imho kan je niet iemand leren versieren via het internet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Crutch het volgende:
Dat kan ook in: Pick Up Meiden #6
Maar goed. spam
En jij denkt dat jij dat zo even iemand kan leren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
imho kan je niet iemand leren versieren via het internet.
al is het alleen al omdat 80% van je communicatie nonverbaal is
did it before so i can do it again.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij dat zo even iemand kan leren?Spelen wel heel wat meer factoren mee lijkt me!
Dat zeg ik om het centraal te houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
imho kan je niet iemand leren versieren via het internet.
al is het alleen al omdat 80% van je communicatie nonverbaal is
kan ik ook doen alleen ik kan geen succes garanderenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:16 schreef CherryBom het volgende:
Ik vind het versieren van een man moeilijk.
En ik ben te ongeduldig om te wachten tot hij eindelijk eens wat gaat ondernemen![]()
Waar is mijn hulp?
1tje ... davitamonnetje gewoon omdat ik het kan!quote:
kroegen is juist de leukste en makkelijkste!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben een drama in versieren.Zeker in kroegen. Op verjaardagen van vrienden heb ik er doorgaans minder moeite mee.
tisser schat?quote:
versieren is geen methode... het is een bewustwording.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef TheGame het volgende:
Leg je methode hier dan eens uit. Ik ben er wel benieuwd naar.
Durf nooit op vreemde vrouwen af te stappenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kroegen is juist de leukste en makkelijkste!Als je het op verjaardagen kan is kroegen juist appeltje eitje!
Wat je het ook wil noemen... Maar ga je gang zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
versieren is geen methode... het is een bewustwording.
Je topic is wel schattig, maar je kunt niet elke vrouw versieren, schatquote:
Lol, back to the drawing board zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kroegen is juist de leukste en makkelijkste!Als je het op verjaardagen kan is kroegen juist appeltje eitje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |