be bravequote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik vandaar maar met mijn hoofd aan de andere kant van het bed ga liggen. En ik weet niet waarom.
of eronder in plaats van erop ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik vandaar maar met mijn hoofd aan de andere kant van het bed ga liggen. En ik weet niet waarom.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wat erg
tzijn net van die dingen uit een jehova propaganda blaadje
ze liggen altijd in me brievenbusquote:
betekend nog niet dat je ze hoeft te lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ze liggen altijd in me brievenbus
het is grappig die fabeltjes van ze, en hoe ze dingen verdraaien, neem ze mee naar me werk, gaan we daar verder giechelen eroverquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betekend nog niet dat je ze hoeft te lezen
Wij krijgen nooit foldertjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het is grappig die fabeltjes van ze, en hoe ze dingen verdraaien, neem ze mee naar me werk, gaan we daar verder giechelen erover
is dat voro iets?quote:
ja dat zie ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
soundtrack van children of dune
je kent dune toch welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja dat zie ik
wat het is verder
film, serie, kutboek
maar google was sneller
privé gaat goedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat u met ons wil delen in ieder geval
En denkt bloehoese dat hij het van jou kan winnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
privé gaat goed
en zakelijk, och bloehoese een het in zijn domme hoofd gehaald om aan mijn stoelpoten te gaan zagen
Nou als hij oorlog wil dan zal hij het krijgen ook![]()
my way or the highway
niet alleen penis maar zeg maar alle soorten van haat en nijd, en afgustquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
En denkt bloehoese dat hij het van jou kan winnen![]()
.............
![]()
Moet ie ongesteld worden?
al 2 jaar lang,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:24 schreef Baltar het volgende:
that's my girl, you can do it.![]()
bloehoesee is gewaarschuwd
zit hij daar straks in de duisterste duisternis, daar waar geween is en tandengeknarsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:36 schreef Baltar het volgende:
Hand weghalen, zien hoe snel hij z'n zaag weglegd
Want je moet iets af hebben voor je studie? Tentamenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit alweer in Utrecht. En ik ben blij als deze dag voorbij is. Eindelijk een beetje
rust
.
Waarom het wiel opnieuw uitvinden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Een werkstuk/essay iets. Ik ga maar eens beginnen. Met kijken of er op internet al iemand anders over geschreven heeft.
Same here.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen essays meer hoef te schrijven
SG-1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Same here.
SG-1 is verstuurd, ben benieuwd wanneer het binnenkomt
Ik ben zo blij dat ik geen huis hoef te kopen wat allemaal maar kut en moeilijk gaatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen essays meer hoef te schrijven
Hoi Erik!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen huis hoef te kopen wat allemaal maar kut en moeilijk gaat!
().
Nou ik ben toch ernstig benieuwd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
SG-1
Ik ben bij seizoen 9, maar ik kijk veel liever andere series. Het is te langdradig, te veel vage constructies enzo...
reikt Erik een hamer aan om op zijn duim te slaan, zodat hij er nog ruim 3000 woorden uit kan zuigenquote:
Oh, mijn lijstje is groterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ernstig benieuwd.
Ik moest gewoon ook een nieuwe serie hebben, om nu weer The X-files opnieuw te gaan kijken![]()
Momenteel volg ik:
Stargate Universe![]()
Defying Gravity (wel aardig)
La Femme Nikita![]()
En dadelijk dus SG-1
V begint op 4 novemberquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:34 schreef Baltar het volgende:
Heroes staat bij mij even stil, wil daar de dvd van hebben, maar vind het nog te duur.
Ook bij mij komt daar idd:
V
Caprica
bij
Juist! Ik heb een tooltje wat me er de hele tijd aan herinnert wanneer de series worden uitgezondenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
dat, dat, dat is nog maar 7 nachtjes slapen
Dat rinkelt dan zeker constant, met al je seriesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Juist! Ik heb een tooltje wat me er de hele tijd aan herinnert wanneer de series worden uitgezonden
Ik heb zwaailichten in m'n kamer staan... en andere kleur voor elke seriequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat rinkelt dan zeker constant, met al je series.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zwaailichten in m'n kamer staan... en andere kleur voor elke serie![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb ik ook al verteld dat ik naar Star Trek conventies ga in het pak van Data?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Wat heb je daar bij je?quote:
Ik vertel niet alles op Fok!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat heb je daar bij je?
Volgens mij heb je ons dan meer niet verteld
Womanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:22 schreef Baltar het volgende:
Het nieuwe nummer van Anouk is beter te pruimen dan haar vorige single
Niet op FOK! neequote:
Ik kan as. zondag nog wel. Maar ik ga wel zaterdag naar Pann-on-tour, dus of ik zondag zin heb om me te haasten naar het strand is vraag 2quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef Baltar het volgende:
Wanneer gaat de uitwaaisessie plaatsvinden op het strand?
Zoiets heb ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Vlarp het volgende:
Juist! Ik heb een tooltje wat me er de hele tijd aan herinnert wanneer de series worden uitgezonden
Leef jij ook nog?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook.Nou ja, gewoon een agenda op internet waar je kunt zien welke series uitgezonden zijn.
Waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb zelfs vakantie.4 hele dagen!!!
Hoi.
Van het weekend kan ik dan weer niet, en de vraag is natuurlijk ook, wanneer kan Tha_Erik?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan as. zondag nog wel. Maar ik ga wel zaterdag naar Pann-on-tour, dus of ik zondag zin heb om me te haasten naar het strand is vraag 2
Hij is niet meer op MSN, dus ik kan het ook niet navragenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Van het weekend kan ik dan weer niet, en de vraag is natuurlijk ook, wanneer kan Tha_Erik?
Hij zou toch ook meegaan?
Oei joei dat wordt gevaarlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is niet meer op MSN, dus ik kan het ook niet navragen
Maar jij wilt ook mee dus?
Ach, houdt het leuk toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei joei dat wordt gevaarlijk
samenscholingen van meer dan 2 H topic fokkers bieden garantie op hommeles
True...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ach aan het strand waait zoiets wel over
Ach zolang mensen volwassen genoeg zijn om bepaalde zaken zelf te regelen buiten het forum om, is er niks aan de hand...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei joei dat wordt gevaarlijk
samenscholingen van meer dan 2 H topic fokkers bieden garantie op hommeles
Ideeėn opdoen bij de Karwei?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even met m'n pa naar de Karwei om wat ideeėn op te doen
vraag je gelijk ook je karwei kaart aan, of heb je die al ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even met m'n pa naar de Karwei om wat ideeėn op te doen
dat bleek wel bij het gaydinayquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach zolang mensen volwassen genoeg zijn om bepaalde zaken zelf te regelen buiten het forum om, is er niks aan de hand...
Ja hoor, lijkt me leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is niet meer op MSN, dus ik kan het ook niet navragen
Maar jij wilt ook mee dus?
Ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ernstig benieuwd.
Ik moest gewoon ook een nieuwe serie hebben, om nu weer The X-files opnieuw te gaan kijken![]()
Momenteel volg ik:
Stargate Universe![]()
Defying Gravity (wel aardig)
La Femme Nikita![]()
En dadelijk dus SG-1
Das wel een beetje uit de richting. Maar genoeg IKEA's in het westen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nodig Vlarp dan ook gewoon duidelijk uit om naar JOUW winkel toe te komen
Keuk, ik moet nog wat van je horenquote:
Hoort op de achtergrond Ellen Foley passage al uit Paradise by the dashboardlight met haar what's it gonna be boy ......quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keuk, ik moet nog wat van je horen.
* Tha_Erik snel weer verder gaat met typen.
*vraagt zich af hoe het staat met het esseyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keuk, ik moet nog wat van je horen.
* Tha_Erik snel weer verder gaat met typen.
essay ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
*vraagt zich af hoe het staat met het assey
Wanneer moet het af?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een beetje stilgevallen op 2154 woorden. En dan ben ik pas op de helft.
Morgen om 12.00 volgens mij. Maar ik wil het vandaag af hebben anders moet ik speciaal naar Utrecht om het in te leverenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wanneer moet het af?
*doet aanmoedigingsdansje
![]()
![]()
Op de UvT zou je dan te snel typen en krijg je om de haverklap een pop-upje dat je een 20-second-break moet nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel bekerend dat ik in totaal gemiddel bijna op een woord per seconde zit. Dat is dan wel mooi.
11 ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Baltar het volgende:
*Gaat nog harder dansen, opdat het afkomt vandaag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot hoe laat is de bieb open?
No one ever needs him, so no one knows.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Hmm waar is Nuno when you need him
is je nood zo hoog danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Hmm waar is Nuno when you need him
heeft ie vroeger knikkers van je gestolen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
No one ever needs him, so no one knows.
jajaja niet de knipoog soort noodquote:
ik dacht al, want dan is Mieke toch een goede under studyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajaja niet de knipoog soort nood
JAJAJAJA... letterlijk inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht al, want dan is Mieke toch een goede under study
waar blijft die handtas eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
JAJAJAJA... letterlijk inderdaad
Dat ging helaas niet door, daar zit het probleem juistquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heeft ie vroeger knikkers van je gestolen?
wishful thinking, wishful thinkingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar blijft die handtas eigenlijk
zeker druk bij de fotograaf om kiekjes te maken van zijn nieuwe coupe
ah really?.... tell me morequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat ging helaas niet door, daar zit het probleem juist
zie je dat gele enveloppe recht staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah really?.... tell me more
Okay omdat jij het bentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah really?.... tell me more
doet 31 aug 2009 nog een belletje rinkelen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor intriges ben je nu weer aan het verspreiden Stroekie?
Neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doet 31 aug 2009 nog een belletje rinkelen ?
Heeft het met mij te makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doet 31 aug 2009 nog een belletje rinkelen ?
ging die gate die op 1 sep 2008 gestart is naar aanleiding van 31 aug 2008 in Eindhoven ons niet allemaal aan ?quote:
tuurlijk wel, wat heb ik je toen in de stromende regen in Nijmegen onder een boom op je mouw proberen te speldenquote:
Heb nog steeds de saaie coupe, zou gisteren gebeuren maar Sandra had wel de tondeuse bij haar maar niet de kammetjes... Daar kwam ze pas een uur later mee. We zaten eerst te borrelen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij maar even deze bladzijde teruglezen
toch wel, had je maar nieuwe kiekjes moeten plaatsenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
Xie handtas staan op deze pagina.
it besta be not bout mei![]()
![]()
maar niemand plaatst hier foto's, ik weet niet eens hoe de helft hier uitziet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch wel, had je maar nieuwe kiekjes moeten plaatsen
Ja, ben net wakker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wishful thinking, wishful thinking
tis er ook pas elf uur, maybe slaapt ie uit
ik schaam mij nergens voor en ben gewoon te bekijken op www.stroekie.comquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar niemand plaatst hier foto's, ik weet niet eens hoe de helft hier uitziet.![]()
als het goed is, heb je het binnen of niet. Zo vroeg op de ochtend.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij maar even deze bladzijde teruglezen
heb je nou binnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schaam mij nergens voor en ben gewoon te bekijken op www.stroekie.com
Waar werk jij dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das wel een beetje uit de richting. Maar genoeg IKEA's in het westen...
IKEAquote:
Hoef je maar één naam te onthouden, is wel makkelijk.quote:
Mieke als under study inderdaad ssddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
SSDD
gelezen. Erik moet een essay schrijven en ik word weer omschreven als een pass around b*tch...
dus nothing out of the ordinary....
Als ik dan Erik roep dan is het wel verwarrendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoef je maar één naam te onthouden, is wel makkelijk.
enough with the colloquialism, Dr. Phill.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op kantoor hebben we geen open dak
Dan noem je mij maar iets anders liefsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik dan Erik roep dan is het wel verwarrend
Die enequote:
"Liefje!!?"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan niem je mij maar iets anders liefs.
of handtasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Liefje!!?"
Dat is zo niks voor mij
Nee Mike, er werd niet gevraagd hoe jij genoemd werd.quote:
Jij bent meer van het "minder liefige"?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Liefje!!?"
Dat is zo niks voor mij
neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
Vieren jullie ook Halloween?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee Mike, er werd niet gevraagd hoe jij genoemd werd.
O nee, St. Maarten toch? 11 november is de dag dat mijn lichtje branden mag...blabla...quote:
ben ik een beetje te oud voor om langs de deuren te gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O nee, St. Maarten toch? 11 november is de dag dat mijn lichtje branden mag...blabla...
denk dat je dan opgepakt wordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben ik een beetje te oud voor om langs de deuren te gaan
o ja, dat wordt niet gevierd in het Zuiden des Lands, dacht ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
toen ik nog in Rotterdam zat kwamen er ook opeens een groep van die jong (ja stroek dat doe ik voor jou) aan de deur, alsof dat gebruikelijk is daaro
geen idee waar het nou wel gebruikelijk is en waar niet, maar volgens mij vooral in het noorden en zuidenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
toen ik nog in Rotterdam zat kwamen er ook opeens een groep van die jong (ja stroek dat doe ik voor jou) aan de deur, alsof dat gebruikelijk is daaro
met je zelfgemaakte lampioonetje..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben ik een beetje te oud voor om langs de deuren te gaan
nee volgens mij ook niet, in R'dam/Den haag en breda in ieder geval nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, dat wordt niet gevierd in het Zuiden des Lands, dacht ik.
ssstt, straks denkt heel nederland nog dat ik het ABN niet machtig benquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
ik eet ons eigen snoep wel opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met je zelfgemaakte lampioonetje..
eye candy ligt toch wel zwaar op de maagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik eet ons eigen snoep wel op
wie kent deze snoepkettinkjes nog?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik eet ons eigen snoep wel op
Die zag ik tijd terug ook nog ergens in een winkel liggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie kent deze snoepkettinkjes nog?![]()
![]()
[ afbeelding ]
bisbalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
combinatie die volledig aan me voorbij gaat, maar het is toch wel lekkere beat
I can take itquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eye candy ligt toch wel zwaar op de maag
Is dat een string?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie kent deze snoepkettinkjes nog?![]()
![]()
[ afbeelding ]
nee een truiquote:
Nja daaromquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee een trui
ik weet alleen niet hoe de achterkant eruit ziet. Lijkt me sterk dat die snoepjes ook in zijn crack zitten.
je zou eerder een jock strap verwachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee een trui
ik weet alleen niet hoe de achterkant eruit ziet. Lijkt me sterk dat die snoepjes ook in zijn crack zitten.
lijkt wel zo te zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee een trui
waarover?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef Xiance het volgende:
enfin.. ik heb m gemaild..
ja zie.. dat komt omdat ik altijd tegen de muur zit te typen hier..quote:
opgelucht ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem het een dag. Printen en inleveren.
opgelucht ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef Xiance het volgende:
enfin.. ik heb m gemaild..
ik wist wel wie je gemaild had maar dus niet waarover?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja zie.. dat komt omdat ik altijd tegen de muur zit te typen hier..
naar z'n privé of werk adres gemaild ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Xiance het volgende:
enfin, zoals ik dus gister ook al zei..
Er werkt bij ons een jongen op kantoor.
die staard me regelmatig aan, en ik staar vrolijk stuk.
laatst kwam ie naar me toe omdat ie zich in zn vinger had gesneden!
5 verbanddozen later moest ik toch toegeven aan mijn collega dat het wellicht beter was als ze het even van me over nam, dat gestaar en dat gestammel en gekwijl kwam nogal onprofessioneel over!
Enfin, ik weet dus niet zeker oftie homo is!
maar ik vind m wel ENORM leuk..
En nu heb ik m dus gemaild, hoe t met zn vinger is enzo
mischien krijg ik wel een leuk mailtje terug etc. etc. en kom ik er uiteindelijk achter offie homo is of hetero.
issie homo, dan wil ik m mee uit vragen
issie hetero.. nouja, dat heb ik toch altijd dat ben ik wel gewend
nou, nu snap je hetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik wist wel wie je gemaild had maar dus niet waarover?
vormen we samen een fraai boeketquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, nu snap je het
ik hoop maar dat ik niet een enorme blunder verga, dan ga ik denk ik opzoek naar een andere locatie
Stroekie:
nee, ik ben niet opgelucht
ik ben een muurbloempje!
muurbloempjes zitten in de kroeg op een krukje in een donker hoekje mooi en schattig te wezen.
muurbloempjes bewegen niet, komen niet van hun stoel, en vragen niemand ten dans.
dus nee.. ik ben niet opgelucht!
jij bent het simpele bloemetje dat de mooie doch kwetsbare rode roos gezelschap komt houden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vormen we samen een fraai boeket
let me entertain you, het is ten slotte mijn werkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef Keukenkast het volgende:
Ik verveel me een beetje
doe jij dat als je je verveeld?quote:
nee, ik verveel me nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doe jij dat als je je verveeld?
euh...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat letterlijk of figuratief
Hier moet ik echt ff op reageren...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom op nou!
ik ken Teun niet anders, als beleefd en Charmant ( en is galant zijn niet iets wat je voor een dame doet)
als de date niet geslaagd is lijkt het mij meer het geval dat jullie niet op hetzelfde niveau zitten.
Daar was ik ook al bang voor jij zit in een andere leefwereld als hij.
Jij bent bijvoorbeeld veel meer literair ontwikkeld, hij luistert bijv al geen muziek, dit soort dingen maken dat je weinig overeenkomstige gespreksonderwerpen hebt, wat zeker voor een duurzame relatie essentieel is. Niet dat ik het niet jammer vind, ik gun jullie allebei een lief vriendje.
Tilburgquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef MisterO het volgende:
Vlarp, waar is die Pann On Tour komende zaterdag?
Zei je niet 'kom op nou!?' of 'ik ken Teun alleen maar als Galant en Charmant'?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tilburg
Ik vind het normaal als je op komt voor een vriend, en daarbij komt ik beschuldig niemand, ik verwijt niemand iets, ik verklaar alleen waarom ik denk dat het niet zo klikte als men gedacht had
luister, zitten wij hier nou met z'n allen in dit topic om elkaar het leve zuur te maken, het gras voor de voeten weg te maaien, elkaar het licht in de ogen niet te gunnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zei je niet 'kom op nou!?' of 'ik ken Teun alleen maar als Galant en Charmant'?
Dan verwijt je hem toch van het feit dat hij Teun niet kent en dat jij het veeel beter weet?
Daar ben je al mee begonnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
luister, zitten wij hier nou met z'n allen in dit topic om elkaar het leve zuur te maken, het gras voor de voeten weg te maaien, elkaar het licht in de ogen niet te gunnen?
Want als dat het spelletje is, dan kan ik dat nog veel beter en geloof me dan is de sfeer in zo'n korte tijd hier zo totaal verziekt, dat er niemand meer komt .
als je niet over je prive mag praten hier waar praten we dan wel over?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar ben je al mee begonnen
Als je nou je privezaken eens niet via het topic regelde, dan zou je daar ook niet van iedereen reacties op krijgen.
ik val niemand aan, het was mijn manier van een poging doen om KK aan te geven dat het niet aan hem lagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar ben je al mee begonnen
Als je nou je privezaken eens niet via het topic regelde, dan zou je daar ook niet van iedereen reacties op krijgen.
Je kunt het ook te letterlijk nemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je niet over je prive mag praten hier waar praten we dan wel over?
ok ik zal het wel weer gedaan hebben
blame the ugly fat queen
vind je dat fijn of juist niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Tjonge en precies op de avond dat ik me niet zo zielig voel.
Wie is er licht geraakt dan?quote:
Jij niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
Wie is er licht geraakt dan?
Ik hoop niet dat je mij bedoeld, want zo is mijn reactie niet bedoeld
Whaha okequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij niet.
Ik ben het zelfs met je eens.
Neuh.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben over het algemeen best lichtgeraakt denk ik.
Ja hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Waxxer het volgende:
Hallo.
Is er weer e.e.a. aan de hand? En Bartjebart, mag ik hier een Ikea-vraag stellen die ik een paar dagen geleden vergeten ben te stellen in de Ikea-winkel waar ik voor andere dingen was en waarna ik eraan herinnerd werd dat... Nou ja, mag ik een Ikea-vraag stellen..?
Goh wat is meneer zielig zeg, hou toch op zegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je niet over je prive mag praten hier waar praten we dan wel over?
ok ik zal het wel weer gedaan hebben
blame the ugly fat queen
He Bartje ik heb een toffe bank gezien in jou winkeltje hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor
Welke winkel was je trouwens?
Hej Miste, welke bank heb je in mijn (quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
He Bartje ik heb een toffe bank gezien in jou winkeltje he
Waxxel! Alles chil in Waxville?quote:
het zit er niet meer in hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh wat is meneer zielig zeg, hou toch op zeg![]()
Ik geef alleen mijn mening op iets, net zo goed dat jij jou mening geeft over KK zijn situatie.
Dat je niet je zin krijgt is niet mijn probleem.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh wat is meneer zielig zeg, hou toch op zeg![]()
Ik geef alleen mijn mening op iets, net zo goed dat jij jou mening geeft over KK zijn situatie.
Dat je niet je zin krijgt is niet mijn probleem.
Oke.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor
Welke winkel was je trouwens?
Nog een tip: leer om tegen kritiek te kunnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het zit er niet meer in he
beleefd en beschaafd blijven
vriendelijk zijn tegen elkaar
het zit er niet meer in he
er is iets onherstelbaar beschadigd tussen ons, al een hele tijd, geen idee waarom
maar duidelijkheid is fijn
dan hoef ik zaterdag ook niet "alsof" te doen, dat scheelt
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
fight
![]()
![]()
Ben trouwens met Fyra lekker gereisd, binnen half uurtje in Rotterdam
! Dan was je in de buurt. Nou ja, als het vandaag was niet, want ik was in Utrecht. En die dag daarvoor ook. Maar voor het idee, je waxx (whehe) in de buurt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik was in de Eindhovense vestiging.Ik ben eigenlijk nog nooit in die van Hengelo geweest.
![]()
![]()
Ja fight, en dat was niet eens mijn bedoelingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
fight
![]()
![]()
Ben trouwens met Fyra lekker gereisd, binnen half uurtje in Rotterdam
Nja als ik dit zo lees, moet ik em eigenlijk gewoon maar niet beantwoorden...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik was in de Eindhovense vestiging.Ik ben eigenlijk nog nooit in die van Hengelo geweest.
![]()
![]()
Dat ligt er een beetje aan hoe oud je KLIPPAN is...quote:Nou, ja, het zit zo, door een ongelukje in huiselijke kring waar ik gezien de genantheid van het gebeurdene niet over kan praten verder, kamp ik met een ingedeukte leuning in mijn Klippan-bank. En nu is eigennnnnlijk al een tijdje mijn vraag of je zo'n leuning ook gewoon los, apart, als onderdeel kunt kopen of iets in die richting?
Ja, nou ja, vandaag iets té chill.quote:
Yep ik zat bij het raam, maar je rijdt voornamelijk door een tunnel. Het voelde eerlijk gezegd niet echt snel aan. BIj ICE voel je toch meer dat je in een hogesnelheidstrein zit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb om een reden die ik niet kan bedenken () vanmiddag nog aan die trein gedacht.
Voelt dat ook echt als 260 km per uur?En zat je bij het raam?
laat mij dan heel duidelijk zijn in mijn taal, ik ben op dit moment TOTALY iet in mijn slachtofferrol, ik voel me juist heel erg zelfverzekerd hierin, strijdbaar en sterkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog een tip: leer om tegen kritiek te kunnen![]()
Altijd de slachtofferrol spelen staat je niet erg charmant.
De dag was heel geslaagd!! Ik weet niet meer hoe de bank heet, maar het is een 2,5pers. bank, grijs met moderne strakke lijnen, erggg tofquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej Miste, welke bank heb je in mijn () winkel gezien dan?
Ik vroeg je trouwens zondag nog of je geslaagd was die dag...
ow die bank. Leuk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
De dag was heel geslaagd!! Ik weet niet meer hoe de bank heet, maar het is een 2,5pers. bank, grijs met moderne strakke lijnen, erggg tofen ze hadden een leuk klokje wat ik binnen moet halen
Wat zijn voor jou dan de essentiėle dingenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, vandaag iets té chill.
Of eigenlijk dan:![]()
Maaarrrr ik heb wel weer lekker gesport en alles en afgewassen en alles. Zo'n dag dat je dus wel substantiele dingen hebt gedaan, maar niet de essentiele.
Ik plaag je maar, het is niet eens een fight, je geeft gewoon aan hoe je over denkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja fight, en dat was niet eens mijn bedoeling![]()
Ik wilde gewoon normaal discusseren, maar men voelt zich gauw aangevallen blijkbaar![]()
Oh lekker joh, ik ben nu naar je cd aan het luisteren
Ze rijden volgens mij ook nog niet eens zo 'snel' slechts 30 of 40 kmh sneller dan normaal dacht ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep ik zat bij het raam, maar je rijdt voornamelijk door een tunnel. Het voelde eerlijk gezegd niet echt snel aan. BIj ICE voel je toch meer dat je in een hogesnelheidstrein zit.
Goh wat ben ik trots op je zegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat mij dan heel duidelijk zijn in mijn taal, ik ben op dit moment TOTALY iet in mijn slachtofferrol, ik voel me juist heel erg zelfverzekerd hierin, strijdbaar en sterk
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Dan was je in de buurt. Nou ja, als het vandaag was niet, want ik was in Utrecht. En die dag daarvoor ook. Maar voor het idee, je waxx (whehe) in de buurt!
Volgens wikiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze rijden volgens mij ook nog niet eens zo 'snel' slechts 30 of 40 kmh sneller dan normaal dacht ik
Oke oke, ja het klinkt erg lekker, vooral They dont care about usquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef samjustme het volgende:
Mooi dat ie bevalt, volgens mij zijn het gewoon de nummers die hij opvoert in this is it film.
ik zou dan een PAX of HEMNES nemenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal je een keertje opwachten. Dan ga ik wel in een BILLY zitten ofzo. En dan spring ik eruit als je langskomt. Of is BILLY een plankending? Want dan neem ik BJÖRN wel, of BENNY.
Nee natuurlijk nietquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Het was ook wat cynisch bedoeld
Jawel. Maar ik ben een medisch wonder!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef MisterO het volgende:
He Erik, moet jij niet dood zijn na al dat getyp vandaag?
Die klotestudie afronden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn voor jou dan de essentiėle dingen?
Je bent in een positieve bui, dat is altijd fijn om te horenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben een medisch wonder!
Ach, stop er gewoon meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die klotestudie afronden!Ik heb er veel te veel naast gewerkt (wel studievakgericht, maar ja).
Ja, ik wissel het af. De eerst een week down, dan een paar uurtjes upquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je bent in een positieve bui, dat is altijd fijn om te horen
Hoezo? We hebben zeker 2 kleuren grijze banken van KARLSTAD, KRAMFORS is in het grijs verkijgbaar, VAXHOLM volgens mij ook, en EKTORP zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Shame on you!
Zoveel strakke grijze banken hebben ze niet![]()
Ik post wel een foto zodra ik hem binnen heb![]()
Maar dan heb jij zeker ook een volledige IKEA inrichting of niet??
Oprah kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, stop er gewoon mee. Je hebt toch een
? Dan kan je huisvrouw worden. Die hoeven geen opleiding en mogen heel de dag op hun luie reet zitten
.
Veel Disney films kijken helpt, met Up als een goede eerstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wissel het af. De eerst een week down, dan een paar uurtjes up.
Ja, nou, in mijn regio is men meer Duiven-gericht...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja als ik dit zo lees, moet ik em eigenlijk gewoon maar niet beantwoorden...![]()
Maar goed, zodra we openen in Zwolle, wil ik hier ook weg
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe oud je KLIPPAN is...
Een tijd terug (lees: een jaar of 2, 3?) zijn we over gegaan van een gemonteerde KLIPPAN naar een te monteren KLIPPAN. Sindsdien zijn de armleuningen en rugleuningen in de zitting verpakt waardoor je een kleiner en handzamer, gemakkelijk te vervoeren bank hebt. Wanneer je zo'n bank hebt, kun je bij de klantenservice van een IKEA vestiging vragen of ze toevallig zo'n onderdeel los hebben liggen. (kans is erg klein ben ik bang). Of we ze voor je kunnen bestellen moet ik voor je navragen, maar dat duurt een weekje ongeveer.
KRAMFORS!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? We hebben zeker 2 kleuren grijze banken van KARLSTAD, KRAMFORS is in het grijs verkijgbaar, VAXHOLM volgens mij ook, en EKTORP zeker.
Eh ja best welPersoneelskorting he... en leuke deals bij de koopjeshoek en zo
Gezien, laatst Enchanted gekocht (gekocht? Met geld? JA!) en ik luister veel liedjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Veel Disney films kijken helpt, met Up als een goede eerste
Nja, das gewoon belachelijk! Al is Duiven over iets meer dan 2 jaar wel giga grootquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou, in mijn regio is men meer Duiven-gericht...Wat Ikea betreft dan. Van waar ik oorspronkelijik vandaan kom.
En Zwolle is uitgesteld he??
Maar ik moet dus gewoon eens bellen en het navragen...Dankjewel!
Dat dacht ik toch even niet en ik ben net weer goed op weg!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, stop er gewoon mee. Je hebt toch een
? Dan kan je huisvrouw worden. Die hoeven geen opleiding en mogen heel de dag op hun luie reet zitten
.
Enchanted was ook schattig ja. Met je eigen geld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gezien, laatst Enchanted gekocht (gekocht? Met geld? JA!) en ik luister veel liedjes.
KRAMFORS is wel fijn jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
KRAMFORS!Je bent goed door de test heengekomen
![]()
Jaaa de koopjeshoek is zo leuk he
Oohhh nou, ik heb hier twee Klippans staan, ik red me wel even.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja, das gewoon belachelijk! Al is Duiven over iets meer dan 2 jaar wel giga groot
En Zwolle is inderdaad, weeeeeeer, uitgesteld. In eerste instantie zou ik er komend voorjaar al kunnen gaan werken, en het is nu zeker 3 jaar opgeschoven...
Nee, je moet even nagaan hoe oud je bank isEn als je dat weet hoef je ook niet te bellen maar kan ik het voor je navragen. Tenzij je het perse voor komend weekend geregeld wilt hebben
Nja kijk voor de zekerheid even na of de armleuning uit 2 delen bestaat of niet. Is het 1 deel, dan is er niks aan te doen helaas...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh nou, ik heb hier twee Klippans staan, ik red me wel even.
Ik heb alleen een val gebroken op de leuning.Ik ga het even checken, hij wass.... Nou, ik bedenk me nu dat hij al wel ouder is dan drie.
![]()
Met wiens geld anders?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Enchanted was ook schattig ja. Met je eigen geld?![]()
Ik heb die bijna nooit gezien. Wij hadden 'm niet. Alleen de buren, maar daar rook het naar tandarts.quote:Oeh ik bedacht laatst dat ik Bambi nog nooit heb gezien, misschien moet ik dat toch een x gaan doen
Ik zat ook nog met de rugleuning! maar hij is te mooi om te laten liggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
KRAMFORS is wel fijn jaIk vond de rugleuning te laag.
De koopjeshoek is zeker fijnIk heb echt best veel artikelen van verbouwingen of uit de koopjeshoek. Met bijbehorende leuke kortingen
de krullevaar!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef Keukenkast het volgende:
PRRRRRTALIELOE
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zat ook nog met de rugleuning! maar hij is te mooi om te laten liggen![]()
Ik ga zo ff De vliegeraar lezen, ik kom er echt niet doorheen he...
Trusten allemaal![]()
Toch laat die kwal grote zoute plekken op menig bank verschijnen, if you catch my driftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar Matthijs van Nieuwkerk is ook gewoon.
Bedankt voor dit beeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Toch laat die kwal grote zoute plekken op menig bank verschijnen, if you catch my drift
Geilde jij niet op mathijs of was dat iemand andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben het zo zat dat Matthijs van Nieuwkerk zo overduidelijk geilt op DeWolff
ah mn geheugen liet me niet in de steekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Toch laat die kwal grote zoute plekken op menig bank verschijnen, if you catch my drift
niet bij mij, lievelingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah mn geheugen liet me niet in de steek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |