Kan, maar liever iets dat wat minder moeite van mijn kant kost.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef LasTeR het volgende:
Begin een petitie.
Je moet bij de wegbeheerder zijn, waarschijnlijk de gemeente. Als het echt een fietspad is en er dus geen enkele auto mag komen, dan zouden ze bijvoorbeeld een paaltje kunnen plaatsen in het midden van dat fietspad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Osramp het volgende:
Waar kan ik anders terecht zodat er wel eens iets gebeurt? De gemeente? Zou kunnen, maar geen flauw benul waar ik dat moet aankaarten. De wijkagent zou me nog terugbellen werd 2x beloofd; maar dus niks gehoord.
http://www.maastricht.nl/(...)en-doen-we-samen.htm ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Osramp het volgende:
[..]
Kan, maar liever iets dat wat minder moeite van mijn kant kost.
DAAR heb ik wat aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.maastricht.nl/(...)en-doen-we-samen.htm ?
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Osramp het volgende:
Waar kan ik anders terecht zodat er wel eens iets gebeurt? De gemeente?
Afdeling handhaving.quote:Zou kunnen, maar geen flauw benul waar ik dat moet aankaarten.
De buurt zal blij met je zijn. Dit komt toch wel heel erg dicht in de buurt van NSB praktijken. En dat alles omdat jij ooit een keer bijna aangereden bent. Wellicht ontmoet je ooit nog eens een oud dametje van links in een Ford Ka. Dat vliegt echt lekker over zo'n motorkap........quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef Osramp het volgende:
In elk geval is mijn probleem opgelost. Ik ben vrolijk.
Vermoedelijk heeft de politie andere prioriteiten... die lui bij het 0900 nummer zijn geen agenten en snappen derhalve ook niet wat het politiewerk inhoud en maken loze beloftes...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:30 schreef Osramp het volgende:
Vanmorgen het klantenloket van de gemeente gebeld, klacht werd opgenomen en ze spraken idd over paaltjes zetten. Probleem is wel dat de weg voor landbouwvoertuigen open is. Paaltje is dan onhandig.
Maar ik voel me in elk geval serieus genomen, politie doet werkelijk NIKS. Nou kunnen ze dat ook het beste, dus waarom verwacht ik ook anders.
Gemeente geeft een registratienummer waarmee je terug kunt bellen om naar de status te vragen. Netjes.
NSB praktijken? Dat je een sluiproute neemt is een maar als je op een fietspad rijdt alsof je daar hoort en dat ook nog roekeloos doet dan mag je wat mij betreft de auto uitgesleurd worden en op je bek getrapt worden. NSB genoeg voor je?quote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De buurt zal blij met je zijn. Dit komt toch wel heel erg dicht in de buurt van NSB praktijken. En dat alles omdat jij ooit een keer bijna aangereden bent. Wellicht ontmoet je ooit nog eens een oud dametje van links in een Ford Ka. Dat vliegt echt lekker over zo'n motorkap........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |