Goeie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef BasEnAad het volgende:
Inderdaad, die christenhonden moeten zelf ook een respect opbrengen voor andersdenkenden. Walgelijke achterlijk figuren.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef xyz147 het volgende:
Wees blij dat je niet in de VS of Iran woont, dan was je VEEL slechter af. En maar klagen
Hopelijk sterft met de babyboomgeneratie ook het laatste stuk christendom af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef Civilian het volgende:
Sowieso, grrrristenen
Wij moeten hun begrijpen en accepteren, maar geen haar op hun hoofd die er aan denkt om rekening te houden met niet christenen
Inderdaad dit geeft als geen ander plaatje de hypocrisie van een christen weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
De oplossing van de gristenunie
[ afbeelding ]
Relativeren is altijd mogelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef xyz147 het volgende:
Wees blij dat je niet in de VS of Iran woont, dan was je VEEL slechter af. En maar klagen
Dat is alleen vreten, ik wil gewoon kunnen winkelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Stigmator het volgende:
gelukkig krijgen we er iets voor terug...:
... (wacht erop)
THUISBEZORGD.NL!
Omdat we een stel domme fokking sheeple zijn. We doen met z'n allen braaf wat de staat zegt en we laten ons alles opleggen. Pas als we ons realiseren dat we geen vrijheden meer hebben is het te laat om nog iets te doen. Oh, en het zal alleen maar erger worden. Mark my words.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik begin me echt zo langzamerhand af te vragen waarom wij dit als Nederlanders nog allemaal pikken en dat we de ene vrijheid na de andere vrijheid door dit klote kabinet van ons laten afpakken. Geen hoeren meer, geen drugs, overal flits camera's, en nu ook nog de koop zondag weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |