Nee inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar is het al te moeilijk om te bedenken dat er mensen naast elkaar willen zitten als je twee tickets boekt. Dan zal dat ruilen vast nog lastiger zijn. Ongelooflijk. Kun je online inchecken, zie je deze crap op je vliegtuigzit-map. En nergens twee plaatsen naast elkaar, anders had ik dat wel gedaan. Nou ja, nu weet ik weer waarom ik vaak met buitenlandse bedrijven vlieg. Dat houd ik maar weer in mijn achterhoofd voor een volgende reis, want dan heb je nooit dit soort zooi.
quote:
ohwquote:
EN mocht dat lukken, wanneer kom je in de buurt van Deventer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
Maar misschien als je dat verteld kunnen ze toch ineens op magische wijze iets regelen..
Ph zijn kloonkunsten zijn zelfs jouw scan te machtigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ohwheeft zij ook een FOK!account dan? Of is de _A_ een soort van code naam voor haar echte naam ofzo
ik ben maar een simpele mod, ik heb geen kloonscanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ph zijn kloonkunsten zijn zelfs jouw scan te machtig
Iets met pasen en pinksterenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN mocht dat lukken, wanneer kom je in de buurt van Deventer?
Ja fijn, dan stinkt hij niet alleen meer gigantisch uit zijn bek maar ook gewoonquote:
Lees je inquote:
Heerlijk betaald gegeten vandaagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef Fha het volgende:
Frits![]()
Lekker niet gratis gegeten vandaag?
Gelukkigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk betaald gegeten vandaag
*hap.quote:
Zoals iedereen, die hier vaker dan 1x per maand in de KSC komt, weet is _A_ een afkorting van haar account.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ohwheeft zij ook een FOK!account dan? Of is de _A_ een soort van code naam voor haar echte naam ofzo
Als ik je niet meer zie, have funquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef BrandX het volgende:
ik ga lekker games
ciao en wsch tot laters
Heujquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, Fles krijgt nog wel wat bordjes. Maar dan per mail gok ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |