Gefeliciteerd!!quote:
Ach...het is net zoals een auto. Bij de dealer kan ook kut zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wat raden jullie trouwens aan, motor via een particulier kopen (met eventuele problemen), of bij een dealer, tegen vaak een hogere prijs?
Ja dat is ook zo, hier in t dorp staat een honda cbr 600f, uit '97 te koop, met 48xxx op de teller, voor 2100, dat is vrij redelijk toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ach...het is net zoals een auto. Bij de dealer kan ook kut zijn.
Ik heb ook als motor n00b een nieuwe motor gekocht. Rij er nu een maandje op, had alleen niet goed gekeken naar de voorband (zaten haarscheurtjes in). Laten vervangen voor 130 euro, viel me reuze mee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Robin__ het volgende:
Mja dat is wel vrij normaal volgens mij, ze zijn waarschijnlijk wel met minder km's te vinden.. maar hoe redelijk die vraagprijs is hangt ook gewoon af van de staat van de ketting en de banden.. zijn die net nieuw, of moet je die direct vervagen (scheelt even 300 euro omhoog of omlaag) maar het klinkt opzich als een redelijke prijs hoor
Als je de kans krijgt, proefritje maken, vergelijkingsmateriaal is áltijd handig
Bij een wat duurdere motor liever bij de dealer maar bij een wat lager prijs is het verschil met particulier procentueel vaak wel erg groot. Zou gewoon een mooi particulier exemplaar uitzoeken en bij de proefrit iemand die er een beetje kijk op heeft meenemen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wat raden jullie trouwens aan, motor via een particulier kopen (met eventuele problemen), of bij een dealer, tegen vaak een hogere prijs?
Zet 'm op, let op de dingen die verkeerd gingen, en doe de dingen die goed zijn gewoon zoals je altijd deed.quote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef Gauner het volgende:
Komende zaterdag voor het eerst weer 2 uurtjes de weg op sinds mijn zakken voor avd.
Succes!quote:Op maandag 16 november 2009 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben morgen aan de beurt voor AVB.
En dan mn nick verkeerd schrijvenquote:Op zondag 15 november 2009 21:47 schreef Robin__ het volgende:
*schop*
hoe gaat het met de avd-ers? ik moet toegeven dat het nu lastiger is op de weg als toen ik bezg was.
ik rij ook weer rond (met gratuz opgepompte banden overigens, thanks biguy)
Ai, zonder benzine en geen reservequote:Op maandag 16 november 2009 23:31 schreef Bigguy het volgende:
[..]
En dan mn nick verkeerd schrijven![]()
![]()
ik stond zaterdag zonder benzinebenzinekraantje niet in de goede positie dus mn reservetank was leeggeslurpt zonder dat ik er erg in had. Schaamtevol mn pa gebeld
Dat doen we dus nie meer
Tja ik héb wel een reserve, mits ik het kraantje in de goede stand laat staanquote:Op maandag 16 november 2009 23:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ai, zonder benzine en geen reserve.. Dan maar elke keer op de helft / driekwart van je tank tanken voor de zekerheid
Die motoren die je bij een dealer koopt komen ook van particulieren af met de mogelijkheid dat er iets mee aan de hand is, ik ken geen enkele dealer die iedere inruiler standaard een grote beurt geeft en alle slijtage onderdelen vervangt voordat hij weer de verkoop in gaat. Is wel over te spreken maar dat kost je gewoon geld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wat raden jullie trouwens aan, motor via een particulier kopen (met eventuele problemen), of bij een dealer, tegen vaak een hogere prijs?
quote:Op maandag 16 november 2009 23:31 schreef Bigguy het volgende:
[..]
En dan mn nick verkeerd schrijven![]()
![]()
ik stond zaterdag zonder benzinebenzinekraantje niet in de goede positie dus mn reservetank was leeggeslurpt zonder dat ik er erg in had. Schaamtevol mn pa gebeld
Dat doen we dus nie meer
Ik heb een complete boordcomputer met een shitload aan opties waaronder:quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Robin__ het volgende:
Ik had de motor laten lopen tijdens het oppompen van de banden, werp een blik op de meter om te zien of ik ook gelijk even moet tanken, neuh, nog bijna vol.
Ik wil ook een klokje!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik heb een complete boordcomputer met een shitload aan opties waaronder:
- weergave van hoogst gereden snelheid
- weergave van gemiddelde snelheid
- keuze tussen km- of mijlenteller
- klokje
- instelbare shiftlight (lichtje dat gaat knipperen wanneer je moet schakelen)
- laptimer (je kunt dus je rondetijden op het circuit zelf bijhouden en klokken)
- weergave van temperatuur instelbaar in graden of fahrenheit
Maar een afleesbare benzinemeter zijn ze gemakshalve vergeten, je moet het doen met een lichtje wat aangaat als je tank bijna leeg is...![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik heb een complete boordcomputer met een shitload aan opties waaronder:
- weergave van hoogst gereden snelheid
- weergave van gemiddelde snelheid
- keuze tussen km- of mijlenteller
- klokje
- instelbare shiftlight (lichtje dat gaat knipperen wanneer je moet schakelen)
- laptimer (je kunt dus je rondetijden op het circuit zelf bijhouden en klokken)
- weergave van temperatuur instelbaar in graden of fahrenheit
Maar een afleesbare benzinemeter zijn ze gemakshalve vergeten, je moet het doen met een lichtje wat aangaat als je tank bijna leeg is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |