Ben ik ook nieuwsgierig naar! En ik kan jullie wel vertellen dat het voor mij toch altijd fijner was als ik het gevoel had dat er gewoon echt een gezellige klik was gebaseerd op elkaar mogen om wie je eigenlijk bent, in plaats van een hoop praatjes en spelletjes er omheen. Ik was ook nooit zo bezig met uiterlijk, de leukste avonden had ik met jongens waar ik gewoon enorm goed mee op kon schieten. Wel zo relaxt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nog één laatste vraag dan. Wat vonden jullie een fijner gevoel geven?
Een meisje oppikken met "juh PUA skillz" of dat het gewoon naturel tot stand kwam.
Conclusie is idd al topics eerder langs gekomen. Denk dat ik ook s ga stoppen, en wat meiden ga aanspreken ipv.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:15 schreef mirved het volgende:
[..]
Het is net speciaal voor de slimmere meiden. Sletten kijken alleen naar uiterlijk en doen niet moeilijk. Een slimme vrouw heeft een hele waslijst aan eisen waaraan de man moet voldoen. Daarom dat je juist interessante verhalen moet kunnen vertellen om je waarde te laten zien. Om zo interessant mogelijk over te komen in zo kort mogelijke tijd. Binnen een paar zinnen intelligentie, humor en zelfverzekerheid overbrengen is niet gemakkelijk.
Overigens laatste keer dat ik post in deze reeks. De reden is een paar posts hoger te vindenenjoy the bashing.
Goede tip. Die man zegt eigenlijk precies wat alle zogenaamde bashers hier zeggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik raad aan om op youtube de vijf afleveringen van Alex Allman te kijken, die gozer leert respect te hebben voor het vrouwelijk volk. Erg leerzaam.
Tja, ik volg een Informatica opleiding waarvan de helft van de jongens(minimaal) nog nooit met een meise gezoend heeft, of een vriendinnetje gehad hebben. En een onbekend meisje aanspreken voelen ze zich ook helemaal niet gemakkelijk bij. Dus voor hun is dat niet zo mooi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Goede tip. Die man zegt eigenlijk precies wat alle zogenaamde bashers hier zeggen.
Dat het spelletje juist zo mooi is omdat je de trucjes niet weet.
Klopt, maar die mensen hebben ook geen greintje confidence. En dat is iets wat je kan leren mede door een beetje lef. Was vroeger ook verschrikkelijk verlegen, maar heb ervoor gekozen om dat achter mij te laten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:55 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Tja, ik volg een Informatica opleiding waarvan de helft van de jongens(minimaal) nog nooit met een meise gezoend heeft, of een vriendinnetje gehad hebben. En een onbekend meisje aanspreken voelen ze zich ook helemaal niet gemakkelijk bij. Dus voor hun is dat niet zo mooi.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Klopt, maar die mensen hebben ook geen greintje confidence. En dat is iets wat je kan leren mede door een beetje lef. Was vroeger ook verschrikkelijk verlegen, maar heb ervoor gekozen om dat achter mij te laten.
Eerste keren lef tonen is in zo'n geval een verschrikkelijke blokkade om overheen te komen, maar al doende leert men.
(zonder trucjes)
Wat jij opnoemt is toch precies datgene wat aan bod komt in the game.(Of eigenlijk het leren van the game) Ik verwijs het liefst naar het ebook the game omdat ik daar het meest bekend mee ben, dat terzijde.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ervaring en zelfvertrouwen zijn twee verschillende dingen. Je kan ervaring krijgen met het praten met meisjes. Dan leer je de minder geslaagde acties wat beter te verwerken en vooral wat je wel moet doen om te slagen. Je leert uit ervaring dat het beter is om rechtop te staan, zodat het lijkt alsof je zelfvertrouwen hebt.
Zelfvertrouwen is dat je ondanks je onkunde met meisjes nog steeds heel tevreden bent met jezelf. Dat vind ik iets compleet anders. Het is juist een compliment voor een vrouw dat je je compleet voor lul wilt zetten omdat je het meisje zo mooi en goed vind.
Het zal misschien niet altijd lukken, meestal niet zelfs. Maar als het lukt dan heb je natuurlijk wel écht wat. En dat geeft véél meer zelfvertrouwen dan iets anders dan wat ik tot nu toe heb meegemaakt.
Niet dat ik nu tegendraads doe om tegendraads te zijn. Het is toch juist zo dat jij niet die gladde prater bent, die casanova die meisjes oppikt alsof het niks is, dat je the game gaat beoefenen. Terwijl ik juist aangaf dat zelfvertrouwen iets is wat je hebt dat je ondanks je onkunde toch op een meisje afstapt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:48 schreef Joy_Division het volgende:
Wat jij opnoemt is toch precies datgene wat aan bod komt in the game.(Of eigenlijk het leren van the game) Ik verwijs het liefst naar het ebook the game omdat ik daar het meest bekend mee ben, dat terzijde.
Ikzelf pretendeer geen pua te zijn. maar in het vervolgboek van the game 'rules of the game' is dat toch echt een onderdeel wat je leert, je krijgt bepaalde oefeningen die je doet moet. Zoals mensen aanspreken op straat in het algemeen etc, allemaal oefeningen om het gevoelsmatig wat makkelijker te maken en je er van te overtuigen dat het niet erg is om af en toe op je bek te gaan. En dat is toch echt een vorm van je zelfvertrouwen op te bouwen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niet dat ik nu tegendraads doe om tegendraads te zijn. Het is toch juist zo dat jij niet die gladde prater bent, die casanova die meisjes oppikt alsof het niks is, dat je the game gaat beoefenen. Terwijl ik juist aangaf dat zelfvertrouwen iets is wat je hebt dat je ondanks je onkunde toch op een meisje afstapt.
Als je als PUA dat zou leren, en dat is niet zo makkelijk te leren, dan zou ik er ook heilig in geloven.
Het heeft denk ik ook te maken met wat je zoekt. Zoek je een neukertje of een relatie.
Er zal ook vast wel een reden zijn waarom veel van die PUA guru's niet getrouwd zijn of een relatie hebben.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef Goldfoxx het volgende:
- Meiden op hyves versieren is kansloos, zeker als je ze verzonnen verhaaltjes vertelt.![]()
uiteraard met een meisje die ik ken. de beste goede relaties met vrouwen zijn voortgekomen uit vriendschap (waar in het begin natuurlijk al direct meer wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ben ik ook nieuwsgierig naar! En ik kan jullie wel vertellen dat het voor mij toch altijd fijner was als ik het gevoel had dat er gewoon echt een gezellige klik was gebaseerd op elkaar mogen om wie je eigenlijk bent, in plaats van een hoop praatjes en spelletjes er omheen. Ik was ook nooit zo bezig met uiterlijk, de leukste avonden had ik met jongens waar ik gewoon enorm goed mee op kon schieten. Wel zo relaxt.
Dan hebben we al gauw weinig gespreksstof. Ik wil ervaringsverhalen, of ze nou goed of slecht zijn afgelopen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:47 schreef Re het volgende:
lijkt me dat een echte PUA gewoon lekker bescheiden blijft en niet te koop gaat lopen anders komt het zo wannabe over...
verder dit topic... uhmmm
Je laat je topic verstieren door een stel vrouwen? Hebben de PUA's je dan niks geleerd? Je moet ze neggen! DHV nou eens man!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef GasTurbine het volgende:
En zoals ik het nu zie wordt het topic eerder verstierd door een stel vrouwen dan door de PUA's
Ben ik het niet mee eens, je kan ingrijpende veranderingen in jezelf maken, het idee van dat iemand niet kan veranderen is bullshit van de eerste orde.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:52 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat je de aard van het beestje niet kunt veranderen en dat PUA's daarom in relaties ook op hun bek gaan. Je weet wel, de dingen die er uiteindelijk voor de meeste mensen écht toe doen. Via nurture kun je de nature alleen maar mooier doen lijken, maar diep van binnen ben je altijd nog het mannetje die The Game moest lezen om chicks in bed te krijgen.
Ik denk wel degelijk dat het kan werken voor de korte termijn, om te scoren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Denk je uberhaubt dat de dames door hebben dat ze afgekat of geregeld worden. (overigens zo zie jij het) Ja ik weet het, het is hard voor jullie vrouwen want jullie zijn zo enorm intelligent en het zou jullie NOOOIT gebeuren maar als iemand het goed beheerst heb jij helemaal niets door.
Overigens zie ik het nut niet zo zeer om hier al 7 topics lang dit te blijven verdedigen. Het kan beter underground blijven, vrouwen zullen toch niet toegeven dat het werkt en de R&P slijm mannetjes die hun internet reputatie graag hoog willen houden of geen zin hebben om zich er in te verdiepen zullen het toch blijven afzeiken. Diegene die er goed gebruik van maken en weten dat het werkt: laat ze maar en geniet er van. Niemand krijgt bewondering voor jou als forumuser als je hier over je veroveringen gaat vertellen.
De vrouwen vinden het blijkbaar erg interessant. Anders zag je ze niet meer hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:15 schreef solaire het volgende:
Damn, ben je 2 dagen weg nemen de vrouwen de macht over in het enige topic dat nog van ons was.
Lees je in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef ChevyVanDude het volgende:
PUA?
Is dat een andere term voor ongesteld zijn?![]()
Beste opmerking van een vrouw so far,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat het kan werken voor de korte termijn, om te scoren.
Lekker vlotjes overkomen, iemand gewoon als een persoon benaderen, maar tegelijkertijd ook als interressant voor meer, dat zijn zeker dingen die werken.
Maar ik denk dat je op de langere termijn in de problemen komt als wat je doet niet oprecht is, je kan het niet volhouden om te blijven "bluffen", dat houdt ergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |