imho kan je niet iemand leren versieren via het internet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Crutch het volgende:
Dat kan ook in: Pick Up Meiden #6
Maar goed. spam
En jij denkt dat jij dat zo even iemand kan leren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
imho kan je niet iemand leren versieren via het internet.
al is het alleen al omdat 80% van je communicatie nonverbaal is
did it before so i can do it again.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij dat zo even iemand kan leren?Spelen wel heel wat meer factoren mee lijkt me!
Dat zeg ik om het centraal te houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
imho kan je niet iemand leren versieren via het internet.
al is het alleen al omdat 80% van je communicatie nonverbaal is
kan ik ook doen alleen ik kan geen succes garanderenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef CherryBom het volgende:
Ik vind het versieren van een man moeilijk.
En ik ben te ongeduldig om te wachten tot hij eindelijk eens wat gaat ondernemen![]()
Waar is mijn hulp?
1tje ... davitamonnetje gewoon omdat ik het kan!quote:
kroegen is juist de leukste en makkelijkste!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben een drama in versieren.Zeker in kroegen. Op verjaardagen van vrienden heb ik er doorgaans minder moeite mee.
tisser schat?quote:
versieren is geen methode... het is een bewustwording.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef TheGame het volgende:
Leg je methode hier dan eens uit. Ik ben er wel benieuwd naar.
Durf nooit op vreemde vrouwen af te stappenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kroegen is juist de leukste en makkelijkste!Als je het op verjaardagen kan is kroegen juist appeltje eitje!
Wat je het ook wil noemen... Maar ga je gang zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
versieren is geen methode... het is een bewustwording.
Je topic is wel schattig, maar je kunt niet elke vrouw versieren, schatquote:
Lol, back to the drawing board zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kroegen is juist de leukste en makkelijkste!Als je het op verjaardagen kan is kroegen juist appeltje eitje!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je topic is wel schattig, maar je kunt niet elke vrouw versieren, schat
Het lijkt alsof je denkt dat iedereen in staat is om elke vrouw te versierenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar zeg ik dat lieve Ladidadida?
als ik zeg dat ik goed auto kan rijden beweer ik ook niet dat ik 10 autos bezit.
dat zeg ik niet.... ik beweer hoogstens dat veel mannen problemen hebben met het versieren van vrouwen en dat ik ze daar graag bij zou helpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je denkt dat iedereen in staat is om elke vrouw te versieren
Doe je wel de resultaten hier postenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zeg ik niet.... ik beweer hoogstens dat veel mannen problemen hebben met het versieren van vrouwen en dat ik ze daar graag bij zou helpen.
Nou ik wil er geen wellus nietus spelletje van maken, maar ben wel heel benieuwd naar je redenering hierachter. Sommige mensen hebben ook een bepaald karakter en die leren het nooit, sommige dames kan je ook niet versieren etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
did it before so i can do it again.
Laten we er alsjeblieft geen welles niettus spelletje van maken.
Voor mensen die "geholpen" willen worden is dit een uitgestoken hand.
Willen ze hem niet pakken even goede vrienden.
Ik zou gewoon niet willen dat er mensen alleen met kerst zijn (die dit niet zouden willen)
kijk ik ben geen Hitch. ik beweer ook niet dat ik iedere vrouw verliefd op iemand kan laten worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Nou ik wil er geen wellus nietus spelletje van maken, maar ben wel heel benieuwd naar je redenering hierachter. Sommige mensen hebben ook een bepaald karakter en die leren het nooit, sommige dames kan je ook niet versieren etc.
its for freequote:
we hebben het over fok.. Met alles wat je hier post sta je 3-0 achter....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef EviL_AleX het volgende:
Versieren kan je miisschien wel, maar bij sales leer je geen marketing blijkbaar. Je kiest wel een ERG ongelukkig communicatiekanaal.
Dus als je aanbod oprecht is kun je beter een ander communicatiekanaal kiezen. Nagenoeg niemand zal hierop ingaan, en er zijn legio mensen hier die een topic als dit maar al te graag de grond in stampen!
Je verkoopt wel degelijk iets: Vermeende kennisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we hebben het over fok.. Met alles wat je hier post sta je 3-0 achter....
Op het moment dat niemand interesse heeft gaat het gewoon voorbij.
En met sales verkoop je iets.. ik verkoop niets. ik wil mensen hoop geven en in zichzelf laten geloven.
nothing more nothing less
True that , al is het wel handig om oefen materiaal te hebben .quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef ErikT het volgende:
"Het is niet moeilijk een vrouw te versieren. Het is moeilijk er één te vinden die het versieren waard is."
- Kierkegaard
En ik ben het helemaal met hem eens.
Inderdaad, ik ben in kroegen/discotheken maar zelden een vrouw tegengekomen die ik echt de moeite waard vond, interessante mensen ontmoet ik veel meer via-via. Het versieren van een vrouw vind ik overigens niet echt moeilijk, mits ik de lat niet te hoog ga leggen, iets waartoe ik wel snel de neiging heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef ErikT het volgende:
"Het is niet moeilijk een vrouw te versieren. Het is moeilijk er één te vinden die het versieren waard is."
- Kierkegaard
En ik ben het helemaal met hem eens.
noted.... toch maar een mijn nima marketing B gaan halenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Je verkoopt wel degelijk iets: Vermeende kennis
Dat er geen monetair prijskaartje aanzit betekent niet dat je niks verkoopt.
Maarre, ik hoop dat je iemand kan helpen, oprecht. Wat ik zeg is gewoon vriendelijk advies.
oke...en waar heb je dan moeite mee wanneer je een vrouw gaat versieren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Gilead het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben in kroegen/discotheken maar zelden een vrouw tegengekomen die ik echt de moeite waard vond, interessante mensen ontmoet ik veel meer via-via. Het versieren van een vrouw vind ik overigens niet echt moeilijk, mits ik de lat niet te hoog ga leggen, iets waartoe ik wel snel de neiging heb.
Bij vrouwen die wat intelligenter zijn heb ik gewoon wat meer moeite om indruk te maken, waarschijnlijk zijn mijn grappen gewoon te slechtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke...en waar heb je dan moeite mee wanneer je een vrouw gaat versieren?
Het werkt niet omdat ze aan je merken dat je denkt dat je de lat te hoog legt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Gilead het volgende:
[..]
Bij vrouwen die wat intelligenter zijn heb ik gewoon wat meer moeite om indruk te maken, waarschijnlijk zijn mijn grappen gewoon te slechtHoewel ik niet echt lelijk ben ofzo moet ik het wel meer van mijn praatjes hebben dan van m'n uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |