Lol, na een half uur pas? Wat zei hij dan, waarom je ineens aan The Game dacht?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Seven. het volgende:
Ik was gisteren op stap, begint zo'n kerel tegen mij te babbelen over mijn piercing. Na een half uur wist ik het zeker en bij navraag bleek inderdaad dat hij The Game gelezen heeft.. Wel toffe gast trouwens.
Leg uit, wat zijn not done dingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Crutch het volgende:
Eerlijk is eerlijk, mannen zouden op z'n minst moeten leren wat 'niet' te doen als je een vrouw op het oog hebt.
Daar doe je jezelf en haar een enorm plezier mee. Hoewel 't wel betekent dat je als vrouw minder drankjes aangeboden krijgt, maar goed ze zijn natuurlijk geen profiteurs dus dat scheelt.
"Ik heet Crutch, hoe heet ben jij?"quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Fingon het volgende:
[..]
Leg uit, wat zijn not done dingen?
Dit dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef Frederick_Blah het volgende:
Haha, ik had er laatst eentje die we dacht een drankje los te kunnen peuteren met 'r (overigens zéér fraaie) uiterlijk. Waarschijnlijk lukt 't dat bij de meeste slachtoffers wel, maar ik ben daar niet van gediend. Heb ze eens goed op 'r nummer gezet met als resultaat dat ze niet bij me weg te slaan was![]()
Heb The Game met plezier gelezen, was er zeer sceptisch over, maar d'r zit wat in. Ben verre van een pick up artist nu maar ik merk wel dat ik met mijn nieuwe mentaliteit wel wat kleine succesjes boek... Ik lul ze nog zeker niet het bed in, daar ben ik ook niet echt op uit. Maar het is fijn om wat meer aanspraak te hebben van vrouwen.
Ik kan het iedereen aanraden om zich eens in deze materie te verdiepen. Neem het wel met een korrel zout, blijf gewoon jezelf en ontwikkel je eigen stijl. En behandel aub vrouwen gewoon met respect ^^
Waarom?quote:
Neuh, slotjes komen vanzelf wel, indien logisch. Daar hoef je niet om te vragen.quote:
Cc mag mij wel een keer for breakfast.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!.
Ik zie het al voor me, Copycat en Ripley will have you for breakfast man!![]()
Dan moet je 'r even versieren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Cc mag mij wel een keer for breakfast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |