Het zou echt verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef L.no het volgende:
Ik heb het een keer meegemaakt een tijdje geleden. Er waren ook nog veel klaagtopics erover.
Gebesteld nog welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kaarten gebesteld over drie weken in huis.
Wat voor kaarten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kaarten besteld, over drie weken in huis.
Google Translate had die niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
ja zo'n idee had ik al na teruglezen
En niet eens Surinaams erop zetten![]()
Ik snap ook niet wat er leuk aan zou kunnen zijn, dus ben er nog niet aan begonnen, dat ik hyves heb, is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zit sinds lange tijd weer eens op twitter omdat ik nog steeds niet begrijp wat er leuk/handig aan is. Kan niet zeggen dat ik er nu opeens anders over denk
Naja van dingen als Hyves en Facebook zie ik het nut nog wel in, maar Twitter?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat er leuk aan zou kunnen zijn, dus ben er nog niet aan begonnen, dat ik hyves heb, is al erg genoeg.
Twitter is voor mensen met een kansloos leven die dat willen delen met de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja van dingen als Hyves en Facebook zie ik het nut nog wel in, maar Twitter?
Zal Paula leuk vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twitter is voor mensen met een kansloos leven die dat willen delen met de rest van de wereld.
1ste hit op google geeft al 350 talenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Google Translate had die niet.
zoveel zitten er niet Google Translate.quote:
quote:
350 talen met vertaling van vrolijk kerstfeestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zoveel zitten er niet Google Translate.
OhhhhhHHHhhHH schok gaat door de sc....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gebruikt zij Twitter?
![]()
Dat meen je niet toch?
Had je maar eerder moeten komen, toen ik nog bezig was. Had je die vertaling toe kunnen voegen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef jna het volgende:
[..]
350 talen met vertaling van vrolijk kerstfeest
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef jna het volgende:
[..]
OhhhhhHHHhhHH schok gaat door de sc....
quote:
Die mag het mij dan wel uitleggenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Cali
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah hoi
jah ehm... kan beter... Volgende week tentamen week en meer werk te doen dan dat er tijd in dagen zit
dus ik ga nu maar eens slapen enzo
en dan morgen vroeg opstaan (gedwongen
) en dan maar even hard leren
hoe is het met luccie?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook druk. Maar na morgen komt er voor eindelijk een wat rustigere periode aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik op zich wel aan toe, na drie hectische weken.
Weltrusten
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef Mikkie het volgende:
Kerstkaarten.
Ik wil het eigenlijk niet doen, maar elk jaar opnieuw voel ik me schuldig als ik allemaal kaarten binnen krijg en niks verstuur, waardoor ik twee dagen voor kerst alsnog een hele zooi de deur uit doe
Dat is niet grappig. Het gebeurt me namelijk serieus al drie jaar op rijquote:
Over drie weken heb ik ze pas in huis. Dus dat is net op tijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef Californium het volgende:
mikkie
Jij hierkerstkaarten
Tis pas oktober mensen!
Anywayz.... trusten allen
Doei luccie![]()
![]()
Je moet gewoon niet zoveel mensen kennen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Het gebeurt me namelijk serieus al drie jaar op rij.
En elk jaar opnieuw moet ik weer bedenken wie ik het jaar ervoor een kaart heb gestuurd, en toch vergeet ik weer mensen. Stom gedoe
Het is voornamelijk familiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zoveel mensen kennen.
Dat probleem hebben we hier ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is voornamelijk familie. Kerstkaarten aan vrienden enzo doe ik niet aan, doen ze zelf ook niet. Maar ouders, familie, kennissen etc, die sturen zelf allemaal dus die moet je dan ook sturen. En dan is het jammer dat de familie zo groot is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |