Ja, dat is ook moeilijk. Dat ze een speciale code hebben van praten als het om computers gaat. Best moeilijk om alles precies te begrijpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moest bij moeder ook van ver komen hoor [soms nog steeds]. Dat is er een van briefjes ophangen bij de winkel. Dus ik zo uitleggen dat dat net hetzelfde was [foto en beschrijving en telefoonnummer], maar dan kon heel Nederland het lezen.
Maar ze snapt de terminologie ook niet altijd. Zo moet ik zo nu en dan eens 'een foto van de computer halen'. Ze bedoeld dan dat ik even een uit wil printen of laten ontwikkelen... en het feit dat de foto dan blijft staan op de pc en ze ze zo vaak kan krijgen als ze wil snapt ze geloof ik ook nog niet helemaal
Ergens in de verte wel, maar komt gewoon omdat ze er gewoon niks van snapt. Zolang ik met de gevraagde foto aan kom en haar verzeker dat ik zo nog meer kopieën kan maken en dat ik de foto's bewaard heb is het goed
Haha ja, dan roepen ze dingen en moet ik maar uitvinden wat ze bedoelen, want zelf kunnen ze het niet beter omschrijven. Maar tot nu toe komen we er altijd uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat is ook moeilijk. Dat ze een speciale code hebben van praten als het om computers gaat. Best moeilijk om alles precies te begrijpen.
quote:
Bij mij soms echt niet... of het duurt ff na een lange discussie totdat ik het eindelijk begrijp.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dan roepen ze dingen en moet ik maar uitvinden wat ze bedoelen, want zelf kunnen ze het niet beter omschrijven. Maar tot nu toe komen we er altijd uit
Pff ik hoef niet eens op te klikken zonder ervan te genieten.quote:
Een hoofdpagina maken met daarachter een forum. En dan gegevens halen uit het forum (laatst geposte items, nieuwste users etc.)quote:
Nog iets meer dan 1,5 uurquote:
Nog 27 minquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef L.no het volgende:
Wat een baggerzoo iis het geworden in klb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |