naar z'n privé of werk adres gemaild ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Xiance het volgende:
enfin, zoals ik dus gister ook al zei..
Er werkt bij ons een jongen op kantoor.
die staard me regelmatig aan, en ik staar vrolijk stuk.
laatst kwam ie naar me toe omdat ie zich in zn vinger had gesneden!
5 verbanddozen later moest ik toch toegeven aan mijn collega dat het wellicht beter was als ze het even van me over nam, dat gestaar en dat gestammel en gekwijl kwam nogal onprofessioneel over!
Enfin, ik weet dus niet zeker oftie homo is!
maar ik vind m wel ENORM leuk..
En nu heb ik m dus gemaild, hoe t met zn vinger is enzo
mischien krijg ik wel een leuk mailtje terug etc. etc. en kom ik er uiteindelijk achter offie homo is of hetero.
issie homo, dan wil ik m mee uit vragen
issie hetero.. nouja, dat heb ik toch altijd dat ben ik wel gewend
nou, nu snap je hetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik wist wel wie je gemaild had maar dus niet waarover?
vormen we samen een fraai boeketquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, nu snap je het
ik hoop maar dat ik niet een enorme blunder verga, dan ga ik denk ik opzoek naar een andere locatie
Stroekie:
nee, ik ben niet opgelucht
ik ben een muurbloempje!
muurbloempjes zitten in de kroeg op een krukje in een donker hoekje mooi en schattig te wezen.
muurbloempjes bewegen niet, komen niet van hun stoel, en vragen niemand ten dans.
dus nee.. ik ben niet opgelucht!
jij bent het simpele bloemetje dat de mooie doch kwetsbare rode roos gezelschap komt houden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vormen we samen een fraai boeket
let me entertain you, het is ten slotte mijn werkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef Keukenkast het volgende:
Ik verveel me een beetje
doe jij dat als je je verveeld?quote:
nee, ik verveel me nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doe jij dat als je je verveeld?
euh...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat letterlijk of figuratief
Hier moet ik echt ff op reageren...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom op nou!
ik ken Teun niet anders, als beleefd en Charmant ( en is galant zijn niet iets wat je voor een dame doet)
als de date niet geslaagd is lijkt het mij meer het geval dat jullie niet op hetzelfde niveau zitten.
Daar was ik ook al bang voor jij zit in een andere leefwereld als hij.
Jij bent bijvoorbeeld veel meer literair ontwikkeld, hij luistert bijv al geen muziek, dit soort dingen maken dat je weinig overeenkomstige gespreksonderwerpen hebt, wat zeker voor een duurzame relatie essentieel is. Niet dat ik het niet jammer vind, ik gun jullie allebei een lief vriendje.
Tilburgquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef MisterO het volgende:
Vlarp, waar is die Pann On Tour komende zaterdag?
Zei je niet 'kom op nou!?' of 'ik ken Teun alleen maar als Galant en Charmant'?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tilburg
Ik vind het normaal als je op komt voor een vriend, en daarbij komt ik beschuldig niemand, ik verwijt niemand iets, ik verklaar alleen waarom ik denk dat het niet zo klikte als men gedacht had
luister, zitten wij hier nou met z'n allen in dit topic om elkaar het leve zuur te maken, het gras voor de voeten weg te maaien, elkaar het licht in de ogen niet te gunnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zei je niet 'kom op nou!?' of 'ik ken Teun alleen maar als Galant en Charmant'?
Dan verwijt je hem toch van het feit dat hij Teun niet kent en dat jij het veeel beter weet?
Daar ben je al mee begonnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
luister, zitten wij hier nou met z'n allen in dit topic om elkaar het leve zuur te maken, het gras voor de voeten weg te maaien, elkaar het licht in de ogen niet te gunnen?
Want als dat het spelletje is, dan kan ik dat nog veel beter en geloof me dan is de sfeer in zo'n korte tijd hier zo totaal verziekt, dat er niemand meer komt .
als je niet over je prive mag praten hier waar praten we dan wel over?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar ben je al mee begonnen
Als je nou je privezaken eens niet via het topic regelde, dan zou je daar ook niet van iedereen reacties op krijgen.
ik val niemand aan, het was mijn manier van een poging doen om KK aan te geven dat het niet aan hem lagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar ben je al mee begonnen
Als je nou je privezaken eens niet via het topic regelde, dan zou je daar ook niet van iedereen reacties op krijgen.
Je kunt het ook te letterlijk nemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je niet over je prive mag praten hier waar praten we dan wel over?
ok ik zal het wel weer gedaan hebben
blame the ugly fat queen
vind je dat fijn of juist niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Tjonge en precies op de avond dat ik me niet zo zielig voel.
Wie is er licht geraakt dan?quote:
Jij niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
Wie is er licht geraakt dan?
Ik hoop niet dat je mij bedoeld, want zo is mijn reactie niet bedoeld
Whaha okequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij niet.
Ik ben het zelfs met je eens.
Neuh.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben over het algemeen best lichtgeraakt denk ik.
Ja hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Waxxer het volgende:
Hallo.
Is er weer e.e.a. aan de hand? En Bartjebart, mag ik hier een Ikea-vraag stellen die ik een paar dagen geleden vergeten ben te stellen in de Ikea-winkel waar ik voor andere dingen was en waarna ik eraan herinnerd werd dat... Nou ja, mag ik een Ikea-vraag stellen..?
Goh wat is meneer zielig zeg, hou toch op zegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je niet over je prive mag praten hier waar praten we dan wel over?
ok ik zal het wel weer gedaan hebben
blame the ugly fat queen
He Bartje ik heb een toffe bank gezien in jou winkeltje hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor
Welke winkel was je trouwens?
Hej Miste, welke bank heb je in mijn (quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
He Bartje ik heb een toffe bank gezien in jou winkeltje he
Waxxel! Alles chil in Waxville?quote:
het zit er niet meer in hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh wat is meneer zielig zeg, hou toch op zeg![]()
Ik geef alleen mijn mening op iets, net zo goed dat jij jou mening geeft over KK zijn situatie.
Dat je niet je zin krijgt is niet mijn probleem.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh wat is meneer zielig zeg, hou toch op zeg![]()
Ik geef alleen mijn mening op iets, net zo goed dat jij jou mening geeft over KK zijn situatie.
Dat je niet je zin krijgt is niet mijn probleem.
Oke.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor
Welke winkel was je trouwens?
Nog een tip: leer om tegen kritiek te kunnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het zit er niet meer in he
beleefd en beschaafd blijven
vriendelijk zijn tegen elkaar
het zit er niet meer in he
er is iets onherstelbaar beschadigd tussen ons, al een hele tijd, geen idee waarom
maar duidelijkheid is fijn
dan hoef ik zaterdag ook niet "alsof" te doen, dat scheelt
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
fight
![]()
![]()
Ben trouwens met Fyra lekker gereisd, binnen half uurtje in Rotterdam
! Dan was je in de buurt. Nou ja, als het vandaag was niet, want ik was in Utrecht. En die dag daarvoor ook. Maar voor het idee, je waxx (whehe) in de buurt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik was in de Eindhovense vestiging.Ik ben eigenlijk nog nooit in die van Hengelo geweest.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |