toch niet laatste topic ooitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Pheno het volgende:
Ik gok laatste topic, of gf moet opeens gaan blaffen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:17 schreef Pien85 het volgende:
Mijn UI in de OP klopt niet meer
Oh en hoi
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:23 schreef Pien85 het volgende:
Ik verveel me... Moet eigenlijk even naar huis, maar ik heb zó geen zin om te fietsenhet is maar 3 minuten fietsen
kunnen jullie niet ruilen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:25 schreef Aarti het volgende:
ik verveel me ook, heb zin om naar huis te gaan
Ik heb er genoeg van, dat geblaf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch niet laatste topic ooit![]()
[..]
beetje grieperige en verkouden mensen, dan ga je ook lopen blaffenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het idee dat mijn honden hier zijn
sorriequote:
Das niet je allergiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef DaMart het volgende:
Hatsjie!
* DaMart verlaat de KSC met rode ogen en een verstopte neus.
Ik ben allergisch voor blaffende beesten, dus wie heeft die hond binnengelaten?.
Blijf je wel bij mij uit de buurt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das niet je allergie
Ik heb je aangestoken
Nee, dit is echt allergie hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das niet je allergie
Ik heb je aangestoken
Nou ik ga al hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Blijf je wel bij mij uit de buurt?
Niemand wilt me nuquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dit is echt allergie hoor.
* DaMart typt even vanaf een veilige afstand.
Ik wel!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou ik ga al hoor
[..]
Niemand wilt me nu
damn, te laat, en ik heb me nog wel laten inenten hiervoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wel!
Kom maar, ga maar liggen, ik zet een kop thee voor je
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wel!
Kom maar, ga maar liggen, ik zet een kop thee voor je
Je mag naast me komen liggen hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
damn, te laat, en ik heb me nog wel laten inenten hiervoor
Misschien ben je nu zo wakker dat je niet meer lui kan zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
Senseo heeft me lui gemaakt
koffieapparaat is kapot, dus moest ik zelf koffie zetten
Veel te sterk gemaakt
We (baas en ik) drinken hem ook gewoon.. beetje extra suiker..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Misschien ben je nu zo wakker dat je niet meer lui kan zijn.
wil je een sterk bakkie?quote:
*schuift aan naast Llquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mag naast me komen liggen hoor
mensen weten het niet meer, hoe je koffie moet zetten.quote:Senseo heeft me lui gemaakt
koffieapparaat is kapot, dus moest ik zelf koffie zetten
Veel te sterk gemaakt
Prima hoor!quote:
slecht gewoonquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*schuift aan naast Ll
[..]
mensen weten het niet meer, hoe je koffie moet zetten.
daarom hebben ze de koffie nu per kopje verpakt.
Hier in de aanbiedingquote:
pure cacao met alleen water?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Teveel Cacao poeder in mn water gedaan...Nieuwe kop gezet... smaakte nergens naar!
niet PUUR cacao een of andere FANTASIE mix.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pure cacao met alleen water?
is dat wel lekker?
cacao + suiker + melk =
Vandaar de naamquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet PUUR cacao een of andere FANTASIE mix.
Veel fantasie nodig om daar iets lekkers bij te denken.
oei dat is klote voor jequote:
Baas is krenterig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:28 schreef OA het volgende:
Cacaopoeder met water![]()
Dat hoor je met melk te doen, of je neemt gewoon volle chokiemel
O, op het werkquote:
graagquote:
Ja, daar was laatst een tpoic overquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:28 schreef OA het volgende:
Cacaopoeder met water![]()
Dat hoor je met melk te doen, of je neemt gewoon volle chokiemel
Andere baas nemenquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:14 schreef Biogarde het volgende:
Lief dagboek,
Ik zag vandaag een spin. Ik maakte hem dood.
Ik besef alleen niet dat het de users op FOK! een rotzorg zal zijn.
Ik ga nu maar snel fietsen, want ik moet nog weg.
Liefs en een kusje,
Kees, je kacheltje.
jij spuit koffie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hete oploskoffie ipv wat jij dacht en je hebt een beter beeld
ik moet dan echt op mn lip bijten, anders roep ik het...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef DaMart het volgende:
Snuggerheid in de trein vanochtend":
Persoon 1:"Ik ga vrijdag niet naar school, want ik heb een begrafenis."
Persoon 2:"Hoezo?"
Persoon 1:"Mijn buurman heeft een hartaanval gehad."
Persoon 2:"Heeft hij het overleefd of is hij overleden?"
Op dat moment dacht ik bij mezelf:"Nee, ze begraven hem gewoon levend!".
nou heb ik weer een mental imagequote:
wil ik het weten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
in zulk soort situaties spuit ik wel meer
Huuuu Fha!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:48 schreef Fha het volgende:
helluh
Kattenbak schoonmaken, knal ik keihard met mijn kop tegen de hoek van het bureau. Nou zit er een gaatje in mn hoofd
gepostquote:
aiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:48 schreef Fha het volgende:
helluh
Kattenbak schoonmaken, knal ik keihard met mijn kop tegen de hoek van het bureau. Nou zit er een gaatje in mn hoofd
Dat werkt heul niet in al dat haar van mij johquote:
Juhquote:
Of volblaffen?quote:
Nee eigenlijk nietquote:
Goed zoquote:
Sterkte en minder schommelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Fha het volgende:
Juhvoelt alsof een oud litteken (ooit een schommel op mijn kop gehad
) weer open is gesprongen
Dus nu ijs op, dan komt het wel goed
verschil?quote:
Minder schommelen is geen optie hoorquote:
Loveswingsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Minder schommelen is geen optie hoorIk heb toch niet voor niks een schommel in de woonkamer
Tis een gewone, maar ik love hem welquote:
mijn kleine zal jouw kamer cool vindenquote:
Nou het is altijd een optie maar de meest erge ofje laat je schommelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Minder schommelen is geen optie hoorIk heb toch niet voor niks een schommel in de woonkamer
Hij is welkomquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kleine zal jouw kamer cool vinden
gaat deze grap over een eerder topic ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is welkomAls hij maar niet overal stroop smeert
En waarmee danquote:
Meer wippen danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Inside jokes FTWquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gaat deze grap over een eerder topic ?? bericht:o?
Nee man. Ik ben de persoon die altijd zo keihard op de grond knalt dat ik het drie dagen later nog voel in mn rugquote:
Nee filmpje van mn kleine op joetoepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gaat deze grap over een eerder topic ?? bericht:o?
Of anders zegt de foto ook wel genoegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee filmpje van mn kleine op joetoep
Beter vasthoudenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben de persoon die altijd zo keihard op de grond knalt dat ik het drie dagen later nog voel in mn rug
ik hou het gewoon over de speel apparaten hoor![]()
zal ik je leren wip..... laat maar. ik maak de opmerking toch maar niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben de persoon die altijd zo keihard op de grond knalt dat ik het drie dagen later nog voel in mn rug
ik hou het gewoon over de speel apparaten hoor![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik je leren wip..... laat maar. ik maak de opmerking toch maar niet.
Je jaagt niet weg, ik ga gewoon rustig, zonder weg te rennen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie
het laatste dat ik wil is Ph wegjagen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je jaagt niet weg, ik ga gewoon rustig, zonder weg te rennen.
Waggelendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je jaagt niet weg, ik ga gewoon rustig, zonder weg te rennen.
Die pinguin komt heus wel terug hoor. Met hangende pootjes vleugeltjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom je wel af en toe nog inloggen voor eventuele PM's?
Laterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |