abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74792845
Vandaag bijna in de zijkant van een auto gereden. Lompe oude tak dacht even de kruising over te kunnen rijden terwijl ik met 60-70 aan kwam rijden, gelukkig reed ze door en stopte ze niet van schrik anders zat ik erin.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_74794379
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Ik heb een complete boordcomputer met een shitload aan opties waaronder:

- weergave van hoogst gereden snelheid
- weergave van gemiddelde snelheid
- keuze tussen km- of mijlenteller
- klokje
- instelbare shiftlight (lichtje dat gaat knipperen wanneer je moet schakelen)
- laptimer (je kunt dus je rondetijden op het circuit zelf bijhouden en klokken)
- weergave van temperatuur instelbaar in graden of fahrenheit

Maar een afleesbare benzinemeter zijn ze gemakshalve vergeten, je moet het doen met een lichtje wat aangaat als je tank bijna leeg is...
Ik heb een dagteller, een kmteller die niet werkt, een toerenteller en een snelheidsmeter waarvan de verlichting momenteel kapot is
pi_74802435
Op mijn (oude) FZ uit '86 zit zelfs een benzinemeter, met een "ouderwets" pijltje van boven naar beneden . Mocht iemand nog stickers nodig hebben, ik ben deze website tegengekomen http://www.xtremedecals.com/ , binnenkort even bestellen en kijken of het een beetje goede kwaliteit is . Alleen jammer dat je alleen kan betalen met creditcard
Wie niet dom is moet slim zijn!
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 november 2009 @ 08:31:45 #179
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_74805588
Gisteren geslaagd voor AVB

Nu theorie en AVD nog
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 november 2009 @ 08:34:09 #180
168121 retuow82
Het is friet!
pi_74805617
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Rij je een BMW RT / GS, of is het een Honda Goldwing?
Een Goldwing met een laptimer? Dat zou de eerste dan zijn...

Ik rij een Aprilia RSV Mille, die Italianen zijn helemaal losgegaan op die computer.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_74820484
Lijkt wel zeilen vandaag ipv motorrijden
pi_74824509
Die lamme ambtenaren mailen niet eens zoals afgesproken als mijn rijbewijs binnen is
Maar het goede nieuws is: Ik ging vanmiddag gewoon even kijken en ik kon 'm afhalen Morgen motor ophalen bij m'n ouders dus
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_74824965
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef crossover het volgende:
Die lamme ambtenaren mailen niet eens zoals afgesproken als mijn rijbewijs binnen is
Maar het goede nieuws is: Ik ging vanmiddag gewoon even kijken en ik kon 'm afhalen Morgen motor ophalen bij m'n ouders dus
En dan nog 40 euro's af mogen tikken ook nog.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_74825375
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Robin__ het volgende:
Lijkt wel zeilen vandaag ipv motorrijden
Aah ik heb vandaag niet gereden! Mijn topsnelheid (25kw he) ligt namelijk beduidend hoger met wind mee dan met wind tegen
pi_74828146
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef Bigguy het volgende:

[..]

Aah ik heb vandaag niet gereden! Mijn topsnelheid (25kw he) ligt namelijk beduidend hoger met wind mee dan met wind tegen
Geloof best dat dat een stuk scheelt ja.. Ik had vooral last van de zijwind, best kudt zo tussen de trambaan in. Ging bijna overstag
pi_74838273
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:53 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Geloof best dat dat een stuk scheelt ja.. Ik had vooral last van de zijwind, best kudt zo tussen de trambaan in. Ging bijna overstag
Zolang je geen klapgijp maakt is dr niks aan de hand toch?
Fingerspitzgefühl
pi_74855662
Hoera, buiten de verwachtingen om gaan mijn AVD lessen volgende week zaterdag van start. Voor de kerst dus misschien mijn rijbewijs al (als alles net zo vlekkeloos verloopt als AVB).
pi_74856792
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:58 schreef NutKees het volgende:
Hoera, buiten de verwachtingen om gaan mijn AVD lessen volgende week zaterdag van start. Voor de kerst dus misschien mijn rijbewijs al (als alles net zo vlekkeloos verloopt als AVB).
Ik kan al uit ervaring zeggen, onderschat AVD niet.
pi_74858059
AVD is soms moeilijker dan AVB.
pi_74914725
Hoe lang doet iemand gemiddeld over het halen van een motorrijbewijs? En aan wat voor budget moet ik denken? Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met rijscholen in omgeving Leiden?
pi_74914948
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe lang doet iemand gemiddeld over het halen van een motorrijbewijs? En aan wat voor budget moet ik denken? Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met rijscholen in omgeving Leiden?
Ik heb er al met al 2 maand over gedaan ongeveer, het kan ook wel sneller, maar dan moet je nu al gaan plannen met je rijschool, aangezien er hier toch wel een aardige wachttijd is. En natuurlijk hoeveel tijd je zelf hebt. Ik zou rekenen op ergens rond de 1500 inclusief een helm en dat soort dingen, het verschilt natuurlijk per persoon hoeveel lessen je nodig hebt.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_74926426
Ik ben nu sinds juli wekelijks aan het lessen, en ik gok half december AVD te kunnen doen.
pi_74933557
Was ff goed vasthouden vanochtend op de a12 richting werk (denhaag).
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_74994895
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef Gauner het volgende:

[..]

Ja jij ook succes! Is wel toevallig zelfde dag.
Ga nu weer beetje kijken wanneer ik nog 2 of misschien 3 lessen kan nemen.
Weekje nog..
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_74994934
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Was ff goed vasthouden vanochtend op de a12 richting werk (denhaag).
Waar moest je vandaan komen dan? Ik reed maandag Leiden - Den Haag ook vol tegen de wind in met vlagen die me deden slingeren, maar Den Haag - Leiden ging een stuk sneller
pi_74997065
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:48 schreef Bigguy het volgende:

[..]

Waar moest je vandaan komen dan? Ik reed maandag Leiden - Den Haag ook vol tegen de wind in met vlagen die me deden slingeren, maar Den Haag - Leiden ging een stuk sneller
Ik kom er bij nieuwebrug op (afslag voor woerden), vriendin woont daar. Vandaag weer was nog een tikkeltje erger dan maandag, hing op een gegeven moment flink schuin naar links om de klappen op te vangen
pi_75000991
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:46 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Weekje nog..
Jaja, de weken zijn snel omgegaan. Hopelijk hebben we hem over een week op dit tijdstip binnen.
Zaterdag nog 2 uur avd les, twijfel of ik er dinsdag ofzo nog moet pakken. Afgelopen zaterdag ging het
in ieder geval erg lekker. Hoeveel doe jij er nog?
  woensdag 25 november 2009 @ 21:28:07 #198
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75001810
tvp

voor tips en ervaringen van anderen (zo meteen maar eens een member hier PMen over een bepaalde rijschool)

Misschien een rare vraag, als ik toch bezig ben

Ik ben hier in de regio een beetje rijscholen aan het vergelijken, maar wat mij opvalt is dat de motorpakketten die worden aangeboden allemaal beduidend kleiner zijn dan auto pakketten.
Waar autopakketten meestan 20-30 lessen zijn, zijn motorpakketten meestal maar 10-15 lessen.
Is motorrijden makkelijker/in kortere tijd te leren? Of moet ik er maar rekening meehouden dat ik uiteindelijk veel extra lessen moet nemen (rijschool die ik op het oog heb, biedt 15 lessen als pakket) omdat het gewoon te weinig lessen zijn om alles te kunnen leren? (Ik heb zelf op dit moment alleen een fiets, ook geen autorijbewijs, dus ook op de weg is alles nieuw voor mij )
pi_75002692
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef GimmeGore het volgende:
tvp

Ik denk dat je zeker omdat bijna geen ervaring op de weg hebt zeker wel meer lessen nodig hebt. Of je bent natuurlijk een natuurtalent . En de meeste rijscholen werken inderdaad met paketten, maar die zijn vaak wel heel beperkt qua lessen.
  woensdag 25 november 2009 @ 22:13:08 #200
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75003635
Mijn broer en een vriend van me hadden het allebei rond de 18 rijlessen nodig, maar die hadden al een rijbewijs en ervaring op de weg.

Ik heb er wel heeeeeeel erg veel zin in.
Ik wil al minstens 15 jaar motorrijden, ben 1x bezig geweest aan mn theorie, maar toen werd ik ontslagen en niet verder gegaan.
Maar nu heb ik besloten en dat rijbewijs gaat er komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')