Ojee, watskeburt?!quote:Op maandag 9 november 2009 10:22 schreef Robin__ het volgende:
Naked zijn vet en kappen zijn kut!
zitten niets dan problemen achter verstopt![]()
True, niks mooiers dan een Ducati Monster, MV Agusta Brutale, HD Sportster of een Triumph Street Triple Rquote:Op maandag 9 november 2009 10:22 schreef Robin__ het volgende:
Naked zijn vet en kappen zijn kut!
zitten niets dan problemen achter verstopt![]()
quote:
Voorlopig nog niet. 15-12-09 AVD examen. Heb na me AVB geen les meer gehad en doe dus nog voor me AVD nog 5 lesjes ofzo.quote:Op maandag 9 november 2009 09:39 schreef TPS het volgende:
Tis een beetje dood hier! Heeft niemand meer lessen ofzo
Lessen op de weg is heel anders en totaal niet met AVB te vergelijken. Ook veel ervaring met autorijden was niet echt relevant voor mijn motorlessen. Ja, je hebt wat meer inzicht. Maar je moet totaal anders rijden dan dat je met de auto doet. Ik zou het knap van je vinden al je met 5 uur praktijk gaat slagenquote:Op maandag 9 november 2009 12:02 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. 15-12-09 AVD examen. Heb na me AVB geen les meer gehad en doe dus nog voor me AVD nog 5 lesjes ofzo.
Ik ben duidelijk geen liefhebberquote:
Gisteren was het anders prachtig zonnigquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef Bigguy het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk geen liefhebber![]()
![]()
Maar vervelend man! Één troost, voorlopig is het geen motorweer. K hoop dattie snel weer gefixt is.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:05 schreef TPS het volgende:
Trouwens he.. Rijden jullie ook gewoon in de winter voor de lol?
Indeed, en in mijn geval komt daar nog bij, als hij wil startenquote:Op maandag 9 november 2009 13:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang er geen pekel ligt en het droog is.
Krijg je m in je eentje niet aangeduwd?quote:Op maandag 9 november 2009 14:27 schreef Bigguy het volgende:
[..]
Indeed, en in mijn geval komt daar nog bij, als hij wil starten
Voor de niet-lol (kan dat wel op een motor, altijd leuk toch?) rijd ik wel in de regen, anders kom ik niet op m'n werk
Het nadeel is dus dat je "snel" (leuke woordspelingquote:Op maandag 9 november 2009 10:20 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Het perfecte moment om te laten zien dat je rekening houdt met de omstandigheden van de dag/seizoen ! Ze verwachten dan gelukkig niet van je dat je net zo zou rijden als in de zomer. Gewoon wat voorzichtiger de bocht in, wel aandrijving houden. En als je het recht ziet worden lekker het gas d'r weer op ! bwwwwwwppp !
Lijkt me toch kut als je niet ff de motor kan pakken, als je eraan gewend bent ?quote:Op maandag 9 november 2009 11:52 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Beetje een kudt weekend gehad.. ik ging ergens klussen aan de motor, ik had mn tank er nog nooit af gehad dus werd wel eens tijd om het luchtfilter schoon te maken. Zit ook over de 30.000 dus nieuwe bougies kon dan ook wel gelijk gebeuren.
[ Heel verhaal ]
Okquote:Op maandag 9 november 2009 14:31 schreef Robin__ het volgende:
zolang het droog is en niet onder de 5 graden ofzo moet dat best kunnen als je gewoon lekker wilt rijden, als je het het geld voor een dag rijden waard vind. Als je je kop er maar bijhoud, maar dat moet je zomers ook doen.
Pekel op de weg is niet jou probleem danmag de verhuurder lekker afspoelen.
Voor een paar honderd euro heb je al een leuke motor. Met een beetje bijbaantje heb je dat zo verdiend. Kwestie van willen hequote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef TPS het volgende:
[..]
OkJa ik heb nog niet het geld om een motor te kopen.. En ik ben student en heb ook geen vast werk/bijbaantje
Dus wil heel langzaam gaan sparen voor een motortje maar goed dan ben je er nog niet.. Belasting en shit moet ook nog.. En mijn ouders willen helaas voor geen cent meehelpen dus tja dan maar nog ff huren
Heb na mijn examen niet meer motor gereden, baal ik beetje van
Heb gewoon fucking zin om gewoon lekker rond te rijden!!! En ik ken ook niemand met een 25kW motor dat is ook best wel zuur
quote:Op maandag 9 november 2009 19:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor een paar honderd euro heb je al een leuke motor. Met een beetje bijbaantje heb je dat zo verdiend. Kwestie van willen he
http://link.marktplaats.nl/294631909quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef TPS het volgende:
[..]
Voor een paar honderd euro heb ik ze nog niet gezien! Ik heb een zelf de Suzuki GS500 op het oog.. Lijkt me wel een leuk ding! Het probleem is eigenlijk dat ik zelf niet handig ben qua techniek dus ik zou niet bijvoorbeeld een schademotortje kunnen kopen en kunnen opknappen.. Ik moet een motor kopen die direct ook goed is en daar betaal je minstens wel 1000eu voor toch? Iig, op marktplaats zie ik ze niet goedkoper (en goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |