Dat is dan ook regelmatig aan de orde van de dag. Jij bent toch ook een TRU'er?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Holy shit, als je als TRU'er afgevallen wordt door een andere TRU'er is er echt wel iets goed mis
Ik gebruikte de term hier om de 'believers' aan te duiden, dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is dan ook regelmatig aan de orde van de dag. Jij bent toch ook een TRU'er?
Yup, Dramaqueen MC heeft zich aangemeld....quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
Ah, de soap gaat beginnen is begonnen
'spitsroeden lopen' ..kent U die uitdrukking?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik gebruikte de term hier om de 'believers' aan te duiden, dat lijkt me evident.
Als ik 'believers' had neergezet was jij weer over de zeik gegaan.
[..]
Yup, Dramaqueen MC heeft zich aangemeld....
Ik ben m'n zwaard alvast aan het slijpen
En de term believer heeft binnen TRU dan ook alleen betekenis voor de mensen die maar al te graag in hokjes denken. Oftewel in die zin ben jij net zo hard een believer, ik denk dat het dan ook moeilijk is om te leven zonder ook maar iets te geloven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik gebruikte de term hier om de 'believers' aan te duiden, dat lijkt me evident.
Als ik 'believers' had neergezet was jij weer over de zeik gegaan.
[..]
Yup, Dramaqueen MC heeft zich aangemeld.... [ afbeelding ]
Ik ben m'n zwaard alvast aan het slijpen
Wat zijn we dan aan het kappen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef Dragorius het volgende:
Willen jullie stoppen met het kappen van Bassos zijn topic. Open desnoods je eigen (maar niet zonder toestemming van Bastard of Jogy)
...En ja hoor, daar gaat ie weerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En de term believer heeft binnen TRU dan ook alleen betekenis voor de mensen die maar al te graag in hokjes denken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...En ja hoor, daar gaat ie weer
door mensen in het 'hokjesdenken'-hokje te stoppen denk je in hokjes, MC.
Niet dat ik iets anders verwacht had dan deze dooddoener, zoals ik ook eerder al aangegeven heb
Ja, heel raar is dat. Moet dan steeds denken aan cluedo en een septictankquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:
Oh en ik krijg ook jeuk van die term, "psuedo-skeptic."
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel raar is dat. Moet dan steeds denken aan cluedo en een septictank
LOL!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel raar is dat. Moet dan steeds denken aan cluedo en een septictank
Volgens mij lees je niet goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef senesta het volgende:
Ik vind dat er veel te zwaar aan deze termen word getilt![]()
Oh en ik vond Bassos in het begin tof, hij probeerde toen toch dingen te delen. Wazig vind ik ook nog niet zo erg, er zijn genoeg mensen in TRU geweest die wazige dingen zeiden waarmee ze me toch aan het denken hebben gezet. Ik heb alleen wat moeite met arrogantie en het plaatsen van jezelf boven anderen om welke reden dan ook.
Kom op zeg, wat is er interessant aan dit topic?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Trippii het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed.
Wat een stelletje hier trouwens zeg. De ondergang van TRU. 95 % troll. Stelletje clowns. Het is niet interessant genoeg meer om met boeiende topics te komen.
Daarom geeft Bassos het goede voorbeeld. Je hebt hier een houding zoals die van hem nodig om ook maar iets te kunnen vertellen. Zonder dit gewapende beton, zul je ten onder gaan!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Trippii het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed.
Wat een stelletje hier trouwens zeg. De ondergang van TRU. 95 % troll. Stelletje clowns. Het is niet interessant genoeg meer om met boeiende topics te komen.
Een verhaal waar jij geen touw aan vast kan knopen. Misschien is dat ook helemaal niet nodig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat is er interessant aan dit topic?
We worden opgeroepen om een verhaal van TS te ontwarren. Een verhaal waar geen touw aan vast te knopen is.
Sorry, ik zal mezelf wel even editten, je hebt gelijk, maar ik word simpel van dat opgehemel om niksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
troll.. persoonlijk worden.. note!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |