quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef bartrid het volgende:
Glenn Benton
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef bartrid het volgende:
De frontman van Deicide.
schaap001 +1quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:45 schreef bartrid het volgende:
Nog meer Death metal, wie?
[ afbeelding ]
Er zit een bandlid van een andere (HEULE) bekende band in (en ja, dit is die pokerface daar linksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef ranja het volgende:
Photoshop? Vooral die man links
Zegt me nog even niks
... met pokerface bedoel ik dat 'ie nogal een gladde kop heeft (is verder geen hint ofzo)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef ranja het volgende:
pokerface? meer bubbelhead
zat te denken aan Zwan maar die bestaan volgens mij al niet meer en bovendien heeft Billy z'n haar volgens mij ook niet terug
quote:is a US rock band formed in 2008 by
-guitarist
and new-on-the-scene lead vocalist
.
The band's name is inspired by the David Bowie B-side "".
The band’s first EP is titled The Great Disruptors and was released on July 13, 2009. It included a cover of The Kinks' "Tired of Waiting for You" which can also be downloaded for free at the band's website.
The band will release their first studio album produced byon November 02, 2009.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Beregd het volgende:
ik zou bijna durven the dead weather zeggen, maar denk het niet
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef bartrid het volgende:
Ik herken Troy van Leeuwen maar hoe die band heet geen idee.
Klopt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:56 schreef minutenman het volgende:
sweethead toch?
edit: kek nummer ook. bowie![]()
minutenman + 1quote:Sweethead is meer dan een hobbyband
Terwijl Josh Homme met zijn supergroep Them Crooked Vultures de wereld rondreist zit Queens of the Stone Age gitarist Troy van Leeuwen ook niet stil. Samen met Serrina Sims en twee leden van de Mark Lanegan Band vormt hij Sweethead.
Het geluid op de debuutplaat van de band is toch wel een stuk anders dan dat van Queens of the Stone Age. Het klinkt wat vuiger en rommeliger. Dat rommelige geluid komt mede door de stem van Sims, die soms aan bijvoorbeeld Alisson Mosshart (The Kills) doet denken.
Sweethead speelt woensdag 4 november in Paradiso in Amsterdam. De titeloze debuutplaat van het viertal ligt vanaf 9 november in de winkel.
voor meer: http://www.nu.nl/muziekni(...)r-dan-hobbyband.html
infectious grooves is dan ook een obscure band, zonder tip had dit topic erg lang vast gezeten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef schaap001 het volgende:
infectious grooves
die had ik dus niet herkend als je die ST tip er niet had bijgedaan![]()
Die doet mij denken aan Stuart Adamson van Big Country.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef ranja het volgende:
Komt me niet echt bekend voor. Misschien die 2e van links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |