Volgens opsporing verzocht ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:55 schreef wazoomie het volgende:
Volgens Hyves ben ik ook een bekende Nederlander...
Artiest bedoel je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:55 schreef wazoomie het volgende:
Volgens Hyves ben ik ook een bekende Nederlander...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen kennen haar toch? Dan is ze gewoon een Bekende Nederlander, hoor.
Onterechte klacht.
Wie?quote:
Want b-sterren mogen niet ingaan op uitnodigingen om gratisch met de hele familie naar een filmpje te komen kijken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:28 schreef Juicyhil het volgende:
Klacht: Stelletje B-sterren die overal weer tevoorschijn moeten komen.
Ohquote:
Nu kun je kiezen: loop je nou stoer te doen door net te doen of je Thomas Berge niet kent, of kom je net onder een steen vandaan? Zeg 't maar.quote:
Kennelijk heb ik onder een steen geleefd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:58 schreef zovty het volgende:
Nu kun je kiezen: loop je nou stoer te doen door net te doen of je Thomas Berge niet kent, of kom je net onder een steen vandaan? Zeg 't maar.
scheelt dat het zo'n reactie is en niet zo'n reactie als "ik kijk geen tv"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik onder een steen geleefd.
gast, jij vindt het fijn om naar blote mannen te kijken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik stel voor dat Inge pas weer de publiciteit opzoekt als ze haar 'Nude aerobics lesbian workout' DVD moet promoten. Krijg een beetje een overdosis van haar.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:06 schreef Misan het volgende:
[..]
gast, jij vindt het fijn om naar blote mannen te kijken?
Ik kijk geen Nederlandse commerciele zenders en nauwelijks Nederland 1, 2 en 3.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:06 schreef Misan het volgende:
scheelt dat het zo'n reactie is en niet zo'n reactie als "ik kijk geen tv"
Pulp fiction?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kijk geen Nederlandse commerciele zenders en nauwelijks Nederland 1, 2 en 3.
'k Heb wel wat beters te doen dan naar pulp kijken.
tja, dan blijf je voor een groot deel inderdaad verstookt van dergelijke algemene kennis en zijn er veel mensen die jij niet kent en de rest van Nederland welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kijk geen Nederlandse commerciele zenders en nauwelijks Nederland 1, 2 en 3.
'k Heb wel wat beters te doen dan naar pulp kijken.
Als ik Google op Thomas Berge ben ik daar zelf niet zo heel rauwig om.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:16 schreef Misan het volgende:
[..]
tja, dan blijf je voor een groot deel inderdaad verstookt van dergelijke algemene kennis en zijn er veel mensen die jij niet kent en de rest van Nederland wel
Ja, een lesbian workout zit vol met kerels...ga even je pilletje slikken of zo, deze wereld en jij zijn niet in sync.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:06 schreef Misan het volgende:
[..]
gast, jij vindt het fijn om naar blote mannen te kijken?
maar bij een Nicolette van Dam is het wel een ander verhaalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als ik Google op Thomas Berge ben ik daar zelf niet zo heel rauwig om.
ja en Inge de Bruin heeft het lichaam van de gemiddelde kerelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, een lesbian workout zit vol met kerels...ga even je pilletje slikken of zo, deze wereld en jij zijn niet in sync.
als jij van vrouwen houdt met een strakke kaaklijn, brede schouders en armen die groter zijn dan een gemiddeld bovenbeen is dat jouw ding. Stakker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als jij niet tegen sportvrouwen kan, is dat jouw probleem, geen indicatie van homo-erotische gevoelsn bij mensen die ze wel kunnen waarderen. Loser.
pics plzquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:32 schreef Misan het volgende:
[..]
als jij van vrouwen houdt met een strakke kaaklijn, brede schouders en armen die groter zijn dan een gemiddeld bovenbeen is dat jouw ding. Stakker.
Ik zie dat je gamer bent, dus voor we deze veelbelovende ruzie verder ontwikkelen even een vraagje:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:32 schreef Misan het volgende:
[..]
armen die groter zijn dan een gemiddeld bovenbeen
ik woon inmiddels twee jaar samenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik zie dat je gamer bent, dus voor we deze veelbelovende ruzie verder ontwikkelen even een vraagje:
Heb je ooit wel eens een vrouw gezien die niet op een beeldscherm of in een tijdschrift stond?
Want echt, je maakt jezelf wel heel verdacht zo. Even met iets steekhoudends komen, anders is het zonde van een leuke ochtend rel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |