Als ik die jongen toevallig een leuke jongen vind, kan het me nieteens schelen of hij debiel doet, sterker nog, waarschijnlijk vind ik het op dat moment gewoon leuk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens!
als een hele leuke jongen debiel doet tijdens zijn opening verneukt hij het ook.
het valt me vooral op dat vrouwen hier hier over versier trucs hebben, het is geen kunstje ofzo. dat zou ik als ik een vrouw was ook niet willen geloven dat iemand en trucje doet en ik hem leuk zou moeten gaan vinden.
zoals hier bovengezegt wil ik mensen helpen.
ik beweer nergens dat ik mensen iedere vrouw kan laten versieren, alleen dat ik ze zou kunnen helpen.
tuurlijk wil ik mensen hun wingman zijn
wat is dan een onbereikbare vrouw?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Als ik die jongen toevallig een leuke jongen vind, kan het me nieteens schelen of hij debiel doet, sterker nog, waarschijnlijk vind ik het op dat moment gewoon leuk!
Bovendien heeft jou functie in de sales niet te maken met dat je goed kan versieren. Het is gewoon een algemene sociale ontwikkeling die een persoon nodig heeft. Die missen zulke mannen vaak. Ze kunnen beter eerst leren normale sociale contacten op te doen met bv mannen als vrienden, voordat je ze in het diepe gooit zonder zwembandjes.
Een klik hoeft niet te groeien. Een klik kan er al zijn zonder dat je iemand nog nieteens kent! Soms kun je zomaar ineens aan de praat raken, omdat je bijvoorbeeld perongeluk tegen iemand aanloopt. Meeste mensen zeggen meteen "sorry" en kijken diegene niet eens aan. Je kan er ook een grapje van maken, en dan is de toon vaak al gezegd.
Nog een belangrijk punt, veel mannen stappen op voor hun onbereikbare vrouwen af.
Wat is dan een klik? Als je goed met een persoon om kan schieten? Dat betekent toch niet dat ze verliefd op elkaar zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef F-M-L het volgende:
[..]
wat is dan een onbereikbare vrouw?
als er een klik is maakt de rest toch niet uit?
het komt op mij over alsof je bedoeld dat mannen vrouwen willen versieren die de looks hebben van een fotomodel
vaak is die er meteen al en voel je dat er iets is wat je in elkaar aantrekt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat is dan een klik? Als je goed met een persoon om kan schieten? Dat betekent toch niet dat ze verliefd op elkaar zijn?
Het gaat niet om de fotomodel, maar ik wel wel een meisje krijgen dat ik aangetrokken naartoe voelt. En hoe gebeurt die klik? Zomaar? Alleen in filmpjes. En wat als er een klik is, maar ik er verder niks mee doet?
Ja ik ken dat gevoel wel. Dat gebeurt every once in a while. Maar niet voor iedereen. Er zijn sommige mensen die echt nerds zijn, die nooit meisjes in hun ogen kijken. Er zijn veel jongens die zo zijn, eigenlijk. Zij hebben wel hulp nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:44 schreef F-M-L het volgende:
[..]
vaak is die er meteen al en voel je dat er iets is wat je in elkaar aantrekt.
moet zeggen dat het mij nog niet vaak is overkomen maar die keren heb ik het wel gemerkt en in de meeste gevallen was het dan wederzijds.
heel bizar heb ik dat recentelijk mee gemaakt.
ik ontmoet een meisje, kijk haar in de ogen en het voelde zo vertrouwd en zo goed en dat terwijl ik haar nooit eerder had gezien.
later bleek ook dat mijn beeld van haar ook nagenoeg klopt.
maar soms weet ik ook als ik een meisje ontmoet dat het puur lichamelijke aantrekkingskracht is.
dat is dan van korte duur, even intiem zijn en dan verder.
Idd, verlegenheid. Rood worden bij aanspreken, blik afwenden e.d.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik ken dat gevoel wel. Dat gebeurt every once in a while. Maar niet voor iedereen. Er zijn sommige mensen die echt nerds zijn, die nooit meisjes in hun ogen kijken. Er zijn veel jongens die zo zijn, eigenlijk. Zij hebben wel hulp nodig.
Moet je wel vrouwen gaan aanspreken natuurlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd, verlegenheid. Rood worden bij aanspreken, blik afwenden e.d.
Beste manier om dat probleem te verhelpen is gewoon veel mensen aanspreken.
Als je hem niet op zijn gedrag (wat imo verbaal en fysiek is) beoordeelt wat maakt die jongen dan leuk. Puur uiterlijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Als ik die jongen toevallig een leuke jongen vind, kan het me nieteens schelen of hij debiel doet, sterker nog, waarschijnlijk vind ik het op dat moment gewoon leuk!
Dieper dan oppervlakte? 3 kwart van het werk is uiterlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom moet je je afvragen hoe komt dat?
t gaat allemaal veel dieper dan de oppervlakte mensen!
ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dieper dan oppervlakte? 3 kwart van het werk is uiterlijk.
ik denk dat het bij heleboel vrouwen niet zo werkt. wat je eigenlijk zegt is dat je alleen op mannen ingaat die je direct ziet zitten. ik zeg niet dat dat fout is. wanneer je zelf erg leuk bent (waar ik dan nu even vanuit ga) kan je dat maken jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Bovendien heeft jou functie in de sales niet te maken met dat je goed kan versieren. Het is gewoon een algemene sociale ontwikkeling die een persoon nodig heeft. Die missen zulke mannen vaak. Ze kunnen beter eerst leren normale sociale contacten op te doen met bv mannen als vrienden, voordat je ze in het diepe gooit zonder zwembandjes.
Een klik hoeft niet te groeien. Een klik kan er al zijn zonder dat je iemand nog nieteens kent! Soms kun je zomaar ineens aan de praat raken, omdat je bijvoorbeeld perongeluk tegen iemand aanloopt. Meeste mensen zeggen meteen "sorry" en kijken diegene niet eens aan. Je kan er ook een grapje van maken, en dan is de toon vaak al gezegd.
Nog een belangrijk punt, veel mannen stappen op voor hun onbereikbare vrouwen af.
Het is nog lager, met 10-15% heb je het wel gehad. Btw hebben we de discussies die hier gevoerd worden allang in het Pickup Meiden topic besproken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eensmax 45%
Ik versta onder uiterlijk ook uitstraling. Praten is sowieso niet van toepassing. Je hebt je beslissing al genomen puur op basis van uiterlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eensmax 45%
Onzin, het praatgedeelte kan gemakkelijk de eerste indruk omgooien. De echte eerste indruk komt dan immers pas. Verder kun je je initiële uitstraling ook verbeteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik versta onder uiterlijk ook uitstraling. Praten is sowieso niet van toepassing. Je hebt je beslissing al genomen puur op basis van uiterlijk.
Het praat gedeelte kan je positie alleen verpesten of nog beter maken. Maar of ze je als potentiele flirt/partner/neukerdje ziet is al besl;oten.
Echte eerste indruk? Gewoon de eerste dertig seconden dat iemand je zietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef TheGame het volgende:
[..]
Onzin, het praatgedeelte kan gemakkelijk de eerste indruk omgooien. De echte eerste indruk komt dan immers pas. Verder kun je je initiële uitstraling ook verbeteren.
Volgens mij valt het praatgedeelte nog steeds onder 'de eerdste indruk'.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef TheGame het volgende:
[..]
Onzin, het praatgedeelte kan gemakkelijk de eerste indruk omgooien. De echte eerste indruk komt dan immers pas.
Tussen zien en kletsen zitten bij mij iig altijd een paar minuten. Zie het nut er niet van in om binnen 10 seconden met iemand te spreken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgens mij valt het praatgedeelte nog steeds onder 'de eerdste indruk'.
Jongen ziet meisje - meisje ziet jongen - kletsen - ketsen (jaja, of #-close etc.).
Het zien én kletsen gebeurt dan binnen zo'n 10 seconden.
Langere periode tussen zien en kletsen:
Situatie 1
Eerst voor het oog van je doel laten zien dat je een hoge sociale waarde hebt door flink veel gesprekken te voeren met mannen en vrouwen in haar buurt.
Situatie 2
Aan de bar hangen moed indrinken en dan op haar afstappen.
Lijkt me dat je in situatie twee behoorlijk je best moet doen om je eerste indruk te overtreffen.
Versieren begint al vanaf het momént dat je de ruimte binnenloopt.
Het nut ervan is dat je niet overkomt als iemand die haar niet durft aan te spreken en dat je niet de tijd krijgt om jezelf te overtuigen om het niet te doen. Overigens spreek ik ook regelmatig meiden aan waarmee ik niet eens oogcontact vantevoren heb gemaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tussen zien en kletsen zitten bij mij iig altijd een paar minuten. Zie het nut er niet van in om binnen 10 seconden met iemand te spreken.
je hebt er 1 terugquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens,Barra, ik heb ee PM naar jou gestuurd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
OMFG.
Niets persoonlijks Master Yoda, maar ik kan m'n eigen lichtzwaardje wel roeren
Vrouwen versieren is als sales....
ik heb ff terug gelezen en dat was idd een foute conclusie... ik was ff 2 dagen niet bij een pc dus ik moest fokken op mijn mobielquote:
Nee, maar wel als ik vermoed dat de verkoper een fraudeur is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]use your force!
maar ff serieus... waarom reply je dan?
als er iemand in V&A een auto te koop zet post je dan ook een reply met "ik heb al een auto"
1. ik behaal hier geen winst meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, maar wel als ik vermoed dat de verkoper een fraudeur is.
En dat je ervaring in de sales je een betere versierder zou maken dat is zo'n typisch cursuslulverhaal dat geen enkel hout snijdt maar wel lekker bekt.
Ik dacht, ik meld het effe
waarom nog steeds geen reactie? ik dacht dat je mensen wou helpen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:58 schreef the_clone het volgende:
barra, kun je een paar basistechnieken/voorbeelden geven van goed versier/flirt werk??
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1. ik behaal hier geen winst mee
2. waarom zou ik een fraudeur zijn
3. je zegt "ik heb al een auto" als een fraudeur een auto verkoopt? poepoe.... dat slaat als een tang op een varkenoke ik zal eens vertellen waarom wel?
want jij komt niet verder dan zeggen van niet.
nieuwe klanten binnen halen:
telefonisch, type persoon kunnen inschatten naar stem, goed inkunnen gaan op dingen die je waarneemt buiten het gesprek om (komt hij lachen aan de telefoon klinkt hij afwezig)
doorvragen, doorvragen, motivatie achterhalen, controle vragen stellen. omgaan met bezwaren, omgaan met afwijzingen, doorpakken wanneer nodig succes te behalen valt.
bij de klant aan tafel, type persoon kunnen inschatten, klik maken met de klant ( ja geloof me dat kunnen we gewoon) praten over koetjes en kalfjes, closen als het nodig is. spiegelen, geruststellen, en het hoogst haalbare uit het gesprek halen.
nu jij weer
Ik kom over zoals ik wil overkomen en dat is zelfverzekerd. Niets meer irritant dan slappe onzekerheid. Ik zal me dus nooit overtuigen om iets niet te doen als ik iets wil. Ik zorg er eerst voor dat ze me wel zietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het nut ervan is dat je niet overkomt als iemand die haar niet durft aan te spreken en dat je niet de tijd krijgt om jezelf te overtuigen om het niet te doen. Overigens spreek ik ook regelmatig meiden aan waarmee ik niet eens oogcontact vantevoren heb gemaakt.
quote:Documentaire uit 2009 van Martijn Kieft, IJsbrand van Veelen. In Amerika worden ze pick-up artists genoemd. De casanova's van de disco, die moeiteloos de leukste en mooiste meisjes om hun vinger winden. Hoe doen ze dat toch? Dat vragen duizenden mannen over de hele wereld zich vertwijfeld af. Waarom beginnen zij niet te blozen en te zweten en hoe weten zij altijd precies het juiste op het juiste moment te zeggen? We duiken in de wereld van de eenentwingtigste-eeuwse Don Juans, die aan onervaren mannen leren hoe ze hun angsten kunnen overwinnen en ze geven antwoord op dé vraag die duizenden mannen over de hele wereld bezighoudt: Hoe krijg ik haar?
dat vind ik dus vaak bij vrouwen en ook dus wel bij mannen (maar daar val ik niet op).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:11 schreef Xs2Shanna het volgende:
Nee hoor absoluut niet, zijn houding en voorkomen zijn ook belangrijke dingen.
Als er een jongen heel losjes bij zijn vrienden een leuke avond heeft, en ineens debiel gaat doen, en ik kijk al een tijdje naar hem, dan kan ik dat wel waarderen. Hij heeft het naar zijn zin tenminste! Hij weet zich te vermaken, dat vind ik een heel sterk punt van iemand.
er is niet een techniek..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef the_clone het volgende:
[..]
waarom nog steeds geen reactie? ik dacht dat je mensen wou helpen..
iedereen verkoopt altijd wat... desnoods is het je mening... oke oke agreed at point 1...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
1. Tuurlijk wel. Anders had je het topic niet geopend. Misschien ben je dus toch niet zo'n héle goede verkoper dan. Denk er even rustig over na.
Twijfels aan mijn kunnen?quote:2. Ah joh, 't is allemaal niet zo serieus bedoeld - is gewoon mijn manier om te zeggen dat ik mijn twijfels heb bij je initiatief.
ik snap deze zin niet?quote:Iemand inschatten aan de hand van zijn stem. Tsja. Misschien moet je dan eens wat leukere dingen gaan verkopen of wat meer buiten komen. Onzin natuurlijk.
dankquote:Dat je aan iemand kunt horen of ie aanwezig is of niet, een kuthumeur heeft of niet... Respect
it makes the world go round. ik zeg niet dat je in een oogopslag iemand van top tot teen kent.. ik zeg wel dat als je goed oplet en de signalen oppikt dat je veel insteek punten heb voor een gesprek. its not magic het is opletten en nuttige info verzamelen en opdiepen.quote:Ik vind het sowieso vrij arrogant om van mensen te horen dat ze 'de persoon aan de andere kant van de tafel' wel effe inschatten. Die eerste indruk e.d. die zeggen over slechts één persoon zeer veel, en dat ben jij zelf.
klopt... heb er wel eens grote deal mee verloren... en ook mee gewonnen. oefening baart kunst zegt men wel eensquote:Als je andermans referentiekader niet goed kent kun je met geen mogelijkheid weten of je iemand in de verste verte goed inschat. Erg gevaarlijk te denken dat je dat wel kunt, maar het zal soms best een gratis drankje in je gezicht op kunnen leveren
quote:Als laatste wil ik zeggen dat het geruststellen van een meisje tijdens een versierpoging very R&B is
Ja, maar ik ben dat dus wél, en je moet eens weten hoeveel mannen dat afschrikt, omdat ze bang zijn dat ze de vrouw zeg maar niet "aankunnen" te onbevochten etc... Ook niet altijd leuk hoor!quote:[b]
dat vind ik dus vaak bij vrouwen en ook dus wel bij mannen (maar daar val ik niet op).
zo weinig dames zijn echt spontaan en zichzelf, zoveel willen voldoen aan een bepaald beeld om in de smaak te vallen.
Een klik kun je niet beschrijven. Zoals ik al eerder zei, je kunt als een klik hebben met iemand die je nieteens kent. Dan is 1 klein stuk bv perongeluk oogcontact al genoeg, en gaat de rest vanzelf. Dat gebeurd vrij vaak, alleen vaak niet op de manier waarop mannen en of vrouwen dat willen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb ff terug gelezen en dat was idd een foute conclusie... ik was ff 2 dagen niet bij een pc dus ik moest fokken op mijn mobielso excuse me.
Maar je geeft eerder aan:
De klik is er of hij is er niet... waar bestaat volgens jou die klik dan uit?
Gozer, ik heb zeer direct te maken met een verkoop binnendienst (mensen die klanten bellen voor bestellingen, of met aanbiedingen), en ik val hier ook af en toe in. Het is Zeker wel zo dat je goed kunt worden in het aanvoelen van mensen, zelfs over de telefoon. Dit is zelfs een heel ander gebied dan verkoop van man op man, want onze vertegenwoordigers/buitendienst verkopen ook, maar kunnen niet op diezelfde manier communiceren over de telefoon, en andersom. Verkopen draait juist om het aanvoelen (door kennis en ervaring) van de ander, en hier het op kunnen in spelen. Dat zijn geen trucjes, geen niks, het is de kansen gebruiken die je krijgt toegeworpen.quote:Iemand inschatten aan de hand van zijn stem. Tsja. Misschien moet je dan eens wat leukere dingen gaan verkopen of wat meer buiten komen. Onzin natuurlijk.
Jij praat altijd monotoom ofzo, en gebruikt altijd dezelfde woorden? en jij gebruikt maar één lichaamshouding?quote:Dat je aan iemand kunt horen of ie aanwezig is of niet, een kuthumeur heeft of niet... Respect
Uitstekende post.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Gozer, ik heb zeer direct te maken met een verkoop binnendienst (mensen die klanten bellen voor bestellingen, of met aanbiedingen), en ik val hier ook af en toe in. Het is Zeker wel zo dat je goed kunt worden in het aanvoelen van mensen, zelfs over de telefoon. Dit is zelfs een heel ander gebied dan verkoop van man op man, want onze vertegenwoordigers/buitendienst verkopen ook, maar kunnen niet op diezelfde manier communiceren over de telefoon, en andersom. Verkopen draait juist om het aanvoelen (door kennis en ervaring) van de ander, en hier het op kunnen in spelen. Dat zijn geen trucjes, geen niks, het is de kansen gebruiken die je krijgt toegeworpen.
En net zoals die kans bestaat bij verkoop bestaat die kans ook bij versieren. Als je op een leuke manier inspeelt op iemand, kan je die kans verzilveren. Je moet ten eerste de kans kunnen herkennen, en ten tweede de kans kunnen benutten.
[..]
Jij praat altijd monotoom ofzo, en gebruikt altijd dezelfde woorden? en jij gebruikt maar één lichaamshouding?
Vrouwen die denken dat ze alles wat ze leuk vinden zo even kunnen pakkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:21 schreef La_Vita het volgende:
Mannen die denken 'dat ze je zo wel even kunnen versieren'![]()
Als ik iets leuks zie dan pak ik het zelf wel ja
Ben tot nu toe nog nooit onsuccesvol geweestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze alles wat ze leuk vinden zo even kunnen pakken.
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst of zoietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:18 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ben tot nu toe nog nooit onsuccesvol geweest
Ik denk wel dat als je als vrouw hier tijd in gaat investeren, je snel veel resultaat kan halen. Het is alleen de vraag of je veel resultaat wilt halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:18 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ben tot nu toe nog nooit onsuccesvol geweest
Ooooh maar wie zegt dat ik dat doequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:53 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik stel zelf kwaliteit een stuk boven kwantiteit op dat vlak.
Beter even wachten op de grote vis, dan makkelijk alle kleintjes die toch niet de moeite waard zijn te vangen.
Kleine Aziaatjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef Mi_Mang het volgende:
Barra, count me in voor die bootcamp als die er komt.
I don't have game en ik het is mij niet helemaal duidelijk waarom dit het geval is. Alhoewel, ik ben een kleine Aziaat en nee ik ben niet thehamsterslayer. Geloof mij als ik zeg dat voor kleine mannen 'the playing field' heel klein is. Zeker als in je Nederland woont.
Mijn vrienden kunnen mij niet helpen. Ze zeggen dat er niks mis met mij is. 'Je moet het gewoon afwachten'.
Hmm maar dat valt nog wel mee toch? Zijn een zat meiden die een stuk kleiner zijn me dunktquote:
Ja, weet je wat het is. Ik zie echt vaak dat kleine meiden juist op lange jongens vallen. Misschien willen ze hun gebrek aan lengte compenseren, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:14 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Hmm maar dat valt nog wel mee toch? Zijn een zat meiden die een stuk kleiner zijn me dunkt![]()
Ik ben volbloed Indonesisch (Surinaams-Javaans), maar vaak denken mensen dat ik een blanke vader of moeder heb. Een buitenlandse mede-studente dacht dat ik Mexicaans wasquote:Maar onder welke categorie Aziaat val je dan ?
Ik vind Aziatische jongens altijd erg leuk om te zien hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is. Ik zie echt vaak dat kleine meiden juist op lange jongens vallen. Misschien willen ze hun gebrek aan lengte compenseren, ik weet het niet.
[..]
Ik ben volbloed Indonesisch (Surinaams-Javaans), maar vaak denken mensen dat ik een blanke vader of moeder heb. Een buitenlandse mede-studente dacht dat ik Mexicaans was. Ze had zeker nooit een Indonesiër gezien.
Serieus, ik kom nooit, maar dan ook nooit meiden tegen die vallen op Aziatische jongens, behalve op Asian parties (sausagefest). Waar kom jij vandaan?
Ik val meer op Nederlandse meisjes, maar ik vind Aziatische meisjes die hier geboren zijn soms ook aantrekkelijk. Vaak zijn in Azië geboren meiden iets te onderdanig en bescheiden voor mijn smaak. Wat dat betreft ben ik echt Westers. Ik val op meiden die mij ongelijk durven te geven, die een eigen mening hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik vind Aziatische jongens altijd erg leuk om te zien hoor(alleen Molukkers wel iets minder). Zelf ben ik gewoon nederlands trouwens.
Maar je ziet idd best weinig Aziatische jongens met Nederlandse meisjes. Volgens mij blijven Aziaten vaak ook wel bij hun eigen groep plakken. Wel grappig dat dat bij mijn schoonfamilie juist helemaal niet het geval is.
Maargoed. Val jij dan meer op Aziatische meiden of Nederlandse?
In mijn posts bedoelde ik hier eigenlijk Indonesische meisjes mee. Over de rest durf ik geen uitspraken te doen.quote:
Als ik jou was zou ik me er niet zo druk om maken. Zorg dat je de uitzondering bent op de regel. Hoe andere het doen, en wat andere verwachten doet er niet toe. Gebruik het in je voordeel. Door anders te zijn val je op tussen de rest (de Aziaten dan). Zoals hier al eerder gezegd is, uiterlijk is maar een deel van wat belangrijk is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:59 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
In mijn posts bedoelde ik hier eigenlijk Indonesische meisjes mee. Over de rest durf ik geen uitspraken te doen.
Ja ik weet het niet. Zolang je er niet uitziet als een griezel en leuk in de omgang bent, dan kan het toch geen onmogelijke missie zijn?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:49 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Als het merendeel van de Nederlandse meisjes niet op Aziatisch valt en het merendeel van Aziatische meisjes die hier geboren zijn ook niet, dan wordt het wel een heel lastig verhaal voor mij, vind je niet?
Klopt. Ik viel daar alleen maar over als hij er zelf ook over viel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef TheGame het volgende:
Te klein zijn is een 'limiting belief' zet jezelf er overheen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klopt. Ik viel daar alleen maar over als hij er zelf ook over viel.
Ben jij serieus met je "my man (vert. uit surinaams)" ?quote:
is hij serieus, heb je fotos, heeft hij jou gehad?quote:
Met een koop suggereer je dat er een ruil plaats vindt. Echter heb ik nog niet terug kunnen of TS er überhaupt iets voor terug wilt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Je verkoopt wel degelijk iets: Vermeende kennis
Dat er geen monetair prijskaartje aanzit betekent niet dat je niks verkoopt.
Maarre, ik hoop dat je iemand kan helpen, oprecht. Wat ik zeg is gewoon vriendelijk advies.
Geen idee, waarvan, nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
is hij serieus, heb je fotos, heeft hij jou gehad?
Hehehe... 't was effe loik ;-)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
iedereen verkoopt altijd wat... desnoods is het je mening... oke oke agreed at point 1...
[..]
Twijfels aan mijn kunnen?
Twijfels aan mijn bedoeling?
Twijfels aan de users?
Twijfels aan het topic?
[..]
ik snap deze zin niet?
[..]
dank
[..]
it makes the world go round. ik zeg niet dat je in een oogopslag iemand van top tot teen kent.. ik zeg wel dat als je goed oplet en de signalen oppikt dat je veel insteek punten heb voor een gesprek. its not magic het is opletten en nuttige info verzamelen en opdiepen.
[..]
klopt... heb er wel eens grote deal mee verloren... en ook mee gewonnen. oefening baart kunst zegt men wel eens
[..]
its easy going
Zou je dat niet beter van vrouwen zelf kunnen horen ipv TS?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wil zelf weten wat ik misschien verkeert doet bij vrouwen.
ja te lief zijn werkt ook niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat is het nou juist, de vrouwen dat ik zoiets kan vragen vertellen me dat ik niks verkeerd doet en dat ik perfect ben zoals ik nu ben. En ik kan natuurlijk niet op vrouwen stappen die ik niet ken en zulke vragen stellen.
Ik had een meisje waar ik iets mee had, die heeft tegen mij vertelt dat ik te lief ben, dat ik gewoon een normale jongen bent kua karakter. Maar dat meisje was verliefd op mij voor meer dan een jaar en ik was niet verliefd op haar. Ik heb haar een keertje gevraagd waarom ze niet meer verliefd op me was en ze gaf mij die reden.
Ja ik snap dat wel. Maar ik weet niet of ik naar dat ene meisje moet luisteren. Ik bedoel, ze was meer dan een jaar verliefd op me. Ze belde me op bijne elke dag, sprak me altijd op MSN, heeft bij mij gehuild en gevraagd waarom ik niet verliefd op haar was. En uiteindelijk zegt ze dat ze niet meer verliefd op me is en dan zegt ze dat ik te lief ben. Ja in mijn oren klinkt het meer als een excuus die ze uiteindelijk gebruikt om over mij heen te komen, want ik ben niet van karakter verandert maar toch was ze helemaal gek op me.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef sergeantpeppers het volgende:
[..]
ja te lief zijn werkt ook niet.
dat is iets wat ik van mijn ouders en vrienden wel eens hoorde.
je doet teveel voor die meid.
ach ja, wat weten ze er van denk je dan....
tot ik ongeveer 8 maanden geleden een meisje van de middelbare school tegen kwam die me al 6 jaar goed kende.
de dame in kwestie was goed aangeschoten en op stap met der vriendinnen.
ik begroet haar en ze was heel vrolijk.
schreeuwt ze opeens tegen haar vriendinnen: "hey, dat is X, de liefste jongen van de middelbare school`![]()
en zoiets zeiden mijn exen ook wel eens tegen mij, je bent super lief...
mijn probleem was dat als ik vooral een meisje leuk vond of een relatie met der had dat ik idd erg lief werd.
niet ja en amen maar gewoon veel over hebben voor de ander.
dat heb ik nu dus veranderd, ben wel een beetje een lul aan de buitenkant en het achterlijke is dat ik sindsdien totaal niet te klagen heb over vrouwelijke aandacht.
ben daarin dan wel doorgeschoten maar vind het wel opmerkelijk dat vrouwen vaak snel voor een "eikel" vallen.
ergens daartussen moet dus de balans zijn
Nouja jij was waarschijnlijk eerst heel interessant omdat je geen gevoelens voor haar had? Daar wordt een meisje onzeker van, en dan wil ze bevestiging. Toen ging je waarschijnlijk haar troosten en lief voor haar zijn, dan krijgt ze de aandacht die ze wilt en dan ben je niet meer interessant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik snap dat wel. Maar ik weet niet of ik naar dat ene meisje moet luisteren. Ik bedoel, ze was meer dan een jaar verliefd op me. Ze belde me op bijne elke dag, sprak me altijd op MSN, heeft bij mij gehuild en gevraagd waarom ik niet verliefd op haar was. En uiteindelijk zegt ze dat ze niet meer verliefd op me is en dan zegt ze dat ik te lief ben. Ja in mijn oren klinkt het meer als een excuus die ze uiteindelijk gebruikt om over mij heen te komen, want ik ben niet van karakter verandert maar toch was ze helemaal gek op me.
Oh nee ik voel me niet kut hoor. Ik was nooit verliefd op haar. Ik heb wel wat met haar gehad enzo (niet dat ik als een eikel wil over komen), maar ik heb haar wel geneukt enzo. Maar ze vertelde mij eerst dat ze geen relatie of niks wilde, dat ze alleen maar gezellig wilde chillen enzo. Toen hebben we een paar keer geneukt en ze werd verliefd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nouja jij was waarschijnlijk eerst heel interessant omdat je geen gevoelens voor haar had? Daar wordt een meisje onzeker van, en dan wil ze bevestiging. Toen ging je waarschijnlijk haar troosten en lief voor haar zijn, dan krijgt ze de aandacht die ze wilt en dan ben je niet meer interessant.
Ik ben zelf vrouw, dus ik begrijp haar gevoel heel goed. Neemt niet weg dat het voor jou best kut is.
je moet er slaan als een echte neger. waar zijn je roots?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat is het nou juist, de vrouwen dat ik zoiets kan vragen vertellen me dat ik niks verkeerd doet en dat ik perfect ben zoals ik nu ben. En ik kan natuurlijk niet op vrouwen stappen die ik niet ken en zulke vragen stellen.
Ik had een meisje waar ik iets mee had, die heeft tegen mij vertelt dat ik te lief ben, dat ik gewoon een normale jongen bent kua karakter. Maar dat meisje was verliefd op mij voor meer dan een jaar en ik was niet verliefd op haar. Ik heb haar een keertje gevraagd waarom ze niet meer verliefd op me was en ze gaf mij die reden.
Ik heb niks begrepen van wat je zei. Maar het klinkt wel grappig. Maar ja, als ik als een "echte neger" zou gedragen of praten, dan vinden jullie mij dom en eng. Nu dat ik gewoon normaal doet, ben ik geen echte neger meer?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je moet er slaan als een echte neger. waar zijn je roots?
zij is jou poptsjiefassie. noem er een stoephoertje.
treat her bad she'll treat you nice.
women luv the rollercoaturride, you're doin it wrong.
(niet dat ik een expert ben, ik vertaal alleen wat ik zie)
werken vrouwen zo joh? je moet me even op msn toevoegen en meer vertellen over vrouwen en hoe ze denken enzo. want dit heb ik nooit achter hen gezocht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nouja jij was waarschijnlijk eerst heel interessant omdat je geen gevoelens voor haar had? Daar wordt een meisje onzeker van, en dan wil ze bevestiging. Toen ging je waarschijnlijk haar troosten en lief voor haar zijn, dan krijgt ze de aandacht die ze wilt en dan ben je niet meer interessant.
Ik ben zelf vrouw, dus ik begrijp haar gevoel heel goed. Neemt niet weg dat het voor jou best kut is.
hmm.. dat moet het em toch wel doen tegenwoordig, tenminste dat dacht ik. het beeld wat meisjes hebben van jongens verschuift blijkbaar. ruig is ws. niet meer ruig genoeg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:
(trouwens, ik ben best weel een echte Antilliaan qua gedrag).
Ja ik was eigenlijk ook verrast om dit te horen. Dus als ik een vrouw leuk vind moet ik alleen maar lief voor haar zijn en dan zal ze mij niet meer leuk vinden? Dat heeft vroeger ook niet voor mij gewerkt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
werken vrouwen zo joh? je moet me even op msn toevoegen en meer vertellen over vrouwen en hoe ze denken enzo. want dit heb ik nooit achter hen gezocht.
Goed dat je zo bitter bent joh, daar kom je heel ver mee in je levenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
werken vrouwen zo joh? je moet me even op msn toevoegen en meer vertellen over vrouwen en hoe ze denken enzo. want dit heb ik nooit achter hen gezocht.
met aardig zijn kwam iig. helemaal nergens. vrienden van mij die dit lezen wéten dat dat waar is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Goed dat je zo bitter bent joh, daar kom je heel ver mee in je leven
Oke.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
met aardig zijn kwam iig. helemaal nergens. vrienden van mij die dit lezen wéten dat dat waar is.
Krijg jij PM's met vragen over hoe je chicks moet versieren?quote:Op zondag 1 november 2009 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Bedankt voor de load aan PM's die binnenkomen. zit vandaag weer in de buurt van mn pc en zal ze allemaal beantwoorden en hier weer verder reageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |