Inderdaad en niet iets kiezen wat je vrienden leuk vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Had je maar zo slim moeten zijn te kiezen voor iets dat je leuk vond!
Dit dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik ook niet gedaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Inderdaad en niet iets kiezen wat je vrienden leuk vinden![]()
Mensen veranderen wel eens van gedachten, zeker pubers die gieren van de hormonen en bloot staan aan zwaar peerpressure.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Je weet toch op dat moment dat je dat profiel nog een paar jaar moet doen? Dan kies je toch gewoon iets dat je aanspreekt? Je moet wel heel dom zijn wil je daar nog een heleboel begeleiding bij nodig hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan.Ik heb gekozen waar ik de beste cijfers voor had.
De beste cijfers betekent niet altijd je leukste vakken ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan.Ik heb gekozen waar ik de beste cijfers voor had.
Ach flikker toch op. Je weet dan toch nog helemaal niet wat je wil, hell, ik ben 34 en weet het nog steeds niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef mr_vavavoom het volgende:
In de derde moet je snugger genoeg zijn om voor jezelf te kunnen bepalen wat goed voor je is.
Nee, haast alleen maar bètavakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Zeker tekenen, hoe heet dat vak ook alweer waarbij j weleens naar een theater moet en gym?
Had je zelf toch ook wel kunnen bedenken dat je daar niet echt ver mee komt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. Je weet dan toch nog helemaal niet wat je wil, hell, ik ben 34 en weet het nog steeds niet.
Toen vond ik die vakken toevallig leuk, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet toch op dat moment dat je dat profiel nog een paar jaar moet doen? Dan kies je toch gewoon iets dat je aanspreekt? Je moet wel heel dom zijn wil je daar nog een heleboel begeleiding bij nodig hebben.
überonzinvakquote:
Dat ligt meer aan jou dan aan het schoolsysteem of de leeftijdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. Je weet dan toch nog helemaal niet wat je wil, hell, ik ben 34 en weet het nog steeds niet.
Dat is wel balen, en vreemd ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toen vond ik die vakken toevallig leuk, maar nu niet meer.
Dat is jouw probleem dan dat je dat nu nog steeds niet weet,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan ben jij een saaie doos.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan jou dan aan het schoolsysteem of de leeftijd!
Ik wist vanaf de 2e klas welk profiel ik wilde gaan doen en vanaf de 4e klas welke opleidingben nu nog steeds bijzonder tevreden met mijn keus, het kan dus wel.
Net zei je nog dat je de vakken koos waar je toevallig de beste cijfers voor had.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toen vond ik die vakken toevallig leuk, maar nu niet meer.
Mwa, het is een nieuwe school waarbij er op dat moment geen hogere klassen waren. Er was ook geen decaan. Ik had wel een beetje op internet gezocht, maar dat is toch anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem dan dat je dat nu nog steeds niet weet,
Met een béétje logisch nadenken (en evt. wat begeleiding, die TS overigens ook zelf kon opzoeken) kom je er echt wel uit.
Je kan dit gewoon doen hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wiskunde en Arabische taal & cultuur.
Inderdaad, je kan beter op je 34e nog niet weten wat je (globaal) wilt bereiken en doen.quote:
Ik heb tenminste een open toekomst.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan beter nog niet weten wat je (globaal) wilt bereiken en doen op je 34e.
eens...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Mensen veranderen wel eens van gedachten, zeker pubers die gieren van de hormonen en bloot staan aan zwaar peerpressure.
Ik niet danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een open toekomst.
Of dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of jij bent jaloers dat ik wél weet wat ik wil.
Geen hogere klassen en decaan? Maja, dan nog kon je toch aan leraren oid hulp vragen als je het zo lastig vond? Geen begeleiding is een fout maar je kon ook naar leraren toestappen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mwa, het is een nieuwe school waarbij er op dat moment geen hogere klassen waren. Er was ook geen decaan. Ik had wel een beetje op internet gezocht, maar dat is toch anders.
Volgens mij zou je daar emotioneel niet mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet dan? Ik kan elk moment m'n plannen omgooien hoor.
Ohnee toch! We weten wat we willen en nu zit ons leven vastgeroest.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een open toekomst.
Juppers. Burgelijk voordat je voor het eerst echt goed bent doorgesmeerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohnee toch! We weten wat we willen en nu zit ons leven vastgeroest.
Ja, maar het probleem was dat wij min of meer de testklassen waren. Voor alle docenten was het lesgeven van de bovenbouw in die school nieuw. Vakkenvoorlichting was er wel, maar heel oppervlakkig. Toentertijd was het voor mijn gevoel niet heel lastig, maar ik denk achteraf dat ik met betere voorlichting een ander pakket zou hebben gekozen. Sommige vakken zijn namelijk heel anders dan ik vooraf dacht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen hogere klassen en decaan? Maja, dan nog kon je toch aan leraren oid hulp vragen als je het zo lastig vond? Geen begeleiding is een fout maar je kon ook naar leraren toestappen?
BT is een keiharde hierinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |