Hard gedaald laatste dagen, ING komt zo weer op niveaus vanwaar je weer short kunt gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Waar komt die stijging van ING en Aegon ineens vandaan? Vooral ING gaat soms erg hard?
SNS Reaal ook..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Waar komt die stijging van ING en Aegon ineens vandaan? Vooral ING gaat soms erg hard?
Hoe denk je dat de week verder gaat verlopen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:07 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Hard gedaald laatste dagen, ING komt zo weer op niveaus vanwaar je weer short kunt gaan.
Ik verwacht dat we verder gaan dalen, misschien eerst nog naar 306-307 maar ik denk dat we de 300 morgen gaan opzoeken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de week verder gaat verlopen?
Ja, de AEX zo maar 2.5 punt omhoog.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef bascross het volgende:
Wtf, hoezo knalt die beurs ineens naar +1%?
GDP 3,5quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Dave7 het volgende:
Very, very, very nice V shape bottom......![]()
Net toen ik mijn putoptie kocht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de AEX zo maar 2.5 punt omhoog.
Meevallend GDP cijferquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef bascross het volgende:
Dit denk ik http://www.telegraaf.nl/d(...)t_3_5___.html?p=19,1quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef bascross het volgende:
Beurzen US gaan om half 3 open, dan is het logisch dat die cijfers er om half 2 al zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef dramatiek het volgende:
die zijn er eerders als verwacht (?)
Advance GDP q/q 3.5% 3.2% -0.7%
2:30pm USD Unemployment Claims 530K 522K 531K
2:30pm USD Advance GDP Price Index q/q 0.8% 1.2% 0.0%
going up
Ik heb vanmorgen aangegeven dat we konden gaan stijgen, ik zie ons morgen nog steeds stuk lager staan dan huidige niveau.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef beertenderrr het volgende:
voorlopig nog geen beurscrash dus
Het is beurscrash of beurskrach, betekend hetzelfde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:13 schreef AQuila360 het volgende:
Is het nu eigenlijk Beurscrash of beurscrach :p
Dat begreep ik wel maar hoe schrijf het nu precies of kan het dus allebei?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Het is beurscrash of beurskrach, betekend hetzelfde.
Kan allebeiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel maar hoe schrijf het nu precies of kan het dus allebei?
Beurskrach ziet er zo raar uit
komen morgen in Amerika veel positieve 3e kwartaalcijfers met bijna allemaal een positief winst per aandeel. Lijkt me toch bevorderlijk voor de beurskoersen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen aangegeven dat we konden gaan stijgen, ik zie ons morgen nog steeds stuk lager staan dan huidige niveau.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef Vandergeld het volgende:
26 oktober was niet de dag van de beurscrash, maar wel de dag dat de beurzen de aanzet gaven tot een enorme downturn van enkele maanden.
Je twijfelt al weer aan die enorme downturn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Vandergeld het volgende:
stijging was dus impulsief en kan komende weken doorzetten, hoeft niet meteen te gebeuren maar bodem is gezet rond 75.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Je twijfelt al weer aan die enorme downturn?
Ik kijk gewoon of je voorspellingen uitkomen. Geen reden om dat als bashen te zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef Vandergeld het volgende:
De toon die jij constant tegen mij aanslaat bevalt me niet, kom zelf is een keer met wat inhoudelijks, ik geef hier gewoon mijn mening en dan hoef je me niet constant te bashen.
Okee, dan was het juist een extra argumentatie voor de downturn dus. Begrepen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef Vandergeld het volgende:
Maar goed, dit is de USD index, dus de index van de dollar. Deze laat een impulsieve stijging zien, wat samengaat met een stijgende dollar. Deze stijging van de dollar gaat samen met een daling van de aandelenkoersen.
Het is verstandig om voor dat je gaat traden op een bepaalde dag, te kijken naar bepaalde nieuws momenten die dan uitkomen. Dat GDP uit kwam vandaag en dat het effect zou hebben had een vrij hoge kans. Ook het tijdstip waar het uit zou komen was bekend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:36 schreef bascross het volgende:
[..]
Net toen ik mijn putoptie kocht.
Eerder omhoog toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:26 schreef Vandergeld het volgende:
Put nov 300 bijgekocht, volgens mij zijn we op weg richting 298-300.
Klopt, ontzettend dom. Belangrijke les voor volgende keer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is verstandig om voor dat je gaat traden op een bepaalde dag, te kijken naar bepaalde nieuws momenten die dan uitkomen. Dat GDP uit kwam vandaag en dat het effect zou hebben had een vrij hoge kans. Ook het tijdstip waar het uit zou komen was bekend.
Dan maar weer allemaal in de hypetrain en door naar bovenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:07 schreef Dave7 het volgende:
Niet dat ik het wil, maar we gaan verder omhoog de komende tijd imo. Transports is niet onder die bodem gekomen van 2 oct, zie het daar nu ook niet meer onderkomen.
Steun gevonden rond 38.2 fibo, mogelijke bodem dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Vandergeld het volgende:
USD index heeft 5 wave afgerond, stijging was dus impulsief en kan komende weken doorzetten, hoeft niet meteen te gebeuren maar bodem is gezet rond 75.
[ afbeelding ]
Ey dat boek van Hull heb ik nog in pdf inclusief workbook, binnenkort ook maar eens lezen op me e-reader. The Options Course van George Fontanills is ook wel een aanrader vind ik daar staat ook een hoop info in die lastig te vinden is op het web deltaneutraal gebeuren, volatility skews bij backspreads enz.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Gevonden op marktplaats voor 40 euro. Ben benieuwd.
wordt in ieder geval geheel niet door het volume gedragenquote:
Dat boek van hull is wel een van de meest gebruikte boeken op de trading floor. De adverteer regels bij bol zeggen voldoende "this successful book is regarded as the bible in trading rooms throughout the world"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef edikt het volgende:
[..]
Ey dat boek van Hull heb ik nog in pdf inclusief workbook, binnenkort ook maar eens lezen op me e-reader. The Options Course van George Fontanills is ook wel een aanrader vind ik daar staat ook een hoop info in die lastig te vinden is op het web deltaneutraal gebeuren, volatility skews bij backspreads enz.![]()
Sorry dat ik een beetje laat reageer, doe pas kort mee. Maar die koersdaling van Tomtom kwam toch omdat Google dezelfde service gratis gaat leveren ? Dat werd die dag bekend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:49 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
de analisten gaan er vanuit dat er een verlies is geleden. De echte cijfers komen morgen pas. Het gaat bij die cijfers vaak vooral om de uitleg, waarom zijn de cijfers slecht (bijv afboekingen, eenmalige lasten etc) en wat zijn de verwachtingen voor de toekomst. Bovendien kunnen de cijfers veel beter of veel slechter vallen dan de analisten hadden verwacht. Als het verlies meevalt kan de koers morgen net zo makkelijk omhoog (ligt ook beetje aan het sentiment natuurlijk)
je moet ook in gedachte houden dat deze cijfers van juli-okt zijn en de beurs in het algemeen een halfjaar vooruit loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |