heb je nou binnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schaam mij nergens voor en ben gewoon te bekijken op www.stroekie.com
Waar werk jij dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das wel een beetje uit de richting. Maar genoeg IKEA's in het westen...
IKEAquote:
Hoef je maar één naam te onthouden, is wel makkelijk.quote:
Mieke als under study inderdaad ssddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
SSDD
gelezen. Erik moet een essay schrijven en ik word weer omschreven als een pass around b*tch...
dus nothing out of the ordinary....
Als ik dan Erik roep dan is het wel verwarrendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoef je maar één naam te onthouden, is wel makkelijk.
enough with the colloquialism, Dr. Phill.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op kantoor hebben we geen open dak
Dan noem je mij maar iets anders liefsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik dan Erik roep dan is het wel verwarrend
Die enequote:
"Liefje!!?"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan niem je mij maar iets anders liefs.
of handtasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Liefje!!?"
Dat is zo niks voor mij
Nee Mike, er werd niet gevraagd hoe jij genoemd werd.quote:
Jij bent meer van het "minder liefige"?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Liefje!!?"
Dat is zo niks voor mij
neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
Vieren jullie ook Halloween?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee Mike, er werd niet gevraagd hoe jij genoemd werd.
O nee, St. Maarten toch? 11 november is de dag dat mijn lichtje branden mag...blabla...quote:
ben ik een beetje te oud voor om langs de deuren te gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O nee, St. Maarten toch? 11 november is de dag dat mijn lichtje branden mag...blabla...
denk dat je dan opgepakt wordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben ik een beetje te oud voor om langs de deuren te gaan
o ja, dat wordt niet gevierd in het Zuiden des Lands, dacht ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
toen ik nog in Rotterdam zat kwamen er ook opeens een groep van die jong (ja stroek dat doe ik voor jou) aan de deur, alsof dat gebruikelijk is daaro
geen idee waar het nou wel gebruikelijk is en waar niet, maar volgens mij vooral in het noorden en zuidenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
toen ik nog in Rotterdam zat kwamen er ook opeens een groep van die jong (ja stroek dat doe ik voor jou) aan de deur, alsof dat gebruikelijk is daaro
met je zelfgemaakte lampioonetje..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben ik een beetje te oud voor om langs de deuren te gaan
nee volgens mij ook niet, in R'dam/Den haag en breda in ieder geval nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, dat wordt niet gevierd in het Zuiden des Lands, dacht ik.
ssstt, straks denkt heel nederland nog dat ik het ABN niet machtig benquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
ik eet ons eigen snoep wel opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met je zelfgemaakte lampioonetje..
eye candy ligt toch wel zwaar op de maagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik eet ons eigen snoep wel op
wie kent deze snoepkettinkjes nog?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik eet ons eigen snoep wel op
Die zag ik tijd terug ook nog ergens in een winkel liggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie kent deze snoepkettinkjes nog?![]()
![]()
[ afbeelding ]
bisbalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
combinatie die volledig aan me voorbij gaat, maar het is toch wel lekkere beat
I can take itquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eye candy ligt toch wel zwaar op de maag
Is dat een string?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie kent deze snoepkettinkjes nog?![]()
![]()
[ afbeelding ]
nee een truiquote:
Nja daaromquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee een trui
ik weet alleen niet hoe de achterkant eruit ziet. Lijkt me sterk dat die snoepjes ook in zijn crack zitten.
je zou eerder een jock strap verwachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee een trui
ik weet alleen niet hoe de achterkant eruit ziet. Lijkt me sterk dat die snoepjes ook in zijn crack zitten.
lijkt wel zo te zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee een trui
waarover?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef Xiance het volgende:
enfin.. ik heb m gemaild..
ja zie.. dat komt omdat ik altijd tegen de muur zit te typen hier..quote:
opgelucht ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem het een dag. Printen en inleveren.
opgelucht ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef Xiance het volgende:
enfin.. ik heb m gemaild..
ik wist wel wie je gemaild had maar dus niet waarover?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja zie.. dat komt omdat ik altijd tegen de muur zit te typen hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |