verkopen ze die in jouw maat, of moest je naar een tentenzeil winkel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef Pvoesss het volgende:
pffff nou ik ben weer terug van de gym en boodschapjes
En heb direct maar een sportbeha gekocht ik heb een uur achter een dolle dreumes aan kunnen hollen
Jij of Jen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Kutzooi!!! Ik typ me de %#} is m'n bericht weg.
Maar het ging dus over kotsen, een blote reet en een meurende badkamer.
jen kotste 2 bedden, zichzelf en mij onder. Ik liep in m'n blote reet 2 bedden te verschonen en m. was sportenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
verkopen ze die in jouw maat, of moest je naar een tentenzeil winkel?
Ok flauw ik hou op!
en jij verwacht daar nog garantie op?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:42 schreef moussy het volgende:
De kinderen gaan een restje sicilliaanse pastaschotel eten () voor ons weet ik het nog niet.
De printer doet het niet meer omdat er 3! cartridges in leeggelopen zijn die we gister binnen kregen van 123inkt
eh.. nee.. maar hij is wel naar Canon, de kosten mogen verhaald worden bij 123inktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
en jij verwacht daar nog garantie op?
nee hoorquote:
Nee, die waren nog goed, doordat de inkt door de printer is gegaan en ingedroogd is zit er het 1 en ander vast. Maar 123inkt zegt hiervoor verzekerd te zijn en alle eventuele kosten te vergoeden. Er staat overigens nergens in het boek van de printer dat ik canon inkt er in moet doen om de garantie te behouden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
Maar het is dan niet zo dat de printerkoppen nu gesloopt zijn door de "niet-originele" inktcatridges van Canon?
Dan is het HP die dat wel zegt, althans zoiets staat me bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, die waren nog goed, doordat de inkt door de printer is gegaan en ingedroogd is zit er het 1 en ander vast. Maar 123inkt zegt hiervoor verzekerd te zijn en alle eventuele kosten te vergoeden. Er staat overigens nergens in het boek van de printer dat ik canon inkt er in moet doen om de garantie te behouden.
Canon én 123inkt hebben het inmiddels uitgelegd, Canon kan wel moeilijk gaan doen, maar zolang ik er cartridges in gedaan heb dit voor dit model zijn is er niks loos, ik moet er natuurlijk geen ander model cartridge in gaan proppen. Daarbij zegt 123inkt orginele canoninkt in de cartridges te doen, maar goed, huismerk of niet, ze mogen niet lekken en daarom zal het mij dus niets gaan kosten, maar gooit 123inkt het op de verzekering.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het HP die dat wel zegt, althans zoiets staat me bij.
Wel goed dat 123inkt daarvoor verzekerd is.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:59 schreef kezz het volgende:
oe! klinkt goed!
pfff...ik moet ongesteld worden en zie er uit alsof ik 9 maanden zwanger ben
daar word ik zooo niet vrolijk van
hier keelpijn/hoesten, daarna feestquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Hoe begon de griep nou eigenlijk? Toch niet met keel-/ oorpijn he?
.
Kommaar bij me eten. Ik heb een pan vol.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook hachee
Maar eigenlijk heb ik liever iemand die voor me komt koken. Ik heb echt geen zin namelijk
Bwuh
de pijn in je keel is na een dag of 2 weer wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:35 schreef k_i_m het volgende:
Zere -rare- keel, check. Bij vlagen moet ik ook echt niet aan eten denken. Verder algehele lamlendigheid, ik voel me slap en een beetje kleinzerig
.
Die bovenste jurk heb ik ook maar dan in het paars. Ik heb m een paar keer gedragen en ik 1 keer gewassen maar de jurk ziet er nu uit of ik hem al een jaar lang elke dag aan heb gehad. Helemaal pluizig en uit model, echt zonde. Ik hoop dat jij er meer geluk mee hebt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:39 schreef miss_sly het volgende:
deze jurkjes dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zien er een beetje vormloos uit op het hangertje maar dat zijn ze niet.
Ja, dat is idd ook iets waar ik van geniet. Dat ik weer energie heb en werk kan verzetten. Jij snapt mequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben benieuwd hoe ze staan, je jurkjes Miss_S!
Macka, effe voor je energie: TJAKKAA!
Mogen we zien waar je het over hebt?
hahahahahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef huuphuup het volgende:
TF je pompoenen![]()
Macka dat klinkt fijn zeg
Voor wie wel eens op Etsy komt, ik kwam deze website tegen http://www.regretsy.com/mislukte homemade projectjes van Etsy zeg maar
Whehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahahaha
zo zag ik laatst ook een taartensite. briljant Taarten met "congratulations in cursive" erop. Echt briljant ook. Kan m alleen ff niet meer vinden.
jaaaa cake wrecks zijn geweldigquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef huuphuup het volgende:
TF je pompoenen![]()
Macka dat klinkt fijn zeg
Voor wie wel eens op Etsy komt, ik kwam deze website tegen http://www.regretsy.com/mislukte homemade projectjes van Etsy zeg maar
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahhaaha
you rang?
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh. Er was nog een bladzijde.Macka: klinkt heel fijn!
Kleurdoos, wat een gruwelijke creatie!
Heb je nog over want dan sta ik over 10 minuten op de stoep. Moet mezelf vanavond vermaken met een kant en klare maaltijd omdat ik geen puf heb om nog iets klaar te gaan maken. en nu ik dit typ bedenk ik me dat ik eigenlijk ook geen puf heb om die 10 minuten jouw kan op te lopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kommaar bij me eten. Ik heb een pan vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:19 schreef Stout het volgende:
een vraagjeKijk eens in het V&A topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
die staan ook op die website jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef freecell het volgende:
Net zoiets als die kutketting op de weblog vandaag
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef freecell het volgende:
Net zoiets als die kutketting op de weblog vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |