Lol, na een half uur pas? Wat zei hij dan, waarom je ineens aan The Game dacht?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Seven. het volgende:
Ik was gisteren op stap, begint zo'n kerel tegen mij te babbelen over mijn piercing. Na een half uur wist ik het zeker en bij navraag bleek inderdaad dat hij The Game gelezen heeft.. Wel toffe gast trouwens.
Leg uit, wat zijn not done dingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Crutch het volgende:
Eerlijk is eerlijk, mannen zouden op z'n minst moeten leren wat 'niet' te doen als je een vrouw op het oog hebt.
Daar doe je jezelf en haar een enorm plezier mee. Hoewel 't wel betekent dat je als vrouw minder drankjes aangeboden krijgt, maar goed ze zijn natuurlijk geen profiteurs dus dat scheelt.
"Ik heet Crutch, hoe heet ben jij?"quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Fingon het volgende:
[..]
Leg uit, wat zijn not done dingen?
Dit dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef Frederick_Blah het volgende:
Haha, ik had er laatst eentje die we dacht een drankje los te kunnen peuteren met 'r (overigens zéér fraaie) uiterlijk. Waarschijnlijk lukt 't dat bij de meeste slachtoffers wel, maar ik ben daar niet van gediend. Heb ze eens goed op 'r nummer gezet met als resultaat dat ze niet bij me weg te slaan was![]()
Heb The Game met plezier gelezen, was er zeer sceptisch over, maar d'r zit wat in. Ben verre van een pick up artist nu maar ik merk wel dat ik met mijn nieuwe mentaliteit wel wat kleine succesjes boek... Ik lul ze nog zeker niet het bed in, daar ben ik ook niet echt op uit. Maar het is fijn om wat meer aanspraak te hebben van vrouwen.
Ik kan het iedereen aanraden om zich eens in deze materie te verdiepen. Neem het wel met een korrel zout, blijf gewoon jezelf en ontwikkel je eigen stijl. En behandel aub vrouwen gewoon met respect ^^
Waarom?quote:
Neuh, slotjes komen vanzelf wel, indien logisch. Daar hoef je niet om te vragen.quote:
Cc mag mij wel een keer for breakfast.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!.
Ik zie het al voor me, Copycat en Ripley will have you for breakfast man!![]()
Dan moet je 'r even versieren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Cc mag mij wel een keer for breakfast.
Wat dat betreft is het jammer dat ik net zo lui ben als ik geil ben.quote:
Bekend probleem helaas.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het jammer dat ik net zo lui ben als ik geil ben.
Me neither.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bekend probleem helaas.
Maar ach, ik heb over seks verder niet zoveel te klagen.
Ik weet echt wel waar ik mee bezig ben wat vrouwen betreft, maar ik ken wel mensen, als je die bezig ziet is het net of je naar een goocheltruc zit te kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou echt een keer les willen krijgen van zo'n PUA master, of met eentje uitgaan en hem in actie zien.
Ja precies. Ik zou ook een mooie meisje kunnen krijgen als ik gewoon mijn best doe, maar dan moet ik ook een beetje geluk hebben en ik word waarschijnlijk de eerste 2 keer afgewezen en de derde keer vind ik iemand die mij wel leuk vind. Echt baas erin zijn zou ik wel willen zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet echt wel waar ik mee bezig ben wat vrouwen betreft, maar ik ken wel mensen, als je die bezig ziet is het net of je naar een goocheltruc zit te kijken.
Ik kwam vroeger wel eens op die fora en heb daar echt geweldige dingen gelezen over wat voor ontwikkeling mensen doormaakten, mensen die ondanks alles maar bleven proberen, jongens die niet wisten wat ze meemaakten, mensen die de raarste dingen bijhielden, gekke experimenten deden etc... al was maar een kwart waar dan was het nog prachtig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef Crutch het volgende:
Mwah echt zo'n vrouwenverslinder worden als de volleerde PUA's lijkt wel leuk enzo, maar je wordt er erg egoïstisch er arrogant van.
Je zou eigenlijk eens voor de lol op verschillende PUA-fora moeten gaan neuzen om te kijken hoe ze erover praten.
Ik zou wel eens een mooie Nederlandse docu over PUA's in Nederland willen maken.
Ik ben naar een meet geweest met PUA's in Rotterdamquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger wel eens op die fora en heb daar echt geweldige dingen gelezen over wat voor ontwikkeling mensen doormaakten, mensen die ondanks alles maar bleven proberen, jongens die niet wisten wat ze meemaakten, mensen die de raarste dingen bijhielden, gekke experimenten deden etc... al was maar een kwart waar dan was het nog prachtig.
Haha, ik kreeg nog een keer een mail van iemand die samen met mij wilde gaan stappen hier in Rotterdam. Vond ik toen toch wel een beetje weird.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben naar een meet geweest met PUA's in Rotterdam![]()
De verhalen waren fantastisch, maar die gasten zijn me toch een partij ego jonguh.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef heiden6 het volgende:
Dat je het als hobby ziet, okee, maar het moet geen religie worden.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Waar moet ik kijken of wie moet ik bellen om in contact te komen met een professionele Pick Up Artist die gratis wil laten zien hoe hij meisjes versiert?
buffalo is die eckte eckte, jeweettog! AFCA!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mijn doelgroep is van de 15(Alleen als ze écht mooi is en beetje ouder doet dan haar leeftijd) tot 19 zo ongeveer.. Al staat de bovengrens niet echt vast, heb ook wel uitschieter gehad van 21 bijv![]()
Voor mental image kijk in et jailbait topic
[..]
Ja gelukkig moet ik dat ook wel![]()
Oke nu even voor de duidelijkheid en alle blinde users hier, ik zei van te voren zelf al dat ik twijfelde of ik haar wel op hyves uit et niets moest aanspreken omdat ik et zelf eigenlijk ook wel een beetje kansloos vindDat ik haar dan vervolgens als een eckte casanova regel ondanks die toch wle redelijke kansloze actie, moeten jullie niet op mij afreageren
![]()
En verder weet ik wel zeker dat ik meer geneukt heb dan 95% van de fokkers van mijn leeftijd, en et zijn echt geen gare kampersletjesEr zitten chicks bij waarvan de meeste fokkers mogen dromen dat ze die ooit mogen palen
Edit: Jullie moeten nu ook niet komen met dat ik alles neem wat ik nemen kanWant heb minstens 2x zoveel meisjes gedist
Pick up artist, iemand die het playen van meiden masteredquote:Op woensdag 21 april 2010 02:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
buffalo is die eckte eckte, jeweettog! AFCA!![]()
overigens heb ik geen flauw idee wat een pua is of zo.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sommige technieken werken wel trouwens.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:32 schreef Xeanor het volgende:
http://postmodernvanguard.com/thenewpickupcommunity/
Wat leesvoer voor iedereen die nog wat fatsoenlijks wilt leren.
quote:
quote:
We gaan niet doen alsof we leuk zijn, we zijn leuk, en daarom doen we leukquote:Op woensdag 21 april 2010 09:53 schreef Crutch het volgende:
DHV's tonen. Oftewel, doen alsof je leuk bent. Je maakt met iedereen in een kroeg of club contact, maar blijft niet hangen. Vooral speels omgaan met vrouwen. Als anderen zien dat je leuk bent en dat het feest duidelijk bij jou aan de gang is dan krijg je aandacht van iedereen en vrouwen komen massaal bij je in de buurt staan.
Idd, het helpt iig wel als je ergens al een beetje bekend bent. De kunst is om authentiek te blijven, en niet te doen alsof. Een stukje zelfontwikkeling dus, anders prikken mensen er doorheen vroeg of laat.quote:Klinkt natuurlijk heel simpel, maar je moet absoluut niet verlegen zijn en je moet kunnen lullen. Nu ben ik niet verlegen enzo, maar toch is het moeilijk om niet over te komen als een popi-jopi sjonnie.
Zo'n "Heeeeej biertjuuuuuuh"-figuur maakt natuurlijk geen schijn van kans.
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:44 schreef Sander het volgende:
Neem gewoon een dikke spiegelreflex mee de kroeg in en ga foto's maken van de band. Dan hoef je niet eens te kletsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |