschap voor je middelste!
Zometeen ga ik naar Praxis, een werkblad halen voor mijn plek op zolder en vanavond weer naar Ikea om 4 Lekman bakken te halen die nu eindelijk op voorraad zijn (worden jullie het al zat dat ik het er zo vaak over heb).
Daar doe ik het wel voorquote:
Oe TF, en daar moet je nog lang op wachtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ik weet het niet hoor..de opeenstapeling van narigheid is nu te groot aan het worden om er nog positief onder te blijven *dringend wacht op het voorjaarszonnetje*
Deze zin heb ik echt 3x gelezen tot het kwartje vielquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:09 schreef moussy het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien wat iemand bezig houdtHet lijkt me heerlijke en eigen plekje in huis, maar ik mag niet mopperen want wij hebben een werkblad van 4 meter in de woonkamer waar ik aan kan rotzooien.
Ik ga zo meteen wonden maken van latex, die ik vanmiddag op halloweenfiguren ga zetten die in de stad lopen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Deze zin heb ik echt 3x gelezen tot het kwartje viel
als de financieen het toestaan een weekje zon? en dan met speciaal vrij voor de kinderen en dus buiten het seizoen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als dat kon, had ik het gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als de financieen het toestaan een weekje zon? en dan met speciaal vrij voor de kinderen en dus buiten het seizoen?
Dát zou net wat zijn voor jullie vind ik.![]()
Zullen we samen gaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als dat kon, had ik het gedaan
Maar ja..de financiën he?
Ik zit er hevig aan te denken een soloweekend in te plannen naar iets zonnigs..dat is misschien nog net haalbaar.
Gelukkig heb ik ook wel wat leuke dingen in het vooruitzicht..maar toch :-/
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef Estrys het volgende:
Goedemorgen dames,
Kennen jullie die van die moeder die zich moest haasten om op tijd bij het zwembad te zijn met haar baby?
Die stond voor een gesloten deur, er is geen zwemmen in de herfstvakantie![]()
Ja! binnenkort hier ook eens doen alleen dan met man en zonder kindquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Ja, een dagje sauna zonder man en kind, gewoon heerlijk relaxen, lekker eten en volledig opgeladen weer naar huis
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:36 schreef Books het volgende:
Estrys ik ken wel die van die moeder die het kind wakker maakt, aankleed, eten geeft en voor de deur bij de peuterspeelzaal staat terwijl de krokusvakantie begonnen was begin dit jaar![]()
Pinq lijkt me een goed idee...
Goed planquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:33 schreef pinquit het volgende:
zulllen we je binnenkort komen ontvoeren TF? met heel OUD
Mja, ik vind het wel gezellig met man, maar manlief heeft er het geduld niet voor. Na 2 rondjes heeft hij het al gehad, wil hij eten en dan naar huisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja! binnenkort hier ook eens doen alleen dan met man en zonder kind
Wij hebben hem besteld bij karwei, die grote maten hebben ze meestal niet op voorraad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Net terug van een onsuccesvol verlopen bezoek aan Gamma en Praxis.Geen mooie diepe werkbladen te koop van minstens 80 cm diep en ongeveel 2,5 meter lang. Ja, een grenen blad, maar ik wil geen grenen. Ik wil zo'n mooi gladdig blad met goede afwerkrand. En die zijn er alleen in 60 diep. 2 maanden geleden had ik ze nog gezien. Bij Gamma én Praxis.
Ik denk dat ik vanavond, als ik naar Ikea rijd, ook in de Praxis daar duik, misschien hebben ze het in een andere vestiging nog wel.
nu wel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef Estrys het volgende:
Kennen jullie die van die moeder die zich moest haasten om op tijd bij het zwembad te zijn met haar baby?
Die stond voor een gesloten deur, er is geen zwemmen in de herfstvakantie![]()
Ik dacht eerst aan dat spul dat je op de muren smeertquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef freecell het volgende:
Deze zin heb ik echt 3x gelezen tot het kwartje viel
Pfft.. nou, dan nog 1 dingetje, je hebt ze als werkblad én je hebt ze als aanrechtblad, de aanrechtbladen hebben een iets bol randje, zodat het water er niet af loopt.. vergeten ze ook vaak te vertellen, wij hebben per ongeluk een aanrechtblad gekregen, je merkt niet veel verschil hoor, maar als je armen deels op de plank liggen kan het wel eens irritant zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Lekker Moussy!Ik ga ook zo maar eens aan de slag voor de taart voor morgen. Leuker dan pissig zijn over niet op voorraad zijnde werkbladen.
Ik had nog wel gevraagd aan die medewerkers in de Gamma en Praxis, maar mooi niet dat ze mij vertellen dat ik dat dus kan bestellen. Grrrrrrrrrr.
Spuug, misschien heeft Ikea zelf wel werkbladen? Die verkopen ook keukens, best kans dat ze werkbladen hebben, misschien wel op voorraad (of als je mazzel hebt in de koopjeshoek)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Lekker Moussy!Ik ga ook zo maar eens aan de slag voor de taart voor morgen. Leuker dan pissig zijn over niet op voorraad zijnde werkbladen.
Ik had nog wel gevraagd aan die medewerkers in de Gamma en Praxis, maar mooi niet dat ze mij vertellen dat ik dat dus kan bestellen. Grrrrrrrrrr.
En anders vraag je ze gewoon om het boek, dan ga je op je gemakje zelf 1 uitzoeken en die bestellen ze dan!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja ik wil dus geen waterkering!Goed om te weten dat ik daar duidelijk in moet zijn bij het bestellen! Thxs!
Ook een goed plan!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spuug, misschien heeft Ikea zelf wel werkbladen? Die verkopen ook keukens, best kans dat ze werkbladen hebben, misschien wel op voorraad (of als je mazzel hebt in de koopjeshoek)
Ken je deze al TF?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
alzheimertrui
Oh een ontvoering door OUD lijkt me wel watEen weekendje uit met Moussy ook wel
Spuug balen dat je missie niet geslaagd is
Ja en wij kregen dus 50 euro terug omdat we per ongeluk de waterkering er op haddenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Bladen zonder waterkering zijn trouwens duurderEcht stom, dan betaal je dus meer geld voor iets wat je niet hebt
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja en wij kregen dus 50 euro terug omdat we per ongeluk de waterkering er op hadden
Niet van 80 cm diep. Misschien bij de op maat gemaakte wel maar dat kan je online zo niet zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spuug, misschien heeft Ikea zelf wel werkbladen? Die verkopen ook keukens, best kans dat ze werkbladen hebben, misschien wel op voorraad (of als je mazzel hebt in de koopjeshoek)
Die moeder ken ik ook jah. En die moeder krijgt het gewoon elke vakantie weer voor elkaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:36 schreef Books het volgende:
Estrys ik ken wel die van die moeder die het kind wakker maakt, aankleed, eten geeft en voor de deur bij de peuterspeelzaal staat terwijl de krokusvakantie begonnen was begin dit jaar![]()
maar dat kotst ze er weer uit Rocksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:09 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb geen keelpijn meer maar eet wel alle drop op (en vind het niet eens echt lekker)
Snoopydepoepie gaat lekker veel eten vandaag![]()
Veel plezier met je lunchpartner!
Kimzielepiet *drop geeft*
Roosvicee 50/50 vond ik tot mijn verrassing erg lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef _Bar_ het volgende:
opzoek gaat naar lekkerekoolzuurvrije en melkvrije dranken.
noteerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Roosvicee 50/50 vond ik tot mijn verrassing erg lekker
Ik dus ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:
oh en Oxy, ik ben verslingerd aan Engelse detectives! Midsomer murders vind ik leuk![]()
maar ik gok inderdaad ook altijd verkeerdhaha
In die truiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef freecell het volgende:
Mous
Waar is de rest?Ik zie echt alleen maar een stukje hoofd
Vast te laat, maar JAAAAA! <3quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
maar dat kotst ze er weer uit Rocks![]()
Ik zal groeten doen Lishe. Zal ik nog een jasje aan haar meegeven voor jouw dametje? Of is dat niet handig?
Ja lekker is dat dan en wij maar posten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:44 schreef Vivi het volgende:
Ja maar, Moussy moet de Lapo anders klopt mijn topic niet meer.
En ik moet weg.
Ik heb alleen meer replies per paginaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Books het volgende:
Pagina 12 in de fok silver lay out... Kan niet wennen aan het nieuwe
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef k_i_m het volgende:
Nee, bagger bewaar ik voor op het toilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |