quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:04 schreef moussy het volgende:
Ik onthaar mn kuikens nooit, ik koop ze gewoon al geplukt bij de slager
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:16 schreef moussy het volgende:
De toilet/badkamerdeur op een kier laten staan als je een tampon aan het inbrengen bent, voor je het weet zitten ze gehurkt moeite te doen om er 1 bij zichzelf rectaal in te brengen
lang leven stockholm syndroom bij minderjarigen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef ProFlamer het volgende:
Je laten nemen door 6 negers die je onderschijt terwijl je een flinke lijn coke naar binnensnuift.
Zoiets?
Oh dat heb ik juist wel gedaan waar ze bij waren..2x zelfsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:52 schreef beefcake het volgende:
Ik dacht ook meteen aan je tampon verwisselen![]()
Oh en bevallen lijkt me ook niet prettig als er nog een kind omheen loopt. Voor het kind ook niet
Als er kinderen van een ander direct naast mij staan, doe ik het ook zelfs vaak niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:34 schreef Incantrix het volgende:
Door rood rijden/lopen.
Ik zie echt heel veel ouders die dat doen (met de fiets of lopend, met koter op de fiets danwel aan de hand) en dat vind ik echt mega-storend, lekker voorbeeld geef je dan..
Of gewoon lekker doorfietsen als je van links komt, met je kinderen achter jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:34 schreef Incantrix het volgende:
Door rood rijden/lopen.
Ik zie echt heel veel ouders die dat doen (met de fiets of lopend, met koter op de fiets danwel aan de hand) en dat vind ik echt mega-storend, lekker voorbeeld geef je dan..
Echt met de kinderen in de kamer erbij? Huu ik zou me niet kunnen concentreren op de bevalling denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat heb ik juist wel gedaan waar ze bij waren..2x zelfs
De mijne zat rustig in de zetel Pingu te kijken toen zijn zus geboren werd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:48 schreef beefcake het volgende:
Echt met de kinderen in de kamer erbij? Huu ik zou me niet kunnen concentreren op de bevalling denk ik![]()
o ja!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
- mopperen op medeweggebruikers als er kinderen in de auto zitten....
Hoor oudste (papegaai) regelmatig mompelen in de auto "en nou doorrijden muts!"
En het was dat we uiteindelijk naar het ziekenhuis moesten, maar tot zo'n 6 cm ontsluiting was het gewoon de bedoeling om thuis te bevallen met Linde erbij. Was helemaal geen probleem, alleen denkt ze nu elke keer als ik naar de dokter of het ziekenhuis ga dat ik weer met een baby terugkomquote:Ik keek na het avondeten eens naar de onderkant van mijn lege yoghurtschaaltje en toen ging er eigenlijk al meteen een alarmbelletje af in mijn hoofd dat dit niet verstandig was aangezien Linde's bakje nog aardig vol zat...
*vraagt zich af wat je daarmee precies bedoeltquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Kolonia het volgende:
Gezichtsmaskertje nemen zullen ze misschien ook niet helemaal begrijpen.
Naja, vind je dat al erg als je kind dat ziet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:15 schreef Stiemie het volgende:
Ik denk zo'n beautymasker van klei dat je op kunt smeren.
Oppassen wat je in een telefoongesprek zegt.....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
Denk dat dat juist iets is wat je prima aan een kind kunt laten blijken, als je het kind kunt uitleggen waarom. Een beetje bang zijn voor iets hoort erbij, en een kind dat geen angst heeft mist m.i. een belangrijke emotionele ontwikkeling!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
Laten merken dat je ergens bang voor bent.
(Voor de tandarts of spinnen oid)
Of ze gaan vervolgens elk potje crème dat ze in handen krijgen op hun gezicht smeren...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef Stiemie het volgende:
Ik niet, maar dat heb ik dan ook niet gepostDenk wel dat ze het als ze heel klein zijn best eng kunnen vinden als mama ineens een groen of blauw gezicht heeft
Mnou, ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe je het overbrengt. Als je bij elke spin gillend op tafel gaat staan springen is de kans vrij groot dat je kinderen de angst die je hebt overnemen en dat lijkt me niet de bedoeling. Mooi voorbeeld: in een reptielenhuis waar ik een tijdje terug was mochten de aanwezige kinderen een slang en een vogelspin vasthouden, en het was toch wel apart dat alle kindjes die ik daar zag er in eerste instantie heel open en nieuwsgierig reageerden, maar dat bepaalde kindjes begonnen te huilen of niet meer durfden toen hun moeder of oma op de achtergrond debiel begon te doen. De kinders met neutrale ouders vonden het allemaal rete-interessant. Net zoiets als onwijze paniek maken als een kind gewond raakt ofzo, vaak zie ik ze pas overstuur worden nádat mama of papa in kwestie daar gillend rondjes van gaat rennenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:48 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Denk dat dat juist iets is wat je prima aan een kind kunt laten blijken, als je het kind kunt uitleggen waarom. Een beetje bang zijn voor iets hoort erbij, en een kind dat geen angst heeft mist m.i. een belangrijke emotionele ontwikkeling!
Natuurlijk moet het wel gaan om een enigszins normale angst, als je echt last hebt van pleinvrees o.i.d. is het misschien wel beter om het niet teveel te tonen, maar een beetje spanning voor de tandarts is niks mis mee.
En nog iets: je gordel in de auto niet omdoen achterin (heeft o.a. mijn zwager een handje van)... als Worteltjestaartje eenmaal begrijpt wat het is heeft iedereen dus een gordel om op de achterbank, ook al ben je 30 en volwassen genoeg om dat zelf te beslissen
verkopen ze die tegenwoordig ook al bij IKEA?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef YPPY het volgende:
Dat is ook echt wel iets voor Cas.![]()
![]()
- Opruimen door alles in de salontafel te stoppen (hooker van ikea waar veel zooi in kan)
- Tegen een gloeiend hete verwarming gaan zitten om het warm te krijgen
Haha, dat herken ik!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
Dat is idd een linke..... hier gaat het inmiddels synchroon "als je niet kunt rijden, doe het dan ook niet"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
Hier wordt door iedereen geaast op het laatste restje cola, om dat zo uit de fles te kunnen drinken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:45 schreef Tan het volgende:
Het laatste restje rechtstreeks uit de colafles drinken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:42 schreef Moonah het volgende:
Vermakelijk topic.
Ik begrijp dat ik dus maar eens moet ophouden met mijn muts te scheren als ik met mijn menneke aan het douchen ben?![]()
![]()
![]()
Das niet zo erg toch? Deden wij vroeger ook en het is bijna goedgekomen met onsquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier wordt door iedereen geaast op het laatste restje cola, om dat zo uit de fles te kunnen drinken.
Of gvd of shit of klotequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef bikinistringding het volgende:
Keihard kut roepen als er iets op je voet valt.
"kut????" kuttekuttekuttekuttekut
Oh, denk jij dat ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:27 schreef winniethepooh het volgende:
Ik denk dat iedereen dit wel grapig vind.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Incantrix het volgende:
Owja, n.a.v. een ritje met onze auto met een vriend van ons en zijn zoon op de achterbank: vertellen dat een kind iets niet mag doen en datgene tegelijk even voordoen.. Die koter had écht nog niet zelf bedacht dat hij aan dat hendeltje van de deur kon trekken tot zijn papa het even voordeed
oei... Das geen slimme!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Incantrix het volgende:
Owja, n.a.v. een ritje met onze auto met een vriend van ons en zijn zoon op de achterbank: vertellen dat een kind iets niet mag doen en datgene tegelijk even voordoen.. Die koter had écht nog niet zelf bedacht dat hij aan dat hendeltje van de deur kon trekken tot zijn papa het even voordeed
sit is nog niet zo'n drama vind ikquote:
kut en fuck isset vaak hier...quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
[..]
sit is nog niet zo'n drama vind ik
Hier zal het ook wel een keer kut of fuck worden ben ik bangWe proberen het niet te zeggen, maar als er een vork op je teen valt roep je toch wel wat
Ik roep dus echt niet zulke woorden meer, ik grom gewoon watquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
kut en fuck isset vaak hier...
ik maak er meestal maar een liedje omheen..
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Vivi het volgende:
De hele dag onwillekeurig de nieuwe hit van Lily Allen zingen, zodat je bijna 3-jarige een opaatje in de Albert Heijn ineens verblijdt met een "Fuck you! Fuck you very very mu-u-u-u-u-tsj![]()
" op de vraag of ie ook een leuk Sinterklaasliedje weet
.
Moet je dat niet done nee? Doen wij hier ook altijdquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:04 schreef winniethepooh het volgende:
Op de bank in slaap vallen en dan je kind rond laten kruipen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef Ireth het volgende:
Als je al de hele dag last heb van niet hoorbare maar des te beter ruikbare windjes (uihachee) dan is het niet slim om er zo 1 te laten glippen in de rij bij de AH met je kind naast je...![]()
"Ow mama! Heb je weer een stinkie gelaten!!"
"Nee!"
"Wellus! Zo ruiken jouw stinkies al de hele dag!!"
""
Onze poes noemen we hoer of sloerie.. Moeten we tzt ook echt maar aflerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moet mijn man echt gaan leren dat hij onze kat niet meer kutfleur mag noemen. Ik zie al voor me dat het Isabeau d'r eerste woordje wordt.
Mijn man zegt tegen een van de honden altijd Piemelot en mijn schoonvader zegt kutteleurusje (ofzoiets)quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moet mijn man echt gaan leren dat hij onze kat niet meer kutfleur mag noemen. Ik zie al voor me dat het Isabeau d'r eerste woordje wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |