Voor een paar honderd euro heb je al een leuke motor. Met een beetje bijbaantje heb je dat zo verdiend. Kwestie van willen hequote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef TPS het volgende:
[..]
OkJa ik heb nog niet het geld om een motor te kopen.. En ik ben student en heb ook geen vast werk/bijbaantje
Dus wil heel langzaam gaan sparen voor een motortje maar goed dan ben je er nog niet.. Belasting en shit moet ook nog.. En mijn ouders willen helaas voor geen cent meehelpen dus tja dan maar nog ff huren
Heb na mijn examen niet meer motor gereden, baal ik beetje van
Heb gewoon fucking zin om gewoon lekker rond te rijden!!! En ik ken ook niemand met een 25kW motor dat is ook best wel zuur
quote:Op maandag 9 november 2009 19:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor een paar honderd euro heb je al een leuke motor. Met een beetje bijbaantje heb je dat zo verdiend. Kwestie van willen he
http://link.marktplaats.nl/294631909quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef TPS het volgende:
[..]
Voor een paar honderd euro heb ik ze nog niet gezien! Ik heb een zelf de Suzuki GS500 op het oog.. Lijkt me wel een leuk ding! Het probleem is eigenlijk dat ik zelf niet handig ben qua techniek dus ik zou niet bijvoorbeeld een schademotortje kunnen kopen en kunnen opknappen.. Ik moet een motor kopen die direct ook goed is en daar betaal je minstens wel 1000eu voor toch? Iig, op marktplaats zie ik ze niet goedkoper (en goed)
http://www.motor-forum.nl(...)modekleur-800-1.htmlquote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef TPS het volgende:
[..]
Voor een paar honderd euro heb ik ze nog niet gezien! Ik heb een zelf de Suzuki GS500 op het oog.. Lijkt me wel een leuk ding! Het probleem is eigenlijk dat ik zelf niet handig ben qua techniek dus ik zou niet bijvoorbeeld een schademotortje kunnen kopen en kunnen opknappen.. Ik moet een motor kopen die direct ook goed is en daar betaal je minstens wel 1000eu voor toch? Iig, op marktplaats zie ik ze niet goedkoper (en goed)
Mooie datumquote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef Gauner het volgende:
Net vastgelegd, woensdag 2 december tweede avd kans.
Ik zei het in het algemeen, maar met alle respect staan er hier in de stalling juist 2 honda in deze catagorie.. mid jaren 80, 1tje heeft ook cardan.. Die zijn ook gekocht onder het motto 'lekker goedkoop, hondatja, lekker goedkoop/niet onderhouden en inruilen voor een paar honderd euro als ik een 'echte' motor ga kopen'quote:
10.10 in harderwijk, in ieder geval succes, ik hoop dat het dat uurtje of heeeel mooi weer is!quote:
Ja jij ook succes! Is wel toevallig zelfde dag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:13 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
10.10 in harderwijk, in ieder geval succes, ik hoop dat het dat uurtje of heeeel mooi weer is!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Geslaagd!, nagenoeg foutloze rit, behalve een 30 bord ivm met wegwerkzaamheden (die er niet waren) en waarvan mn instructeur zei dat ik die kon negeren. Examinator had zoiets van mwah niet netjes, maar er was verder niets (geen andere bordjes/paaltjes dus was goed gehandeld). Was vanochtend om 11 u, in enschede, in de stromende regen, maar dat is alleen maar voordelig.
Woooo!!
Morgen aanvragen, dit weekend denk ik even wat rondkijkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, morgen ophalen of volgende week ?
Gs500(E)quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef TPS het volgende:
[..]
Je kan een poging wagen door Yamaha zelf een mail te sturen? Misschien hebben ze ze nog, en vinden ze het wel mooi als motoren weer origineel worden bestickerd.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:01 schreef PeeJie_ het volgende:
Zelf ben ik trouwens nog op zoek naar (het liefst originele) FZ stickers, maar dit is natuurlijk een motor uit '87. Iemand enig idee waar ik een beetje kan zoeken?
Succes! Waar ergens? Want het is best kloteweer.quote:
Daar zal ik tzt ook mogen afrijden. Maar eerst AVB en dan theorie nogquote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef crossover het volgende:
Tilburg (Berkel-Enschot). Het is al droog hierAlthans, gestopt met regenen
![]()
Pff.. balen. Winter en crisistijd, maar toch helemaal vol zitten. Bij mij was het ook een maand wachten en die andere jongen eigenlijk ook (pas) 22 december. En de rijschool waar ik eerst wilde lessen zit al tot Maart 2010 volquote:Op donderdag 12 november 2009 13:18 schreef NutKees het volgende:
Hoera! Zojuist AVB gehaald. Langzame slalom helemaal verknald, maar de rest ging perfect!
Maar ook slecht nieuws, rijschool zit 'op de weg' helemaal vol tot eind December...![]()
NutKees
Intest: 23-09-2009
Theorie: 05-10-2009
Eerste rijles: 19-10-2009
AVB: 12-11-2009
AVD: nnb
Geslaagdquote:
Gefeliciteerd!!quote:
Ach...het is net zoals een auto. Bij de dealer kan ook kut zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wat raden jullie trouwens aan, motor via een particulier kopen (met eventuele problemen), of bij een dealer, tegen vaak een hogere prijs?
Ja dat is ook zo, hier in t dorp staat een honda cbr 600f, uit '97 te koop, met 48xxx op de teller, voor 2100, dat is vrij redelijk toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ach...het is net zoals een auto. Bij de dealer kan ook kut zijn.
Ik heb ook als motor n00b een nieuwe motor gekocht. Rij er nu een maandje op, had alleen niet goed gekeken naar de voorband (zaten haarscheurtjes in). Laten vervangen voor 130 euro, viel me reuze mee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Robin__ het volgende:
Mja dat is wel vrij normaal volgens mij, ze zijn waarschijnlijk wel met minder km's te vinden.. maar hoe redelijk die vraagprijs is hangt ook gewoon af van de staat van de ketting en de banden.. zijn die net nieuw, of moet je die direct vervagen (scheelt even 300 euro omhoog of omlaag) maar het klinkt opzich als een redelijke prijs hoor
Als je de kans krijgt, proefritje maken, vergelijkingsmateriaal is áltijd handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |