Haha, dat herken ik!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
- mopperen op medeweggebruikers als er kinderen in de auto zitten....
Hoor oudste (papegaai) regelmatig mompelen in de auto "en nou doorrijden muts!"
Dat is idd een linke..... hier gaat het inmiddels synchroon "als je niet kunt rijden, doe het dan ook niet"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
- mopperen op medeweggebruikers als er kinderen in de auto zitten....
Hoor oudste (papegaai) regelmatig mompelen in de auto "en nou doorrijden muts!"
Hier wordt door iedereen geaast op het laatste restje cola, om dat zo uit de fles te kunnen drinken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:45 schreef Tan het volgende:
Het laatste restje rechtstreeks uit de colafles drinken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:42 schreef Moonah het volgende:
Vermakelijk topic.
Ik begrijp dat ik dus maar eens moet ophouden met mijn muts te scheren als ik met mijn menneke aan het douchen ben?![]()
![]()
![]()
Das niet zo erg toch? Deden wij vroeger ook en het is bijna goedgekomen met onsquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier wordt door iedereen geaast op het laatste restje cola, om dat zo uit de fles te kunnen drinken.
Of gvd of shit of klotequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef bikinistringding het volgende:
Keihard kut roepen als er iets op je voet valt.
"kut????" kuttekuttekuttekuttekut
Oh, denk jij dat ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:27 schreef winniethepooh het volgende:
Ik denk dat iedereen dit wel grapig vind.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Incantrix het volgende:
Owja, n.a.v. een ritje met onze auto met een vriend van ons en zijn zoon op de achterbank: vertellen dat een kind iets niet mag doen en datgene tegelijk even voordoen.. Die koter had écht nog niet zelf bedacht dat hij aan dat hendeltje van de deur kon trekken tot zijn papa het even voordeed
oei... Das geen slimme!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Incantrix het volgende:
Owja, n.a.v. een ritje met onze auto met een vriend van ons en zijn zoon op de achterbank: vertellen dat een kind iets niet mag doen en datgene tegelijk even voordoen.. Die koter had écht nog niet zelf bedacht dat hij aan dat hendeltje van de deur kon trekken tot zijn papa het even voordeed
sit is nog niet zo'n drama vind ikquote:
kut en fuck isset vaak hier...quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
[..]
sit is nog niet zo'n drama vind ik
Hier zal het ook wel een keer kut of fuck worden ben ik bangWe proberen het niet te zeggen, maar als er een vork op je teen valt roep je toch wel wat
Ik roep dus echt niet zulke woorden meer, ik grom gewoon watquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
kut en fuck isset vaak hier...
ik maak er meestal maar een liedje omheen..
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Vivi het volgende:
De hele dag onwillekeurig de nieuwe hit van Lily Allen zingen, zodat je bijna 3-jarige een opaatje in de Albert Heijn ineens verblijdt met een "Fuck you! Fuck you very very mu-u-u-u-u-tsj![]()
" op de vraag of ie ook een leuk Sinterklaasliedje weet
.
Moet je dat niet done nee? Doen wij hier ook altijdquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:04 schreef winniethepooh het volgende:
Op de bank in slaap vallen en dan je kind rond laten kruipen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef Ireth het volgende:
Als je al de hele dag last heb van niet hoorbare maar des te beter ruikbare windjes (uihachee) dan is het niet slim om er zo 1 te laten glippen in de rij bij de AH met je kind naast je...![]()
"Ow mama! Heb je weer een stinkie gelaten!!"
"Nee!"
"Wellus! Zo ruiken jouw stinkies al de hele dag!!"
""
Onze poes noemen we hoer of sloerie.. Moeten we tzt ook echt maar aflerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moet mijn man echt gaan leren dat hij onze kat niet meer kutfleur mag noemen. Ik zie al voor me dat het Isabeau d'r eerste woordje wordt.
Mijn man zegt tegen een van de honden altijd Piemelot en mijn schoonvader zegt kutteleurusje (ofzoiets)quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moet mijn man echt gaan leren dat hij onze kat niet meer kutfleur mag noemen. Ik zie al voor me dat het Isabeau d'r eerste woordje wordt.
Das wel uitkijken. TARA's oma was schippersvrouw en vrienden van hun hadden een peuter en een baby en die hadden al een paar keer voor de grap gezegd: als dat kind zo blijft huilen, dan gaat het overboord!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Zo maakte R van de week tegen Mikael een grapje dat als ie vervelend was ie over de reling ging. Mikael net op de psz: Jaha als Leander vervelend is gooien we hem zo over de reling en dan maken mama en R zo weer een nieuwe baby bij de babydokterGelukkig kennen ze R bij de psz anders zullen ze wel denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |