quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:24 schreef Urquhart het volgende:
- Kabinet dreigt te vallen, maar wordt op het nippertje op het pluche gehouden om te voorkomen dat Wilders premier kan worden.
Bijnaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, we zijn er nog niet he
En dat is nummer 2 die uitkomtquote:Op maandag 28 december 2009 13:22 schreef gunk77 het volgende:
Eerste clubs in Jupiler League failliet.
Kabinet valt om verlening Afghanistan
Ik had het fout, gelukkig.quote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef ouderejongere het volgende:
Het kabinet valt echt niet, die doen er echt alles aan om de rit uit te zitten. 11 mei 2011 zijn er verkiezingen.
Het feit dat je hem eerst op een speciale manier moet vouwen zegt al genoegquote:Op maandag 22 februari 2010 19:24 schreef semexo het volgende:
Veel mensen zijn op de hoogte van het feit, dat als het Amerikaanse biljet van $ 20 dollar op een speciale manier gevouwen wordt, aan beide zijden de aanslagen van 9/11/01 op de Twin Towers en het Pentagon lijken te worden afgebeeld. De openlijke Vrijmetselaars- en Illuminati-symbolen op de achterkant van het $ 1 dollarbiljet zijn vorig jaar uitgebreid besproken in de serie 'De opkomst van Apollyon'. Wat de meesten echter niet weten is dat het $ 100 dollarbiljet een geheime code bevat, die wijst op twee datums: 21 december 2012, het iedereen bekende einde van de Maya-kalender, en... 22 februari 2010, oftewel: vandaag...
http://xandernieuws.punt.nl/?id=577981&r=1&tbl_archief=&
kan het nog vager?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef Cristal het volgende:
Mijn voorspelling voor 2010, is dat er dit jaar nog een geneesmiddel komt, die een hele moeilijke ziekte kan doen genezen.
Om dat te kunnen voorspellen hoef je niet paranormaal te zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Flammie het volgende:
Mijn voorspelling is dat de ruzie tussen beide TRU kampen nog niet opgelost zal worden in 2010
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Flammie het volgende:
Mijn voorspelling is dat de ruzie tussen beide TRU kampen nog niet opgelost zal worden in 2010
Ik krijg het niet helemaal helder door.. Het komt een beetje vaag binnenquote:
dat hoef je voor geen enkele voorspelling. gewoon wat lullen en hopen dat het uitkomt (of iets dat er op lijkt, in het geval van een vage multi interpretabele voorspelling), Als het niet uitkomt , vergeet men het toch en als het wel uitkomt kun je er zelf naar verwijzen en je paranormale krachten promotenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:53 schreef Cristal het volgende:
[..]
Om dat te kunnen voorspellen hoef je niet paranormaal te zijn
De inzending van 2010 is gesloten. Ik kan ook nog wel voorspellen dat in maart nog sneeuw gaat vallen. Er is momenteel mogelijk een doorbraak in het onderzoek naar MS, maar dat heeft niks met voorspellen te maken, dat is de berichtgeving goed volgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef Cristal het volgende:
Mijn voorspelling voor 2010, is dat er dit jaar nog een geneesmiddel komt, die een hele moeilijke ziekte kan doen genezen.
nee hoor , je mag er wel voor kiezen om het niet meer te lezen .quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De inzending van 2010 is gesloten.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:53 schreef Cristal het volgende:
[..]
Om dat te kunnen voorspellen hoef je niet paranormaal te zijn
In mei staat wat te gebeuren. Oorlog Midden-Oosten of Zuid-Amerika tussen twee middelgrote staten. Zomaar een gevoel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De inzending van 2010 is gesloten. Ik kan ook nog wel voorspellen dat in maart nog sneeuw gaat vallen. Er is momenteel mogelijk een doorbraak in het onderzoek naar MS, maar dat heeft niks met voorspellen te maken, dat is de berichtgeving goed volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |